Koittakaa ihmiset tajuta, että selvänäkeminen ja meediojutut, vainajien ilmestymiset, enkeliparantaminen jne.ovat sielunvihollisesta peräisin
Olen ihan tavis mamma, mutta kirjoitan näistä...just luin Iltiksestä kun Heidi Herala turvautui meedioon
Moni etsii vaikeassa elämäntilanteessa rauhaa selvänäkijälle menemisestä, tai läheisen kuoltua iloitsevat kun tämä ilmestyi heille.
Lohdun saamisessa ei itsessään ole mitään väärää, mutta saatana käyttää lohdutusta viedäkseen pois Jeesuksesta.
Vanhassa Testamentissa puhutaan vainaja- ja tietäjähengistä, eli aktiivisesti toimivista demoneista, jotka haluavat eksyttää ihmisiä. "Haureuden henki on eksyttäväinen". Saatana ja demonit ovat aktiivisia ja suunnitelmallisia, ja saatana ei vain valehtele joskus ja jouluna, vaan hän on Jeesuksen sanoin "valheen isä".
Kyllähän niistä varmaan lohtu ja kivat fibat tulee, mutta syntihän on sellaista. Jos Jumala antaa oman lohtunsa, niin saatana kopioi tätä.
Mistä tiedän nää jutut? Koska nuo New Age -voimat ovat alisteiset Jumalan voimalle. Kun rukoillaan Jeesuksen nimessä jonkun ihmisen puolesta, katoavat New agen eri muotojen energiat ja ilmestymiset kuin tuhka tuuleen.
Prinsessa Diana meni tuskissaan meedion luo viimeisinä aikoinaan. Meedio sanoi "mene vain Pariisiin." Joopa joo...
Osassa meedioistunnoista on ihan oikeaa tietoa tulevaisuudesta, koska sielunvihollinen tuntee tulevaisuutta jonkin verran.
Mutta Jeesuksella on valta kaikkien noiden yli, ja sen olen käytännössä huomannut. ❤
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä kuin ap, kun olen nähnyt asioita jo lapsena. Kukaan lapsi ei ole mikään saatanan palvoja. Ja olen aina uskonut Jumalaan ja Jumalan Arkkienkeleihin. He ovat kertoneet minulle asioita etukäteen, mitä tulee tapahtumaan ja voin ennustaa etukäteen asioita. Se on siis lahja Jumalalta, mitä en koskaan käytä väärin toisia kohtaan. Mutta näen vain asioita toisista ja näin on käynyt. Näin yhdeltä ihmiseltä, että hän tulee löytämään seuraavasta miehestä elämänsä miehen, ja näin kävi. Näin yhdestä miehestä, kun ei tullut kouluun, niin näin, että nukkuu ym.ym.
Minulle vain on annettu ylhäältä näkijän lahjat. Olen oikeasti nähnyt, haistanut, tai tulee tajuntaan asioita, mitkä pitävät aina paikkansa. Näitä ei voi oikeasti kieltää, koska ne ovat Jumalan lahja. Ei siis mistään saatanasta, kun en usko siihen. Mielestäni aina pitää uskoa hyvään, mutta valitettavasti liikkeellä on myös huijareita, mutta näitä
Erityiset kyvyt ovat aina lahja ja niitä tulee arvostaa. Puhutaanko sinulle vai näetkö ainoastaan vai millä kaikilla tavoin sinulla näkijyys ilmenee? Minäkin olen näkijä, minulle puhutaan mutta on samalla tavalla näytetty ja kerrottukin asioita. Olen myös jo lapsesta asti ollut hyvin intuitiivinen ja tietoinen.
Epäreilua mikä Jumala se on joka antaa toisille näkijän tms lahjoja ja toisille ei mitään..?:(
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua mikä Jumala se on joka antaa toisille näkijän tms lahjoja ja toisille ei mitään..?:(
Meillä jokaisella on on omat lahjamme, mitä sinä osaat parhaiten tai missä kaikessa sinä olet hyvä? Kaikki eivät voi tehdä samoja asioita, moni tärkeä ja hyvä sekä mielenkiintoinen asia jäisi tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten on näiden kuolleiden läheisten näyttäytymiset uskoville läheisilleen ilman, että se ihminen on mitenkään yrittänyt ottaa yhteyttä rajan taakse? Itselleni ei ole käynyt näin enkä todellakaan halua yhteydenottoja kuolleilta/vainajahengiltä. Muutamalle tutulleni on käynyt niin. Hämmentävää, että uskovalle on yllättäen ilmestynyt uskovainen, mutta itsemurhan tehnyt läheinen ja lohduttanut. En tiedä mitä ajatella tästä.
T. Se sama Toinen uskova
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, että Raamattu kieltää yhteydenpidon tietäjä- ja vainajahenkiin. Tietääkö joku uskova miten suhtautua sellaiseen, jos Jeesukseen uskovalle ilmestyy kuollut (itsemurhan tehnyt) uskova läheinen, joka katsoo lempeästi ja sanoo jotakin lohduttavaa? Mistä hengestä tällainen on?
T. Toinen uskova
Nää e
Mikä sä oot sanomaan pelastuisi itsemurhan tehnyt vai ei? Tämä käsitys ei ainakaan löydy Raamatusta. Jumala, jos on rakastava, näkee sen ihmisen joka niin epätoivoiseen tekoon päätyy, sydämen ja kärsimyksen. Olisi julmaa jos esim psykoottisessa tilassa oleva ihminen joutuisi kärsimyksensä lisäksi vielä palamaan helvetissä ikuisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten on näiden kuolleiden läheisten näyttäytymiset uskoville läheisilleen ilman, että se ihminen on mitenkään yrittänyt ottaa yhteyttä rajan taakse? Itselleni ei ole käynyt näin enkä todellakaan halua yhteydenottoja kuolleilta/vainajahengiltä. Muutamalle tutulleni on käynyt niin. Hämmentävää, että uskovalle on yllättäen ilmestynyt uskovainen, mutta itsemurhan tehnyt läheinen ja lohduttanut. En tiedä mitä ajatella tästä.
T. Se sama Toinen uskova
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, että Raamattu kieltää yhteydenpidon tietäjä- ja vainajahenkiin. Tietääkö joku uskova miten suhtautua sellaiseen, jos Jeesukseen uskovalle ilmestyy kuollut (itsemurhan tehnyt) uskova läheinen, joka katsoo lempeästi ja sanoo jotakin lohduttavaa? Mistä hengestä tällainen on?
T. Toinen uskova
Uskokaa nyt että se helvetti on täällä maan päällä ja siksi kärsimme myös itsessämme, osalla on omat virheensä tai omat sisäiset oppiläksynsä mutta myös elämä vaikuttaa meihin. Kukaan kuollut ei kärsi vaan kun ihminen kuolee, hän syntyy hengeksi ja on vapaa maallisista rajoitteista. Kuollut on täysin vapaa sielu ja hän voi hyvin. - Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jokaisella on on omat lahjamme, mitä sinä osaat parhaiten tai missä kaikessa sinä olet hyvä? Kaikki eivät voi tehdä samoja asioita, moni tärkeä ja hyvä sekä mielenkiintoinen asia jäisi tekemättä.
Tätä olen miettinyt jo nuorena kun kaikki vain valittivat kaikesta eikä tuntunut kiinnostavan mikään. Ei minullakaan nyt mitään erikoisuuksia silloin ollut, kunhan nautin elämästäni jokainen päivä ja harrastin, olin kavereiden kanssa jne. En ole koskaan osannut olla kateellinen sillä tavalla että olisin kärsinyt siitä mutta joskushan itsekin mietin elämää ja sitä että miksi joillakin on niin vahvat jotkut osaamisalueet kun tuntui että itse olen sellainen yleispätevä ihminen, opin nopeasti asioita ja kiinnostun vähän kaikenlaisesta. Ei sitä vain kaivamallakaan väkisin itsestänsä keksi mitään uutta. Aika tuo luokse aina kaikki asiat, aikansa kutakin myöskin yms.
siispä sielunvihollinen on tyhmyys ja herkkäuskoisuus?
Vierailija kirjoitti:
siispä sielunvihollinen on tyhmyys ja herkkäuskoisuus?
Mitä tarkoitat tarkemmin sanottuna?
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku nykyään vielä johonkin sielunvihollisiin ja uskontoihin?
Pitääkö uskontoihinkin uskoa erikseen? Eikös niihin kuuluisi perehtyä jotta ymmärtäisi asioista enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Olispa joskus kiva kokea jokin AP:n ehdottamista asioita. Edes yksi kokemus. Ihmeparantumisista kuulee aina juttuja, mutta koskaan ei saada mitään konkretiaa tueksi. Nää on näitä juttuja joo. Nuotion äärellä on kiva kertoa kummitusjuttuja.
Siis mitä te niinku haluutte saada? Eikös tarina ihmeparantumisestakin ole jo konkretiaa vai mitä oikein tarkoitat tällä kommentilla?
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa ihmiset tajuta, että uskonnot ja muut vastaavat höpinät ovat perseestä peräisin.
Miksi uskonnot ovat vedetty enkelten mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa joskus kiva kokea jokin AP:n ehdottamista asioita. Edes yksi kokemus. Ihmeparantumisista kuulee aina juttuja, mutta koskaan ei saada mitään konkretiaa tueksi. Nää on näitä juttuja joo. Nuotion äärellä on kiva kertoa kummitusjuttuja.
Minä koitin kerran. Minulla oli yli puoli vuotta vuotanut verta vatsanpeitteisiin ja siellä oli 10cm verihyytymä. Näki ihan vatsan päältä sen kovan patin. Olin juuri tullut yliopistollisesta sairaalasta ja siellä oli tehty seuraavalle kuulle lähete radiologille joka kuvaisi suonen ja tehtäisiin päätös leikkauksesta. Se olisi ollut kolmas leikkaus 2 vuoden sisään enkä jaksanut enää millään olla toipumassa leikkauksista. Joten painoin kohtaa missä vuotoa oli ja mietin, että Koitetaan tätäkin nyt. Sanoin sitten Jeesuksen nimeen lopeta tämä vuoto ja hävitä tuo hyytymä. Tunsin hetken pistävää kipua. Kuukauden päästä oli radiologi ja se sa
Hyvä asia on se että olet parantunut mutta ihmiset parantuvat monista asioista jopa useasti ilman lääkäriäkin. Ihan vain vertauksenomaisesti. Olemme kai sitten jokainen parantajia vai parantaako se keho itsekin itseänsä jos ei lääkäriä tarvita?
Minulta on nyt usko kaikonnut , en ymmärrä sitä, että täällä joudutaan kärsimään , kärsimään, kärsimään ja kärsimään!
Minäkin olen kärsinyt naapureiden kiusan teosta nyt 7 vuotta, enkä apua ole saanut, ei auta rukoilut ei mitkään keinot! Ei ole asuntoa tarjolla silloin, kun sitä eniten tarvitsisi, vaikka ei se auta, että lähtee sutta karkuun, karhu tulee kuitenkin vastaan!
Helvetissä me nyt täällä olemme, mutta miksi meille opetetaan raamatun sanaa? Lisääntykää ja täyttäkää maa? Täyttäkää maa ihmisistä kärsiään tänne? Aika moista!
Vierailija kirjoitti:
AP, mitä sulla sitten on enkeleitä vastaan kun kirjoitat että enkeliparantaminenkin on muka paholaisesta?
Mun entinen mies sanoi että olen ihana nainen koska rakastan häntä mutta samalla kuulemma aivan saatanasta koko äm mä. Epäilin kyllä että ehkä hän taisi itse vain hieman kipuilla parantavaa voimaani. Olin kuitenkin salaa ylpeä itsestäni ja olin oikeastaan ylpeä itsestäni myöskin aivan näkyvästi ja kuuluvasti; Olen rakas sinun onnesi. Tämän kaiken jälkeen tiemme erosi ja me sen mukana. Ei ole enää yhtään ikävä enkä jaksaisi enää ikinä niitä jälkilöylyjä. Sängyn päädyssä oli noita ristillä. Hän niin rakasti itseänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minulta on nyt usko kaikonnut , en ymmärrä sitä, että täällä joudutaan kärsimään , kärsimään, kärsimään ja kärsimään!
Minäkin olen kärsinyt naapureiden kiusan teosta nyt 7 vuotta, enkä apua ole saanut, ei auta rukoilut ei mitkään keinot! Ei ole asuntoa tarjolla silloin, kun sitä eniten tarvitsisi, vaikka ei se auta, että lähtee sutta karkuun, karhu tulee kuitenkin vastaan!
Helvetissä me nyt täällä olemme, mutta miksi meille opetetaan raamatun sanaa? Lisääntykää ja täyttäkää maa? Täyttäkää maa ihmisistä kärsiään tänne? Aika moista!
Kuten jo sanottu, helvetti on maanpäällinen kokemus. Mieti miksi olet sellaisessa tilanteessa ja mitä voisit tehdä asioiden hyväksi jotta elämäsi kääntyisi onnellisemmaksi kokemuksellisestikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs lähetystyöntekijäpariskunta teki työtä Intiassa. Joutuivat sitten menemään buddhalaisen munkin huusholliin, ja tämä mies oli juuri levitoimassa katon rajassa.
Ei tarvinnut kuin sen pariskunnan vähän rukoilla Jeesuksen nimessä, ja se munkki mätkähti lattialle. Kipiää varmasti teki, mutta sen buddhalaisen sielu pelastui Jeesukselle, eli mustelmat eivät harmittaneet sitä munkkia jälkeenpäin.Pitäisiköhän lähteä lähetystyöhön Intiaan? :D
-aloittaja
Ei helveltti sentään näitä tarinoita.
Kun olisi edes perehtynyt buddhalaisuuteen, tietäisi ettei siihen kuulu levitoinnin yms. harjoittaminen.
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä kuin ap, kun olen nähnyt asioita jo lapsena. Kukaan lapsi ei ole mikään saatanan palvoja. Ja olen aina uskonut Jumalaan ja Jumalan Arkkienkeleihin. He ovat kertoneet minulle asioita etukäteen, mitä tulee tapahtumaan ja voin ennustaa etukäteen asioita. Se on siis lahja Jumalalta, mitä en koskaan käytä väärin toisia kohtaan. Mutta näen vain asioita toisista ja näin on käynyt. Näin yhdeltä ihmiseltä, että hän tulee löytämään seuraavasta miehestä elämänsä miehen, ja näin kävi. Näin yhdestä miehestä, kun ei tullut kouluun, niin näin, että nukkuu ym.ym.
Minulle vain on annettu ylhäältä näkijän lahjat. Olen oikeasti nähnyt, haistanut, tai tulee tajuntaan asioita, mitkä pitävät aina paikkansa. Näitä ei voi oikeasti kieltää, koska ne ovat Jumalan lahja. Ei siis mistään saatanasta, kun en usko siihen. Mielestäni aina pitää uskoa hyvään, mutta valitettavasti liikkeellä on myös huijareita, mutta näitä
Armolahjoja on monenlaisia ja profetoiminen on yksi niistä. Pyhä Henki päättää mitä kenellekin antaa vai antaako armolahjoja. Sinua on jo lapsena siunattu profetoimisen armolahjalla, joten Jumalalla on sinulle jokin tehtävä. Hän näyttää aikanaan, mikä se on, kun katsoo, että olet valmis. Tähän asti ilmeisesti et ole käyttänyt sitä väärin. Älä niin teekään tai se otetaan sinulta pois. Silloin sinusta tuntuu, että menetit jotain hyvin arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton! Jumala on ylin auktoriteetti eikä Hän ole koskaan luvannut kaikille kaikkea kivaa ja oikeudenmukaista elämää. Sitäpaitsi, jos vanhempasi ovat opettaneet sinulle, että elämä on aina reilua, he olivat väärässä. Semmoista ei voi luvata. Jätä kateus pois kokonaan ja iloitse toisten puolesta, joilla on jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo sanottu, helvetti on maanpäällinen kokemus. Mieti miksi olet sellaisessa tilanteessa ja mitä voisit tehdä asioiden hyväksi jotta elämäsi kääntyisi onnellisemmaksi kokemuksellisestikin?
No huh, huh, jos helvetti on maanpäällinen kokemus, niin miksi pitäisi alkaa miettimään, miksi olen tilanteessa nyt kuin olen ja mitä voisin tehdä , että asiat kääntyis paremmaksi, KUULE, sen tiedän, etten todellakkan voi tehdä YHTÄÄN mitään , en mitään!! Enkä varmasti ole näille naapureille tehnyt yhtään mitään en mitään pahaa!! Auttanut olen läheisiänikin sen minkä aina voin ja pystyn. Naapureiden vartija ja auttaja en o,e enkä siksi tule eikä kuulukkaan tulla. Hyvä, jos itsestäni huolta pystyn pitämään.
En todellakaan ymmärrä mihin pyrit tuolla kommentillasi, ihan kuin siinä olisi vastaus kaikkeen siihen kärsimykseen mihin olen joutunut, siis et tiedä mistään mitää!
Järkytyin ja tuli kahta kauheapi varmuus siitä, kuinka pahoja ihmiset ovat toisilleen, tuo sun kommenttikin aivan järkyttävä! Vähättelevä, syyllistävä!!
Minulle vain on annettu ylhäältä näkijän lahjat. Olen oikeasti nähnyt, haistanut, tai tulee tajuntaan asioita, mitkä pitävät aina paikkansa. Näitä ei voi oikeasti kieltää, koska ne ovat Jumalan lahja. Ei siis mistään saatanasta, kun en usko siihen. Mielestäni aina pitää uskoa hyvään, mutta valitettavasti liikkeellä on myös huijareita, mutta näitä toki löytyy kaikilta aloilta, vaikka ei olisi edes ennustaja. Uskon siis aina hyvän ja oikeaan moraaliin. Siis uskon oikeasti Jumalaan ja valoon.