Love Connection osa 10
Tänää taas todennäkösesti klo 21 uusi jakso puksahtaa Areenaan. Huippusarja! Mitkä ennakkotunnelmat? :)
Kenen veikkaatte saapuvan Sarin kanssa Henrin luo Jenkkilään? Ite veikkaan Hannelea!
Kommentit (608)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 14:04"]
Mielestäni on Markukselta melkoisen epäkohteliasta olla järjestämättä treffejä tuon enempää. Jos treffit alkavat jollain venerojukaupalla ja päätyvät puiston penkkiin. Yritäppä siinä sitten keksiä lennokkaita puheenaiheita tapahtuneesta päivästä. Epäreilua syyttää Hannaa siitä ettei kielitaito riitä tai että hänellä ei olisi muka keskustelutaitoja, eipä tuo Markus itse näyttänyt ylläpitävän minkäännäköistä keskustelua, päin vastoin Hanna yritti kiusaantuneesti pelastaa tilannetta kun Markus näytti vaan nyrpeetä naamaa. Kuka siinä nyt haluaisikaan edes alkaa puhumaan mitään syvällisiä kun läpänheittokaan ei onnistu koska toinen istuu tuppisuuna vieressä. Markusta ei selkeästi Hanna kiinnosta, mutta olisi hän voinut reilusti vetää kaverilinjan päälle ja olla kohtelijas, sen sijaan hän käyttäytyi todella välinpitämättömästi, tuosta on herrasmiesmäisyys kaukana!
[/quote]
kohtelijas?
Lieko sulla sama koulutus kuin Hannalla?
[/quote]
Onneksi olkoon, löysit kirjoitusvirheen! Sinähän se varsinainen älykkö näytät olevan kun ihan tuon perusteella veikkailet koulutustasoakin!;)
[/quote]
Teit virheen, huutelijoille ei koskaan pidä vastata yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:02"]
Hei, kiitos palstalaisten, tajusin just mista sana deodorantti tulee. de-odor-ant, eli hajunpoistaja. Enpa ole tullut aikasemmin ajatelleeksi :)
Mulle tuli Markuksen treffeista mieleen ettei se enaa jaksanut yrittaa pitaa keskustelua ylla kun Hanna antoi lyhyita parisanaisia vastauksia eika tuntunut koskaan sanovan mitaan mika jatkaisi keskustelua. Luulisi sita hyvanen aika etta hiljaisempikin ihminen keksii kyselemista kun on vieraassa maassa toisen kotipaikoilla ekaa kertaa kaymassa. Markuksen elamasta, tyosta, kavereista, perheesta, veneesta, elamasta yleensa Kalifornia vs. Suomi.... ja miehethan tunnetusti tykkaakin puhua itsestaan.
[/quote]Jee, johan välähti ja lauantai-ilta tulevien jouluinen on pelastettu L'odeur!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:02"]
Hei, kiitos palstalaisten, tajusin just mista sana deodorantti tulee. de-odor-ant, eli hajunpoistaja. Enpa ole tullut aikasemmin ajatelleeksi :)
Mulle tuli Markuksen treffeista mieleen ettei se enaa jaksanut yrittaa pitaa keskustelua ylla kun Hanna antoi lyhyita parisanaisia vastauksia eika tuntunut koskaan sanovan mitaan mika jatkaisi keskustelua. Luulisi sita hyvanen aika etta hiljaisempikin ihminen keksii kyselemista kun on vieraassa maassa toisen kotipaikoilla ekaa kertaa kaymassa. Markuksen elamasta, tyosta, kavereista, perheesta, veneesta, elamasta yleensa Kalifornia vs. Suomi.... ja miehethan tunnetusti tykkaakin puhua itsestaan.
[/quote]Todellakin! Ihan turha Markuksen niskaan vierittää syytä!
L'odeur de l'amour mesdemoiselles!
"Salt breeze is a good deodorant" sanoo Henri ihan selvästi. Tarkistakaa vaikka Areenasta kohdasta 33.48 jos ette usko. Hassusti sanottu, mutta minusta sanoo ihan selvästi niin, kun Hannele ihastelee meren tuoksua.
Hannelella ja Henrillä synkkaa ihan hyvin. Luulen, että Henri valitsee Sarin kuitenkin. Matti ja Enni oli taas niin akward kuin voi vaan olla. Enni on ihan torjuva, kun Matti ei aikanaan osoittanut kiinnostusta.
Markus on niin valinnut jo Ann-Marien, että etsii Hannasta vaan vikoja. Treffit oli kaikin puolin masentavan tylsät.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:17"]
"Salt breeze is a good deodorant" sanoo Henri ihan selvästi. Tarkistakaa vaikka Areenasta kohdasta 33.48 jos ette usko. Hassusti sanottu, mutta minusta sanoo ihan selvästi niin, kun Hannele ihastelee meren tuoksua.
[/quote]
Mutta sanooko Hannele "You smell of the sea" ensin? vaikka mertahan hän haistelee (kuvan mukaan). Kun Henri kommentoi että suolainen tuuli on hyvä deodorantti, Hannele häkeltyy, kun huomaa sanoneensa vähän intiimimmän asian kuin ehkä tarkoitti. Mutta juuri sopiva pari toisilleen: haistelijoita ja käpäilijöitä molemmat. Ihanaa :D
Aika lailla mentiin samoilla linjoilla kuin edellisessäkin jaksossa. Hannelen mukaantulo oli vähän yllätys, vaikka jälkeenpäin ajateltuna olihan sitä vihjailtu. Etukäteen pelkäsin, että tuosta Ninasta olisi jauhettu jaksossa enemmänkin, mutta onneksi mentiin vaan eteenpäin.
Se "venerojukauppa" vaikutti minusta ihan hirveän mielenkiintoiselta. Noin muuten olisi ollut kiinnostava tietää, että miten perillä tilanteesta Hanna on tuossa vaiheessa kuvauksia ollut. Että oliko pettymyksen takia vaisu vai ihan muuten vaan?
Ennin huomiot yllättivät, erityisesti siksi, että sanoi niitä niin suoraan kameralle. Ikävä vain, että ärsyyntyminen taisi heijastua treffeihinkin. Toisaalta taas tuo Matin pohdinta alkaa jaksosta toiseen jatkuessaan olla katsojallekin vähän ärsyttävää. Mutta uusi kampaus teki Matista todella komean! Ja haluaisin tietää, mistä Enni löytää mekkonsa, kun hänellä on ollut jo useampi kivanmallinen mekko päällä, enkä itse koskaan näe kaupoissa tuollaisia.
Häh, muuttaako Ansku Usaan? Ja mitä te hourailette että Ansku ei oo "sweet", onko hän pahis sitten? Häh, en hiffaa?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 02:36"]
Nyt vasta huomasin ekan kerran, että Matillahan on ihanan siniset silmät!
[/quote]
Ja minä huomasin, että hän on tanssilookissaan Sean Pennin näköinen - paremalla tavalla vain. Voi kun älyäisi ja osaisi ottaa siitä enemmän irti!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 02:30"]
Ne Hannan mainitsemat tsirp, tsirp -äänet sitten ilmeisesti lisättiin. :D
[/quote]
Joo, mutta eivät nyt olleet hoksanneet millainen sen äänen pitää olla :D Ei perus linnunlaulu vaan semmoinen sirkan siritys on se tyypillinen ääni tuohon. Se pitäis olla vähän niin kuin tämä mutta ei noin tiheästi kuuluvana
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 03:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 02:11"]
Yllättävää toisaalta se Markuksen ja Hannan vaivaannuttava hiljaisuus. Minäkin vaivaannuin. Markus jätti vähän ikävästi Hannan tyhjän päälle keskustelussa, varmasti Markus olisi pystynyt jotain kevyttä keskustelua pitämään yllä. Ja tuli mieleen, ei sitä ulkonäöllä näköjään kaikkia saa... Viittaan Hannaan. Ja ei sitten aleta vääntämään tästä tän enempää. ;D
[/quote]
Oletko luullut, että ulkonäöllä tosiaan saisi kenet vain? Hanna on kaunis, mutta ei mitenkään sulava tai elegantti käytökseltään. Tuo tsirp tsirp -kommentti oli mielettömän nolo. Ei mitenkään penaalin terävin kynä. Kun taas A-M: lla on akateeminen tutkinto, kaunis, tyyliä ja ehdottomasti kadehdittava kenen tahansa tyttöystävänä ja vaaleana myös eksoottinen valinta Markukselle. Lisäksi hän on myös yllättävä. Matkusta näytti miellyttävän se, ettei kuitenkaan ole tavallinen naapurin tyttö moottoripyöräharrastuksineen. Pitäisi olla täysi tollo jos noista kahdesta valitsisi sen, joka osaa vain hymyillä, mutta kaikessa muussa on jäykkä.
[/quote]
Ei pidä ihan kirjaimellisesti ottaa. ;) En tietenkään ajattele, että kaikki miehet lakoais Hannan jalkoihin, mutta jotenkin olen suorastaan positiivisesti yllättynyt, ettei edes Markuksen kaltainen hyvännäköinen ja pinnallinen (perustuen siihen lehtihaastatteluun) mies arvosta naisessa ykkösenä ulkonäköä... Sanon tän vähättelemättä Ann-Marien ulkonäköä!
[/quote]
Miten sitä voisi vähätellä, kun on paljon kauniimpia kuin Hanna? Huoh, mitä kommentteja. Olisin aika huolestunut, jos miehet lakoaisi kylylmäkiskoisten aivottomien naisten jalkoihin... Jotkut saattaa pitää keskustelutaitoisista naisista enemmän? Eihän Hanna ole sanonut koko aikana mitään mielenkiintoista. Paitsi ettei osaa jutella. Ota sitten sellainen elämänkumppani itsellesi, niin johan on kiinnostava parisuhde.
[/quote]
Varmasti olisi ihan kiinnostava suhde, jos mieskin on samanlainen. Varmasti riittää Hannallekin ottajia miehistä, joille tärkeintä naisessa on vaikkapa hyväluontoisuus, mitä he erinomaisella keskustelijalla tekisivät jos eivät itsekään ole sellaisia.
[/quote]
Noh, veikkaan Hannan olevan vaan vähän introvertti. Mun mielestä hän vaikuttaa aidolta ja mukavalta, vähän ujolta. Mä olen aika introvertti, ja mulla riippuu tosi paljon seurasta että olenko loistava keskustelija vai hiljainen jäykkis. Enkä nyt arvota sitä toista keskustelijaa vaan tarkoitan vaan sitä, että jostakin syystä toisten kanssa vaan on heti todella luontevaa ja juttua tulisi loputtomiin, toisten sinällään aivan mukavien ja hyvien tyyppien kanssa voi juuri olla se tsirp tsirp -olo.
Niin ja mun mielestä se tsirp tsirp -kommentti oli hauska :D Ei nolo niin kuin joku sanoi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 13:39"]
No onko ihme? Markus oli vain velvollisuudesta Hannan kanssa treffeillä. Hänellä ei ole mitään mielenkiintoa Hannaa kohtaan, ja ihmettelen ettei Hanna tätä tajua. Ja miksi ne äänet pitäisi lisätä? Hehän ovat keskellä kauneinta luontoa, Hanna ei vain tajua että paikassa elää myös lintuja... Sitten ei saisi nimittää ettei ole penaalin terävin kynä.... Ihmettelen vain miksi ei.
[/quote]
Mitä ihmettä sä selität?! :D Sulla ei ehkä ole varaa kynien terävyydestä puhua kun ilmeisesti et tuosta Hannan tsirp tsirp -heitostakaan tajunnut yhtään mitään... Viestisi oli jo niin koominen että heräsi kysymys provoiletko vaan vai etkö oikeasti tajua.
Anskun tämän jakson lookki oli tosi söpö, voi kun pitäytyisi tuollaisena.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 03:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 02:11"]
Yllättävää toisaalta se Markuksen ja Hannan vaivaannuttava hiljaisuus. Minäkin vaivaannuin. Markus jätti vähän ikävästi Hannan tyhjän päälle keskustelussa, varmasti Markus olisi pystynyt jotain kevyttä keskustelua pitämään yllä. Ja tuli mieleen, ei sitä ulkonäöllä näköjään kaikkia saa... Viittaan Hannaan. Ja ei sitten aleta vääntämään tästä tän enempää. ;D
[/quote]
Oletko luullut, että ulkonäöllä tosiaan saisi kenet vain? Hanna on kaunis, mutta ei mitenkään sulava tai elegantti käytökseltään. Tuo tsirp tsirp -kommentti oli mielettömän nolo. Ei mitenkään penaalin terävin kynä. Kun taas A-M: lla on akateeminen tutkinto, kaunis, tyyliä ja ehdottomasti kadehdittava kenen tahansa tyttöystävänä ja vaaleana myös eksoottinen valinta Markukselle. Lisäksi hän on myös yllättävä. Matkusta näytti miellyttävän se, ettei kuitenkaan ole tavallinen naapurin tyttö moottoripyöräharrastuksineen. Pitäisi olla täysi tollo jos noista kahdesta valitsisi sen, joka osaa vain hymyillä, mutta kaikessa muussa on jäykkä.
[/quote]
Ei pidä ihan kirjaimellisesti ottaa. ;) En tietenkään ajattele, että kaikki miehet lakoais Hannan jalkoihin, mutta jotenkin olen suorastaan positiivisesti yllättynyt, ettei edes Markuksen kaltainen hyvännäköinen ja pinnallinen (perustuen siihen lehtihaastatteluun) mies arvosta naisessa ykkösenä ulkonäköä... Sanon tän vähättelemättä Ann-Marien ulkonäköä!
[/quote]
Miten sitä voisi vähätellä, kun on paljon kauniimpia kuin Hanna? Huoh, mitä kommentteja. Olisin aika huolestunut, jos miehet lakoaisi kylylmäkiskoisten aivottomien naisten jalkoihin... Jotkut saattaa pitää keskustelutaitoisista naisista enemmän? Eihän Hanna ole sanonut koko aikana mitään mielenkiintoista. Paitsi ettei osaa jutella. Ota sitten sellainen elämänkumppani itsellesi, niin johan on kiinnostava parisuhde.
[/quote]
Varmasti olisi ihan kiinnostava suhde, jos mieskin on samanlainen. Varmasti riittää Hannallekin ottajia miehistä, joille tärkeintä naisessa on vaikkapa hyväluontoisuus, mitä he erinomaisella keskustelijalla tekisivät jos eivät itsekään ole sellaisia.
[/quote]
Noh, veikkaan Hannan olevan vaan vähän introvertti. Mun mielestä hän vaikuttaa aidolta ja mukavalta, vähän ujolta. Mä olen aika introvertti, ja mulla riippuu tosi paljon seurasta että olenko loistava keskustelija vai hiljainen jäykkis. Enkä nyt arvota sitä toista keskustelijaa vaan tarkoitan vaan sitä, että jostakin syystä toisten kanssa vaan on heti todella luontevaa ja juttua tulisi loputtomiin, toisten sinällään aivan mukavien ja hyvien tyyppien kanssa voi juuri olla se tsirp tsirp -olo.
Niin ja mun mielestä se tsirp tsirp -kommentti oli hauska :D Ei nolo niin kuin joku sanoi.
[/quote]
Samaa mieltä.
Tsirppi oli hauska ja se, että siihen valittiin just toi linnunlaulu, oli varmasti tarkoituksellista alleeviivaamista "tätäkö Hanna tarkoitit?"
Miten ton tsirp-kommentin voi tulkita noloksi, oliko sillä jokin merkitys jota en tajunnut.
Laitan tähän Hanna-keskusteluun oman kommenttini: minä en pidä Hannaa niin ujona, että sen takia keskustelu ei olisi luistanut. Hanna ei mielestäni ole persoonana ujo, oletteko huomanneet, kuinka rohkeasti ja paljastavasti hän pukeutuu? Itsekin olen ujo ja hoikka ihminen enkä pukeutuisi koskaan paljastavasti, koska en halua kiinnittää ihmisten huomiota itseeni.
Hanna on suloinen ja vähän ujo. Markus tykkää selkeesti räväkämmistä naisista ja Ann-Mariessa häntä viehättää harrastukset ja kauneus. Minusta Hanna on kyllä superhot, mutta Markus tykkää vaaleasta Ann-Mariesta ulkoisesti enemmän. Ja jos Hannassa häntä häiritsee hiljaiset hetket, Ann-Marien kanssa hän täyttää ne suuteloilla. Hannaa hän ei ainakaan kameroiden edessä ole pussaillut.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:24"]
Laitan tähän Hanna-keskusteluun oman kommenttini: minä en pidä Hannaa niin ujona, että sen takia keskustelu ei olisi luistanut. Hanna ei mielestäni ole persoonana ujo, oletteko huomanneet, kuinka rohkeasti ja paljastavasti hän pukeutuu? Itsekin olen ujo ja hoikka ihminen enkä pukeutuisi koskaan paljastavasti, koska en halua kiinnittää ihmisten huomiota itseeni.
[/quote]
Samaa voisi ajatella Hannan meikistä, joka viestii sitä että täältä tullaan, katsokaa jos kehtaatte. Tosin meikillä voi myös peittää epävarmuutta, sanotaan. Mutta voiko Hannaa epävarmuudesta tai itsetunnon puutteestakaan moittia, jos ihan vilpittömästi on uskonut, että voisi olla Markuksen valittu. Ehkä Hannalla on kokemuksia miehistä, joille on ollut ihan ok, että tyttöystävä ei kummemmin kommentoi, kunhan hilluu mukana, on kiva eikä nipota.
Ketkähän ovat viettäneet yön yhdessä (Suomen treffeillä)? Luulisin, että Henri ja vanha-Niina; Henri ja Sari; Markus ja A-M; Matti ei ole ainakaan viettänyt öitään tyttöjen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 13:39"]
No onko ihme? Markus oli vain velvollisuudesta Hannan kanssa treffeillä. Hänellä ei ole mitään mielenkiintoa Hannaa kohtaan, ja ihmettelen ettei Hanna tätä tajua. Ja miksi ne äänet pitäisi lisätä? Hehän ovat keskellä kauneinta luontoa, Hanna ei vain tajua että paikassa elää myös lintuja... Sitten ei saisi nimittää ettei ole penaalin terävin kynä.... Ihmettelen vain miksi ei.
[/quote]
Mitä ihmettä sä selität?! :D Sulla ei ehkä ole varaa kynien terävyydestä puhua kun ilmeisesti et tuosta Hannan tsirp tsirp -heitostakaan tajunnut yhtään mitään... Viestisi oli jo niin koominen että heräsi kysymys provoiletko vaan vai etkö oikeasti tajua.
[/quote] Olen biologian tohtori, päättele siitä. Markus ei edes kuunnellut Hannaa, miehellä oli ajatukset jossain muualla. Varmaankin, miten ja milloin AM:lle avautuu.