Kenellä on kamalin naapuri?
Laittakaa tähän esimerkkejä:
Mun naapuri aina pyytelee mieheltä kaikenlaisia palveluksia, mutta hän ei itse auta meitä mitenkään , ja huutaa lapsilleen, joka kuuluu seinän toiselta puolelta. Lisäksi hän taitaa olla jonkinsortin päihdeongelmainen. Pääsispä pian muuttamaan!
Kommentit (55)
Meidän naapuri oli aamulla heitellyt autoamme kananmunilla ja ottanut tieltä paljon hiekkaa ja heittänyt tuulilasiin.
Rottien ruokkiminen alkaa kyllä olla pahimmasta päästä
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:08"]
Meillä alkoholisoitunut mt-avohoidokki. Sekakäyttäjä, porukkaa lappaa öin päivin huumeostoksilla. On niin sekaisin, että ruokkii rottia, joita vilisee sitten taloyhtiön pihoilla. Yöt hakkaa kakkosnelosella seinään ja ulvoo. Välillä laittaa kokkoa pihaan, kun luulee etyä on juhannus. yms. yms. Poliisit käy säännöllisesti, isännöitsijäkin, häätöä tälle porukalle ei saada. Joo ja kyse on omistusasunnoista.
[/quote]
Taloyhtiö voi ottaa omistusasunnonkin haltuun ja laittaa porukan pihalle, jos varoitukset eivät tepsi. Eikö teillä hallitus ole vielä yrittänyt sitä?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 13:19"]
Minä olen Kamalin naapuri. Seinän takana asuu marokkolainen mies nimeltä Kamal.
[/quote]
AI VITTU KU MÄ REPESIN!!! :D :D :D
Meillä oli myös aikaisemmin naapurit (yläkertalaiset), jotka joka ikinen päivä raahasivat huonekaluja pitkin lattiaa. Mulle ei missään vaiheessa valjennut, mikä mahdollinen syy siihen saattoi olla. Paras arvaus on, että heillä oli jonkinlainen sohvaksi muuttuva sänky, joka piti joka ilta hitonmoisella melulla avata. Sekään ei kaikkea eri huoneista tapahtuvaa raahausääntä selitä. Ihan ns. normaaleista ihmisistä muuten kysymys.
Meidän naapuri tuppautui kylään monta kertaa päivässä, eikä iltaisin lähtenyt kotiin sitten millään. Kovalla äänellä jaaritteli vain omia asioitaan ja dissasi minua miehelleni. Söi ja joi tuomatta itse koskaan mitään tullessaan. Sitten menikin välit poikki kun asiaan puutuin.
Meidän naapuri uhkasi ampua meidän koirat.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 00:00"]
Meillä oli myös aikaisemmin naapurit (yläkertalaiset), jotka joka ikinen päivä raahasivat huonekaluja pitkin lattiaa. Mulle ei missään vaiheessa valjennut, mikä mahdollinen syy siihen saattoi olla. Paras arvaus on, että heillä oli jonkinlainen sohvaksi muuttuva sänky, joka piti joka ilta hitonmoisella melulla avata. Sekään ei kaikkea eri huoneista tapahtuvaa raahausääntä selitä. Ihan ns. normaaleista ihmisistä muuten kysymys.
[/quote]
Nämä olivat varmaan meidänkin aiemmat naapurit. Ihmeteltiin että pitääkö sitä jokaikinen yö muuttaa huonekalut uuteen järjestykseen. Huh.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:08"]
Meillä alkoholisoitunut mt-avohoidokki. Sekakäyttäjä, porukkaa lappaa öin päivin huumeostoksilla. On niin sekaisin, että ruokkii rottia, joita vilisee sitten taloyhtiön pihoilla. Yöt hakkaa kakkosnelosella seinään ja ulvoo. Välillä laittaa kokkoa pihaan, kun luulee etyä on juhannus. yms. yms. Poliisit käy säännöllisesti, isännöitsijäkin, häätöä tälle porukalle ei saada. Joo ja kyse on omistusasunnoista.
[/quote]
Taloyhtiö voi ottaa omistusasunnonkin haltuun ja laittaa porukan pihalle, jos varoitukset eivät tepsi. Eikö teillä hallitus ole vielä yrittänyt sitä?
[/quote]
Meillä tehtiin juuri niin: Ylimääräinen yhtiökokous ja äänestys asunnon haltuunotosta. Yksimielisellä päätöksellä loppu olikin sujuvaa ja hetken päästä asunto oli myyty. Omistaja halusi siis myydä asunnon pois, kun muuten olisi otettu taloyhtiön haltuun 3 vuodeksi.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:17"]
Anteeksi, luin otsikon pienessä viinihiprakassa: Kenellä on pahin ripuli :)
[/quote] Ja se kiinnosti niin paljon että avasit? Ois jääny multa avaamatta :)
Ihanaa että muillakin on kamalia naapureita! Meillä makuuhuoneen puoleiset naapurit aloittavat elämisen arkisin vasta siinä 22-00 aikoihin - juuri silloin kun miehen kanssa yritetään päästä nukkumaan. Lähes koko yön saa kuunnella paperinohuen seinän läpi jalkojen norsutömistelyä, kolistelua, kaappien paiskomista, veden laskemista, puheensorinaa ja omaa henkilökohtaista lemppariani eli raskaiden huonekalujen raahaamista ympäri kämppää.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:04"]Ihanaa että muillakin on kamalia naapureita! Meillä makuuhuoneen puoleiset naapurit aloittavat elämisen arkisin vasta siinä 22-00 aikoihin - juuri silloin kun miehen kanssa yritetään päästä nukkumaan. Lähes koko yön saa kuunnella paperinohuen seinän läpi jalkojen norsutömistelyä, kolistelua, kaappien paiskomista, veden laskemista, puheensorinaa ja omaa henkilökohtaista lemppariani eli raskaiden huonekalujen raahaamista ympäri kämppää.
[/quote]
Asutaan ilmeisesti samassa talossa. Terveisiä vaan yläkerran kanta-astujalle! Prkl...
Täytyy kyllä sanoa, että nyt kun luin näitä, meidän entinen hullu naapuri tuntuu ihan helpolta palalta kakkua :D
Ystäväni naapurit kaatoivat aina kirjahyllyn tapellessaan keskenään.
Ihmettelen vieläkin sitä, että kyseisillä ihmisillä oli kirjahylly.
Anteeksi, luin otsikon pienessä viinihiprakassa: Kenellä on pahin ripuli :)
Meidän naapurit haukkuvat kaikkia muita naapureita aivan urakalla, huutelevat myös ohikulkijoille. Kaikki vain kyttäävät heitä ja se vainoharhaisuus antaa oikeuden nimitellä muita ja aukoa päätään joka asiassa. Rikkovat lisäksi lasten lumileikit ja haukkuvat leikkejäkin tyhmiksi lasten paikalla ollessa.
Asutaan omakotitalossa.
Voi kun meidän uudet naapurit ei muuttais koskaan pois. Muuttivat seinän taakse vähän aikaa sitten ja viettivät tupareita pari viikkoa sitten. Sieltä ei kuulunut äänähdystäkään koko iltana, vaikka heillä oli tupa täynnä vieraita. Muutenkaan sieltä ei kuulu koskaan mitään vaikka heillä on kolme pientä lasta.
Edellisten naapureiden siellä asuessa kuului huutoa, kiroilua ja ties mitä. Lapsiperhe olivat hekin.
Joku avohoitopotilas käy tonkimassa pihan jäteastioita ja vie roskapusseja kotiinsa. Ei huvittais enää viedä roskia muuten kun tyhjennyspäivinä.
Meidän naapurit on kamalia. Haluavat väkisten hoitaa lapsiamme. ;) Heti kun astutaan rappukäytävään ovet käy ja tullaan väkisten tyrkyttämään jätskiä taikka pipareita. Pakastimet täyttävät marjoilla. Villasukkia alkaa olemaan turhankin paljon. Tänäänkin kehtasivat tuoda joululahjoja ja kortteja. Tälläsiä naapureita löytyy, kun ainoa lapsiperheenä muuttaa vanhusten ympäröimäksi..
Ei pahimmasta päästä ollenkaan, mutta kyllä se kolmen lapsen jatkuva huuto ja metelöinti jo riittäisi. Tähän vielä yhdistettynä isännän karjuminen lapsille, niin välistä meinaa pinna kiristyä niin että olen viittä vaille menossa hakkaamaan naapurin ovea ja ilmoittamaan mitä mieltä olen heistä! Muuttaisivat pois...