Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koittakaa ihmiset tajuta, että selvänäkeminen ja meediojutut, vainajien ilmestymiset, enkeliparantaminen jne.ovat sielunvihollisesta peräisin

Uskova
05.10.2020 |

Olen ihan tavis mamma, mutta kirjoitan näistä...just luin Iltiksestä kun Heidi Herala turvautui meedioon

Moni etsii vaikeassa elämäntilanteessa rauhaa selvänäkijälle menemisestä, tai läheisen kuoltua iloitsevat kun tämä ilmestyi heille.

Lohdun saamisessa ei itsessään ole mitään väärää, mutta saatana käyttää lohdutusta viedäkseen pois Jeesuksesta.

Vanhassa Testamentissa puhutaan vainaja- ja tietäjähengistä, eli aktiivisesti toimivista demoneista, jotka haluavat eksyttää ihmisiä. "Haureuden henki on eksyttäväinen". Saatana ja demonit ovat aktiivisia ja suunnitelmallisia, ja saatana ei vain valehtele joskus ja jouluna, vaan hän on Jeesuksen sanoin "valheen isä".
Kyllähän niistä varmaan lohtu ja kivat fibat tulee, mutta syntihän on sellaista. Jos Jumala antaa oman lohtunsa, niin saatana kopioi tätä.

Mistä tiedän nää jutut? Koska nuo New Age -voimat ovat alisteiset Jumalan voimalle. Kun rukoillaan Jeesuksen nimessä jonkun ihmisen puolesta, katoavat New agen eri muotojen energiat ja ilmestymiset kuin tuhka tuuleen.

Prinsessa Diana meni tuskissaan meedion luo viimeisinä aikoinaan. Meedio sanoi "mene vain Pariisiin." Joopa joo...
Osassa meedioistunnoista on ihan oikeaa tietoa tulevaisuudesta, koska sielunvihollinen tuntee tulevaisuutta jonkin verran.

Mutta Jeesuksella on valta kaikkien noiden yli, ja sen olen käytännössä huomannut. ❤

Kommentit (345)

Vierailija
301/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu on oikeasti ihmisten kirjoittama ja aikojen kuluessa muokkaantunut ja muuttuneet melkoisesti. Kristinusko ei olisi koskaan levinnyt, ellei olisi liittoutunut Rooman valtakunnan kanssa ja muuttunut siten valtakunnan pääuskonnoksi. Sama tarina jatkuu. Ellei paavi aikanaan olisi liittoutunut keisarin kanssa ja sopinut kirkkovaltion ja lisäksi siviilivaltion perustamisesta, ei uskonto olisi levinnyt. Sittemmin kristinusko liittyi teollistumiseen, tieteen nousuun 1600-luvulla ja vihdoin kapitalismin syntyyn. Uskonpuhdistus toi vielä protestanttisen työnteon uskontoon. Itse Jeesuksen sanoma eli armo on melko hankala juttu, kun pitäisi antaa myös toisille itse anteeksi. Siksi asialla onkin heilunut aika monta tyyppiä demoneineen ja olennaisin eli armo on pyyhitty koko uskontouhusta pois. Se on kertakaikkiaan liian radikaali aate. On siis hyvin mahdollista, että Raamattu pitäisi laittaa tykkänään syrjään ja kääntää katseensa kanssaihmisiin. Siellä on varmasti joku, joka oikeasti tarvitsisi jotain konkreettista lohtua tai edes seuraa. Kaikilla on joku tarvitseva ja yksinäinen, jota voisimme auttaa. Kadulla makaavia narkkareitahan emme edes uskalla lähestyä, vaikka siellä voi oikeasti maata Jeesus. Niin heikkoja me kaikki olemme. Auttakaamme siis oikeasti toisiamme. 

Vierailija
302/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin vahvaa kuin kristitty viha. Mutta toki, se on ollut vuosituhansia tapa pitää hölmö ja pelokas kansa ruodussa.

Miksi kaikki juhlanne ovat pakanallista alkuperää?

Kun minä siunaan äiti maata, kunnioitan kaikkea elämää, kerään yrttejä luonnosta, teen parantavia rohtoja, puhdistan erilaisia tiloja ja luen tarot korteista, niin olen kristittyjen mielestä ihmisenä paha. :D se on aika huvittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ap:n mainitsemat jutut ovat huuhaata, sielunvihollisesta alkaen.

Kuules nyt, kyllä Sielunvihollinen on olemassa. Se on bändi!

Vierailija
304/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta ap itse tajuta, että ihan samalla lailla harha-aistimuksista ja taikauskosta kärsivät syvästi uskovaisetkin. Menepä joskus hurmokselliseen herätyskokoukseen katsomaan "kielillä puhumista" tai "ihmeparantumisia". Se että niiden edellä ja jälkeen rukoillaan ei tee niistä yhtään sen enempää "Jumalasta lähtöisin" olevia kokemuksia kuin sinun mainitsemistani.

Todellisuudessa ne ovat ihmismielen synnyttämiä harhoja kaikki, ja paranemiskokemusten osalta sukua plasebo-ilmiölle: ihminen voi kokea henkisen järkytyksen jälkeen hetkellisen paranemiskokemuksen, koska uskoo niin tapahtuvan.

Ihmeparanemisia on kumminkin tutkittu Suomessa jo 90-luvulla, eikä niissä oikeasti tapahdu aitoa paranemista.

Muutenkin luettelemasi asiat ovat taikauskoa, eikä mitään niistä ole kyetty todenta

Kaikkea ei kannata uskoa todeksi mutta kai se Saatanakin on joskus hyvällä tuulella. Tiedä hänestä sitten.

Vierailija
305/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitämme propagandastasi, ap!

Vierailija
306/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitämme propagandastasi, ap!

Wake up dude!

Vierailija
307/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin vahvaa kuin kristitty viha. Mutta toki, se on ollut vuosituhansia tapa pitää hölmö ja pelokas kansa ruodussa.

Kun minä siunaan äiti maata, kunnioitan kaikkea elämää, kerään yrttejä luonnosta, teen parantavia rohtoja, puhdistan erilaisia tiloja ja luen tarot korteista, niin olen kristittyjen mielestä ihmisenä paha. :D se on aika huvittavaa.

Jokainen erilainen ihminen on paha ihminen. Menepä polttamaan tupakkaa niin et omaa enää edes ihmisoikeuksia. Äläkä ainakaan koskaan kerro jos kuulet ääniä sisältäsi tai ympäristöstäsi. Ole hyödyllinen ja anna itsestäsi kaikki mikä irti lähtee ja kuole pois kuluttamasta yhteiskunnan varoja. Kiitos!

Vierailija
308/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta ap itse tajuta, että ihan samalla lailla harha-aistimuksista ja taikauskosta kärsivät syvästi uskovaisetkin. Menepä joskus hurmokselliseen herätyskokoukseen katsomaan "kielillä puhumista" tai "ihmeparantumisia". Se että niiden edellä ja jälkeen rukoillaan ei tee niistä yhtään sen enempää "Jumalasta lähtöisin" olevia kokemuksia kuin sinun mainitsemistani.

Todellisuudessa ne ovat ihmismielen synnyttämiä harhoja kaikki, ja paranemiskokemusten osalta sukua plasebo-ilmiölle: ihminen voi kokea henkisen järkytyksen jälkeen hetkellisen paranemiskokemuksen, koska uskoo niin tapahtuvan.

Ihmeparanemisia on kumminkin tutkittu Suomessa jo 90-luvulla, eikä niissä oikeasti tapahdu aitoa paranemista.

Muutenkin luettelemasi asiat ovat taikauskoa, eikä mitään niistä ole kyetty todentamaan tieteellisesti. James Randin säätiö tarjosi

Onko tätä kielillä puhumista tutkittu myös aivojen osalta siis oikeasti? Asia kiinnostaisi kyllä kaikin puolin.

Onko tämä sitä kielillä puhumista vai mistä puhutte?

Vierailija
309/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin luettelemasi asiat ovat taikauskoa, eikä mitään niistä ole kyetty todenta

Mielenkiintoinen video, katsoin nyt vain pienen pätkän tätä mutta käytännössä kyllä on. En tiedä onko tämä kieli jota hän puhuu jotakin kieltä oikeasti eli ymmärtääkö hän tätä kieltä mutta ideahan on vain se että annat vain kulkea lävitsesi kaiken sen mikä tulee. Älä mieti mitä sinä puhut vaan annat vain mennä. Sama idea on kaikessa mitä halutaan tehdä luovasti siinä hetkessä. Tanssimisessa voi toimia samoin. Tykkään itsekin esimerkiksi kuunnella musiikkia ja liikuttaa kehoani. Varmista että sinulla on hyvä olla eikä sinua jännitä liikaa tai hävetä, monet aloittavat harjoitukset yksin. Aina ei onnistukaan heti joten harjoittelua vain näissäkin tapauksissa. Ei varmasti ole kaikkia varten mutta kokeileminen ei ole haitallista. Kanavointia on tämäkin kuten kaikki automaattitekeminen kuten samalla tyylillä puhuminen, kaikki liikkuminen, kirjoittaminen yms. Monet meditoivat ensin jotta pääsevät sopivan rentoon ja rauhalliseen olotilaan. 

Vierailija
310/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ainoa mittari sille, onko asia hyvä vai paha.

Sillä Jumala on rakkaus.Mikä on rakkautta eli hyvää on Jumalasta.

Paha ei paranna, se olisi vastoin sen luonnetta.Paha sairastuttaa,vahingoittaa,tappaa.

Älkää monimutkaistako yksinkertaista asiaa.

Vierailija
311/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on ainoa mittari sille, onko asia hyvä vai paha.

Sillä Jumala on rakkaus.Mikä on rakkautta eli hyvää on Jumalasta.

Paha ei paranna, se olisi vastoin sen luonnetta.Paha sairastuttaa,vahingoittaa,tappaa.

Älkää monimutkaistako yksinkertaista asiaa.

Olet oikeassa, hieman huumoria oli tuossa Saatanasta puhuttaessa. Jokainen tervejärkinen aikuinen ymmärtää perusasiat.

Vierailija
312/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on saatanasta. Kristityn kuuluu rakastaa myös vihamiehiään, niitä jotka vihaavat heitä. Rakkautta on kertoa evankeliumi ja rakkautta on auttaa heikommassa asemassa olevia, niitä jotka ovat sairaita, köyhiä, kiusattuja.

Vierailija
313/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viha on saatanasta. Kristityn kuuluu rakastaa myös vihamiehiään, niitä jotka vihaavat heitä. Rakkautta on kertoa evankeliumi ja rakkautta on auttaa heikommassa asemassa olevia, niitä jotka ovat sairaita, köyhiä, kiusattuja.

Vaatii vahvuutta kestää pahoja asioita.

Vierailija
314/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiolentoja ja henkivaltoja on vain kaksi, joko pahoja jat hyviä Jumalan lähettämiä ja Jumala itse. Pahat henget kiusaavat ja piinaavat ihmisiä ja aiheuttavat pelkoja ja sairautta. Hyviä henkiolentoja ovat Jumalan enkelit ja Jumalan Henki, Pyhä Henki. Jumalaa voi olla yhteydessä rukoilemalla Jeesuksen, kaikkivaltiaan Herran nimessä. Jeesus on pahojen henkien yläpuolella ja pahat henget pakenevat Jeesuksen nimessä. Rukous on ääneen puhumista uskossa Jumalalla, eli pitää uskoa Jumalan kuulevan ja olevan läsnä ja auttavan.

Vierailija
315/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiolentoja ja henkivaltoja on vain kaksi, joko pahoja jat hyviä Jumalan lähettämiä ja Jumala itse. Pahat henget kiusaavat ja piinaavat ihmisiä ja aiheuttavat pelkoja ja sairautta. Hyviä henkiolentoja ovat Jumalan enkelit ja Jumalan Henki, Pyhä Henki. Jumalaa voi olla yhteydessä rukoilemalla Jeesuksen, kaikkivaltiaan Herran nimessä. Jeesus on pahojen henkien yläpuolella ja pahat henget pakenevat Jeesuksen nimessä. Rukous on ääneen puhumista uskossa Jumalalla, eli pitää uskoa Jumalan kuulevan ja olevan läsnä ja auttavan.

Sairastuminen on parantavaa joten jos nyt mietit tarkemmin niin molemmat puolet ovat samasta paikasta mutta on selvää että elämässämme kuuluukin olla sekä hyvää että pahaa, kumpaakaan ei tule kieltää. Ymmärsikö joku muukin tämän asian jotta ei tulisi enää niitä valheellisia puheita niistä jotka puhuvat elämästä rehellisesti kieltämättä kaikkea totuutta? On tietysti hyvä jos elämässä ei sairastu pahasti mutta valitettavasti joskus sairastuu eikä se kerro mistään huonoudesta tai pahuudesta se fyysinen sairastuminen varsinkaan. 

Vierailija
316/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätehtävä: Dualismi

Vierailija
317/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, mitä sulla sitten on enkeleitä vastaan kun kirjoitat että enkeliparantaminenkin on muka paholaisesta?

En ole ap, mutta tietenkin enkeliparantaminen on paholaisesta!! Luojaa kuuluu palvoa eikä luotuja, esim.ihmistä tai enkeliä. Jeesuksen kuuluu olla se huomion kohde eikä enkelien, enkelit ovat Jeesusta alempana.

No mikä niiden enkeleiden virka sitten on jos ne eivät olekaan täällä auttamassa ihmisiä?

Enkelit kyllä auttavat parantumaan mutta kukaan ei kyllä parane vain siksi että itse tahtoisi niin. Olemme ihmisiä ja kehomme parantaa itseänsä mutta joskus tarvitsemme myöskin lääkäreitä. Kukaan toinenkaan ihminen ei paranna ketään toista, ei psyykkisesti eikä fyysisesti. Henkinen tuki ja turva sekä turvallisuus on elämässä tärkeää. Henkinen pahoinpitely on edelleen sallimattomien toimien listalla eikä todellakaan sellaisia ihmisiä katsota hyvällä sitten enkelioppaidenkaan silmissä. Jumala sallii meille toteuttamista aika paljon mutta jokainen saa vastata aina kuitenkin itse kaikesta siitä mihin aikoo ja mihin ryhtyy, ei siis ihme jos tulee esimerkiksi häpeää ja itseinhoa siitäkin että on toiminut väärin pahasti joten muista olla rehellinen sen suhteen mistä paha olosi johtuu milloinkin. Ota vastuu itsestäsi ja omasta pahasta olostasi aina. Kun kannat vastuutasi niin pärjäät parhaiten elämässäsi jatkossskin. Aamen.

Vierailija
318/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeleitä ei pidä rukoilla ja kutsua. Sanon tämän siksi, että enkeliaihe on viime vuosina ollut muodissa enkelikokemuskirjallisuuden myötä. Ne ovat pinnalta katsoen kaunista mutta oikeasti väkevää eksytystä. Lorna Byrnen kirjassa Enkeleitä hiuksissani aluksi niin kauniit ja ihmeelliset enkelikokemukset yhdistyvät lopulta väkivaltaisiin kuolemantapauksiin ym pimeyteen.

Meidän tulee rukoilla ja kääntyä vain Jeesuksen Kristuksen puoleen. Hän on tie, totuus ja elämä.

Sinä yrität johtaa ihmisiä harhaan. Kuolema on osa elämäämme aina eikä ole enkelten syy jos ette kestä elämää, omia tai toisten ihmisten tunteita tai kokemuksia. Saa enkeleitäkin rukoilla, eihän siinä ole mitään pahaa ja tiedoksenne että on aivan sama mitä tai ketä rukoilet, saat aina juuri sellaisen avun joka on korkeimmaksi parhaaksesi mutta et itse voi päättää kuka sinua auttaa kullakin hetkellä etkä aina edes tiedä sitä sillä meillä on muitakin auttajia kuin vain oma suojelusenkelimme. 

Vierailija
319/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ihminen joka ei pidä minusta enkä minä hänestä antoi minulle jotain energia tms. hoitoa. Käsitteli reilussa tunnissa koko kropan. Tunsi "muka" kaikenlaisia tuntemuksia elimissäni kun piti käsiään iholla ja ylhäällä. Suostuin hoitoon vain siksi kun oli läheiseni sisarus ja sain sen häneltä lahjaksi. Hoidon jälkeen sain kovan taudin, kuumeen jne. Siitä toivuttuani meni muutama kk ja alkoi vaikka mitä oireita. Lopulta jouduin pyörätuoliin ja en tähän päivään mennessä  ole parantunut. Eikä yksikään lääkäri tiedä mitä minulle on tapahtunut? Miksi elimistö meni niin sekaisin ja lähes kaikki toiminnot lakkasivat toimimasta normaalisti. Vain oma järki, pää on jäänyt, säästynyt toistaiseksi sairastumiselta.

Kysynkin nyt että voiko kukaan aiheuttaa toiselle tämmöistä? Ja jos voisi niin miten siitä pystyisi paratumaan? Tämä ky.parantaja jatkaa hommiaan ja tiedän että moni hänellä käyneistä on sairastunut johon

Ei kukaan ihminen sinua minkäänlaisella energiahoidolla voi sairastuttaa. Hoidossa hoitajasta ei siirry sinuun mitään haitallista, kaikki sairas energia on meidän omaamme ja nk. sairastutamme itse itsemme vaikka emme tietenkään haluaisi tai toivoisi emmekä voi sellaisille fysiologisille sairauksillemme itse mitään. Ei kannata aina ajatella että syy on muissa ihmisissä, varsinkin tuollainen tilanne kun on kyseessä niin ei ole mahdollista että tämä henkilö olisi tehnyt sinulle mitään pahaa ainakaan tämän kertomuksesi perusteella.

Vierailija
320/345 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeleistä tuli mieleen, että Raamatun mukaan Saatana oli enkeleistä kaunein ja viisain. Mutta hän ylpistyi, ja nousi kapinaan Jumalaa vastaan. Hän sai lisäksi taakseen kolmasosan taivaan enkeleistä, ja Jumala karkotti koko kapinaporukan maahan. Saatana on paholainen ja ne muut karkotetut enkelit on saatanan apureita, eli demoneita.

Saatanan ja demonien tarkoitus on lietsoa vihaa ja tuhoa maailmassa, ja tämän voimme todeta omin silmin.

Moni ihmettelee miksi Jumala aikanaan hävitti kansat vedenpaisumuksessa. Nämä ihniskansat olivat lisääntyneet näiden langenneiden enkelien, eli demonien kanssa. Syntyi mm jättilaiskansoja, ja synnin määrä oli niin valtaisa, pahuus jotain sanoinkuvaamatonta, että ne jotka eivät haluneet tehdä parannusta, joutuvat kadotukseen. Niinhän on Raamatun mukaan myös tänä päivänä. Hyvä puoli on se että saamme itse valita, otammeko Jeesuksen pelastuksen vastaan, vai menemmekö kadotukseen. Jeesus on Herra

Kiitos! Tämähän on suorastaan lähes täydellinen kuvaus nykyelämästämme maan päällä. Täällähän nämä Saatanat ovat olleet vallassa ja aiheuttaneet valtavasti tuhoa. Miten mielenkiintoisia tarinoita ihmiset luovatkaan! Kyeessä ei siis oikeasti ole tällainen toiminta henkimaailmassa vaan näinkin voi kertoa tarinoita elämästä. Toivottavasti pohditte kaikkea lukemaanne syvemmin, lähes kaikessa on niin paljon mielenkiintoista kun vain haluaa nähdä. Herran siunausta Teille vappuunne! 🎈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme