Koittakaa ihmiset tajuta, että selvänäkeminen ja meediojutut, vainajien ilmestymiset, enkeliparantaminen jne.ovat sielunvihollisesta peräisin
Olen ihan tavis mamma, mutta kirjoitan näistä...just luin Iltiksestä kun Heidi Herala turvautui meedioon
Moni etsii vaikeassa elämäntilanteessa rauhaa selvänäkijälle menemisestä, tai läheisen kuoltua iloitsevat kun tämä ilmestyi heille.
Lohdun saamisessa ei itsessään ole mitään väärää, mutta saatana käyttää lohdutusta viedäkseen pois Jeesuksesta.
Vanhassa Testamentissa puhutaan vainaja- ja tietäjähengistä, eli aktiivisesti toimivista demoneista, jotka haluavat eksyttää ihmisiä. "Haureuden henki on eksyttäväinen". Saatana ja demonit ovat aktiivisia ja suunnitelmallisia, ja saatana ei vain valehtele joskus ja jouluna, vaan hän on Jeesuksen sanoin "valheen isä".
Kyllähän niistä varmaan lohtu ja kivat fibat tulee, mutta syntihän on sellaista. Jos Jumala antaa oman lohtunsa, niin saatana kopioi tätä.
Mistä tiedän nää jutut? Koska nuo New Age -voimat ovat alisteiset Jumalan voimalle. Kun rukoillaan Jeesuksen nimessä jonkun ihmisen puolesta, katoavat New agen eri muotojen energiat ja ilmestymiset kuin tuhka tuuleen.
Prinsessa Diana meni tuskissaan meedion luo viimeisinä aikoinaan. Meedio sanoi "mene vain Pariisiin." Joopa joo...
Osassa meedioistunnoista on ihan oikeaa tietoa tulevaisuudesta, koska sielunvihollinen tuntee tulevaisuutta jonkin verran.
Mutta Jeesuksella on valta kaikkien noiden yli, ja sen olen käytännössä huomannut. ❤
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua mikä Jumala se on joka antaa toisille näkijän tms lahjoja ja toisille ei mitään..?:(
Tuskin niillä kyvyillä rahaa tehdään, tai on luvassa helppoa elämää. Rahaa tulee ahkeruudella ja viisaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua mikä Jumala se on joka antaa toisille näkijän tms lahjoja ja toisille ei mitään..?:(
Tuskin niillä kyvyillä rahaa tehdään, tai on luvassa helppoa elämää. Rahaa tulee ahkeruudella ja viisaudella.
No työksihän se näkijänkin elämä muuttuu jos on tarkoitus. Kaikilla ei ole eikä varsinkaan samanlaista tai samassa suhteessa mutta silti jokaisen oma osuus on tärkeä ja vastuullinen mahdollisen työnkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt tarvitse vähätellä eikä ainakaan vertailla. Kyllä kyvyillä voi töitäkin tehdä kun näin sallitaan ja monet sitten tekevätkin, enemmän tai vähemmän. Eivätkä ne kyvyt koskaan huvin vuoksi aukene kenellekään että aina niillä jokin tarkoituskin on olemassa mutta valitettavasti elämässä on muutakin hyvää ja kivaa kuin vain työnteko.
Jeesukset, jumalat ja sielunviholliset samaa sontaa meedioiden ja näkijöiden kanssa eli eivät totta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesukset, jumalat ja sielunviholliset samaa sontaa meedioiden ja näkijöiden kanssa eli eivät totta ollenkaan.
Kiitos että jaksat loukata. Minä keskityn tämänkin ajan omaan elämääni ja muiden tukemiseen. Olet varmasti todellakin parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos että jaksat loukata. Minä keskityn tämänkin ajan omaan elämääni ja muiden tukemiseen. Olet varmasti todellakin parempi ihminen.
Miksi loukkaannut totuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole minun totuuteni eikä ole sinun oikeutesi loukata minua vain sinun totuutesi vuoksi. Minä ymmärrän toisin, ymmärrän asioita joihin sinä et kykene joten se on riittävä peruste. Sinun totuutesi ei myöskään ole mikään yleinen totuus jo kerätyn tiedon pohjalta joten muistathan keskittyä niihin asioihin jotka tuovat sinulle iloa enemmän kuin toisten ihmisten loukkaaminen, jos sellaisia on olemassa sinulle. Kiitos.
Anna toisten uskoa mihin tahtovat. Jos joku saa elämäänsä turvaa enkelikorteista tai reikihoidoista vaikeiden aikojen keskellä, ei sinulla ole oikeutta mennä häntä opastamaan tai läksyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole minun totuuteni eikä ole sinun oikeutesi loukata minua vain sinun totuutesi vuoksi. Minä ymmärrän toisin, ymmärrän asioita joihin sinä et kykene joten se on riittävä peruste. Sinun totuutesi ei myöskään ole mikään yleinen totuus jo kerätyn tiedon pohjalta joten muistathan keskittyä niihin asioihin jotka tuovat sinulle iloa enemmän kuin toisten ihmisten loukkaaminen, jos sellaisia on olemassa sinulle. Kiitos.
&n
Melko suuri ego sinulla ainakin on, jos noin loukkaannut ja otat itseesi toisen kirjoittamasta mielipiteestä. Olet siis vapaa loukkaantumaan, jos välttämättä niin tahdot, se asia ei ole minun päätettävissäni. Vain sinulla on valta omaan reaktioosi. Totuus on myös aina objektiivinen, ei minun tai sinun totuutesi. Joskus olen toki minäkin erehtynyt, sillä ihminen on erehtyväinen olento, mutta Jeesukseen tai meedioihin uskominen on suuri harha-askel aikuiselta ihmiseltä. Yhtä hyvin voisin myös itse sanoa, että ymmärrän asioita joita sinä et kykene ymmärtämään. Et esimerkiksi tiedä millaisia kokemuksia omassa historiassani on, jotka ovat saaneet ajattelemaan niin kuin nykypäivänä ajattelen. Ehkä olen kokenut jotain vastaavaa, mutta huomannut sen lopulta valheeksi. Haluan vain olla realistinen ja luottamatta liikaa ajatusteni voimaan, sillä ne saattavat pettää. Se että näet näkyjä tai kuulet ääniä tai saat aavistuksia jostakin ei välttämättä tarkoita, että saisit oikeaa tietoa yliluonnollisilla kyvyillä. Sama koskee Jumalaa ja Jeesusta ym. profeettoja eli kaikkia uskontoihin hurahtaneita.
Voi pyhä Sylvi... Ap tarvitsee enemmän Pyhää Henkeä ja vähemmän jotain vanhoillislahkolaisuutta. Joissain asioissa hän on oikeassa, mutta monissa asioissa väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan näkyjä tärkeistä asioista ja läheisistä ihmisistä. Hyvin vaikea uskoa, että on olemassa mitään sellaista Jumalasta lähtöisin olevaa näkemisen lahjaa, jonka turvin voisi ryhtyä joksikin rahastavaksi ennustajaeukoksi.
No mistähän lie tämä sielunvihollinen saanut alkunsa, eli mistä on syntynyt?
Itse olet itsellesi pahin vihollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole minun totuuteni eikä ole sinun oikeutesi loukata minua vain sinun totuutesi vuoksi. Minä ymmärrän toisin, ymmärrän asioita joihin sinä et kykene joten se on riittävä peruste. Sinun totuutesi ei myöskään ole mikään yleinen totuus jo kerätyn tiedon pohjalta joten muistathan keskittyä niihin asioihin jotka tuovat sinulle iloa enemmän kuin toisten ihmisten loukkaaminen, jos
No jopas oli tarina ihan out of nowhere and for nothing. Loukkaannuit siitä että kerroin sinun loukkaavan minua, pikkumaisinta ikinä. Sen jälkeen kiellät minulta perusoikeuteni ja vaadit itsellesi oikeutta omien ongelmiesi takia. Et sinä ole minua parempi millään tavalla etkä sinäkään voi tietää minun historiaani joten suosittelen pohtimaan omaa käytöstäsi sillä monesti suureellinen kuvitelma itsestä aiheuttaa haitallista sokeutta elämässä jolloin ei havaitse yhtään mitä tekee ja toisinaan vain jatkaa kunnes saan vietyä voiton vaikka sitten kuinka perusteettomasti tahansa kunhan vain saa sen voiton. Egoa en omista, en koe sille mitään tarvetta. Olen itsevarma ihminen ja se riittää elämässä minulle. Hyvää jatkoa sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan näkyjä tärkeistä asioista ja läheisistä ihmisistä. Hyvin vaikea uskoa, että on olemassa mitään sellaista Jumalasta lähtöisin olevaa näkemisen lahjaa, jonka turvin voisi ryhtyä joksikin rahastavaksi ennustajaeukoksi.
Ymmärtäisitkö että se jos sinä et kykene johonkin mihin haluaisit ei poista totuutta tai jonkun toisen kykeneväisyyttä.
Kommenttisi on ristiriitainen ja se johtuu siitä että ymmärrät totuuden mutta kiellät sen ja olet aika katkeran oloinen.
Itse perustan syvimmän ymmärrykseni ja tietoni siihen että minun ei tarvitse vain tulkita kuvia vaan minulle puhutaan. Puhutaan, ymmärrätkö mitä se tarkoittaa? Sanoilla puhutaan, sen ymmärtää jokainen.
Ei tämä kyky ole yliluonnollista vaikka toisaalta onhan se tavallaan ja ihmeellistä. Kiitollista suorastaan sillä en edes tiennyt miltä tällainen voisi tuntua. Hyvin mielenkiintoista myöskin kokonaisuudessaan.
Jumalaan uskominen on eri asia, se ei liity tähän. Puolestani jokainen saa uskoa mihin haluaa mutta ketään ei tule huvikseen loukata koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole minun totuuteni eikä ole sinun oikeutesi loukata minua vain sinun totuutesi vuoksi. Minä ymmärrän toisin, ymmärrän asioita joihin sinä et kykene joten se on riittävä peruste. Sinun totuutesi ei myöskään ole mikään yleinen totuus jo kerätyn tiedon pohjalta joten muistathan keskittyä niihin asioihin jotka tuovat sinulle i
Asia on selvästi sinulle kipeä, kun se aiheuttaa noin voimakkaita tunteita. Kukaan ei ole kieltämässä sinulta perusoikeuksia tai väitä olevansa sinua parempi, nuo ovat ihan omia kuvitelmiasi. Itsehän sitä paitsi aloit viesteihini vastailemaan, vaikka en niitä edes sinulle varsinaisesti suunnannut. Provosoidut nyt ihan turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se loukkaa jos huuhaa todetaan huuhaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole minun totuuteni eikä ole sinun oikeutesi loukata minua vain sinun totuutesi vuoksi. Minä ymmärrän toisin, ymmärrän asioita joihin sinä et kykene joten se on riittävä peruste. Sinun totuutesi ei myöskään ole mikään yleinen totuus jo kerätyn tiedon pohjalta joten muistath
Kiitos, tätä juuri tarkoitin. Kiellät kaiken mitä juuri teit, ei kannata. Anna vain olla ja ota vähän edes vastuuta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se loukkaa jos huuhaa todetaan huuhaaksi?
Ketä se loukkaa että joku kertoo kokemuksia jotka eivät liity sinun huuhaa-ajatuksiisi? Anna olla jos et pysty keskustelemaan edes asiallisesti.
Nämä uskovaiset luulevat saaneensa valtuudet tuomita muita suoraan Jumalalta, mutta erehtyvät siinä pahemman kerran.
Jumala tuomitsee, jos on tuomitakseen. En usko tuomitsevaan jumalaan, vaan hyväntekijään ja armeliaaseen.