Love Connection osa 10
Tänää taas todennäkösesti klo 21 uusi jakso puksahtaa Areenaan. Huippusarja! Mitkä ennakkotunnelmat? :)
Kenen veikkaatte saapuvan Sarin kanssa Henrin luo Jenkkilään? Ite veikkaan Hannelea!
Kommentit (608)
Saako sanoa vielä ohjelmasta jotain?
Joku mainitsi, että Tuulia on leideistä kaikista rennoin. Voi olla niinkin ja se johtuu varmaan siitä, että Tuulialla on vähiten panoksia pelissä, ei sitä Matti oikeasti kiinnosta. "Matti on mun vastakohta, mutta niinhän sitä sanotaan, että vastakohdat täydentää toisiaan..." Sanotaan sanotaan, mutta mitähän mieltä Tuulia on asiasta, se ei tullut tuossa ilmi.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 09:34"]
Joku mainitsi, että Tuulia on leideistä kaikista rennoin. Voi olla niinkin ja se johtuu varmaan siitä, että Tuulialla on vähiten panoksia pelissä, ei sitä Matti oikeasti kiinnosta. "Matti on mun vastakohta, mutta niinhän sitä sanotaan, että vastakohdat täydentää toisiaan..." Sanotaan sanotaan, mutta mitähän mieltä Tuulia on asiasta, se ei tullut tuossa ilmi.
[/quote]Tuulia ohjelmassa mukana pelkästään matkan takia, mikä on Mattia kohtaan väärin. itse en ainakaan lähtisi deittiohjelmaan pelkän matkan takia. Hänhän on yksi syy miksi Aino ei päässyt matkaan. Tuulian olisi pitänyt sanoa että häntä kiinnostaa vain ystävyys. Jospa Matti olisi silloin tajunnut ottaa Ainon matkaan?
Huomenna tulee uusi jakso
Arenaan? Liekö Hanna suuttunut siitä, kun kuulee, mitä Markus on kysellyt Anskulta ja kuulee pussailuista?
Sati luulisi olevan aika pettynyt että Henri pokkana rilkuttelee hänen kuullensa
Hannelelle
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 09:34"]
[/quote]
Voe voe, ketju on niin spämmääntyny ja piloilla, että pitää kysyä saako itse asiasta, johon koko ketju perustuu, kirjoittaa. Well, I'm out! Eikä Henrikään varmaan jaksa tätä enää kattoo. Perusta Henri oma ketju ja pelotat spämmääjät pois miehisyydelläsi!
Näytettiinkö muuten sarjan alussa Henrin kotia. Jostain luin, että se kai on Henrin vanhempien asunto oikeasti.. Jännä nähdä kuka sinne Henkalle lähtee. Hannelle tai Koiranuittaja kai :)
T: Jäykkis
Hei, pliide pyydän että joku vastaisi mihin Hyvinkään koira-Nina katosi!?!?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 22:19"]
Markus ja Hanna ovat ulkoiselta olemukseltaan ja kemialtaan kuin sisarukset, joten toivottavasti Hanna löytää itselleen sopivan miehen, puhumattakaan kolmantena pyöränä olemisesta kun Markus aivan lääpällään A-M:n.
[/quote]no se kolmantena pyöränä oleminen johtuu formaatista.