Kenellä on kamalin naapuri?
Laittakaa tähän esimerkkejä:
Mun naapuri aina pyytelee mieheltä kaikenlaisia palveluksia, mutta hän ei itse auta meitä mitenkään , ja huutaa lapsilleen, joka kuuluu seinän toiselta puolelta. Lisäksi hän taitaa olla jonkinsortin päihdeongelmainen. Pääsispä pian muuttamaan!
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Asuin vuosia sitten yksiössä hipihiljaa yksinäni. Samassa kerroksessa asui juoppo pariskunta ja kyylä-mummo. Juoppo pariskunta ei aiheuttanut mitään kummempaa harmia, mutta se kyylä-mummo oli kyllä pahin laatuaan. Mun kaveri kävi kastelemassa kukkiani kun olin reissussa, reissun jälkeen multa tivattiin , miksi en maksa vesimaksua kuin yhdestä, katsos kaikki jotka kulkee omilla avaimilla, asuu asunnossa ja pitää maksaa vesimaksu! Kerran se odotti postin kesälomatuuraajaa, kun postin tulo myöhästyi ja piti postipate-paralle saarnan rapussa, kun ei ehdi hoitaa virka-asioita saman päivän aikana, kun posti tuodaan vasta klo 13.00. Jos rapussa tuoksui omituiselta, se kävi kaikkien postiluukusta nuuhkimassa, mistä asunnosta haju tulee. Ja näitähän riittäisi...
Et maksa kukistasi vesimaksua? Nehän käyttävät vettä.
Asutaan rivitalossa vuokralla. Naapuriin muutti neljän lapsen yh äiti. Hankki trampoliinin siihen takapihalle. Nyt hän voi itte rentoutua ja vetää hookah, lapset ku on siinä vieressä hyppimässä ja hihkumassa jopa klo 21 jälkeen. Me ei pystytä enää nauttimaan takapihastamme ollenkaan, täytyy pitää ikkunat ja ovet kiinni, ettei savu ja meteli tuu sisään. Piti jopa vetää kananverkkoa väliaidan alle, ku heijän siipikarja vaelsi toistuvasti meijän pihalle ja sitte he tuli hakemaan sitä perässä.
Meillä asuu hirveä noita alakerrassa
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 00:05"]
Meidän naapuri tuppautui kylään monta kertaa päivässä, eikä iltaisin lähtenyt kotiin sitten millään. Kovalla äänellä jaaritteli vain omia asioitaan ja dissasi minua miehelleni. Söi ja joi tuomatta itse koskaan mitään tullessaan. Sitten menikin välit poikki kun asiaan puutuin.
Meillä samanlainen naapuri. Ei vaan ole koskaan syönyt meillä. Ennen aina kun ulos meni niin oli heti siinä juttelemassa.
Meilläkin. En uskalla kutsua sisälle. Ja mieluiten kävelen ohi jos näen hänet pihalla. Puhuu muuten pari tuntia putkeen.
Meillä naapurusto oriveden eräjärven järvenpäässä todella omituinen. Stephen Kingin mukaan maaperässä on jotain vikaa. Omakotitalo. Naapuri 1: N. 80 pariskunta. Äijä tuli huutamaan pienten lasten kuullen, kuin panen sen vaimoa vaimon ollessa yövuorossa rumilla sanoilla. itse n. 30v. Muuttivat sittemmin pois. Seuraava nuorempi naapuripariskunta: Piti koiratarhaa , josta kuului jatkuvasti haukuntaa. Jälkikäteen osoittautui pentutehtaaksi joka joutui oikeudellisiin vaikeuksiin. Se ei estänyt valittamista lasten hyppimisestä trampalla 8 jälkeen tai soittamasta poliiseja uudenvuodenaattona ja juhannuspäivänä metelistä. Lisäksi kylän päävanhanaishenkilö soittanut lapsille poliisit. Lisäksi kurkki vuokralaisen verhonraosta ja näki siellä tehtävän huumeasioita öljytynnyreissä. Vastapäätä on rautakauppa minkä pihalla on öljytynnyreitä, olisikohan ollut heijastus. Ja levitti tietysti juttua.
Meillä naapurusto oriveden eräjärven järvenpäässä todella omituinen. Stephen Kingin mukaan maaperässä on jotain vikaa. Omakotitalo. Naapuri 1: N. 80 pariskunta. Äijä tuli huutamaan pienten lasten kuullen, kuin panen sen vaimoa vaimon ollessa yövuorossa rumilla sanoilla. itse n. 30v. Muuttivat sittemmin pois. Seuraava nuorempi naapuripariskunta: Piti koiratarhaa , josta kuului jatkuvasti haukuntaa. Jälkikäteen osoittautui pentutehtaaksi joka joutui oikeudellisiin vaikeuksiin. Se ei estänyt valittamista lasten hyppimisestä trampalla 8 jälkeen tai soittamasta poliiseja uudenvuodenaattona ja juhannuspäivänä metelistä. Lisäksi kylän päävanhanaishenkilö soittanut lapsille poliisit. Lisäksi kurkki vuokralaisen verhonraosta ja näki siellä tehtävän huumeasioita öljytynnyreissä. Vastapäätä on rautakauppa minkä pihalla on öljytynnyreitä, olisikohan ollut heijastus. Ja levitti tietysti juttua.
Minulla on naapurina kaikkien naapureiden kanssa vihoissa oleva päällepäsmäri. Hän tarkkailee pihaa ja naapurustua ylimmästä kerroksesta ja odottaa saavansa aiheen, mistä syyttää muita.
Ei ainakaan mulla, sillä mä en kuule naapureistani yhtään mitään.
Tällä hetkellä kun asun väliaikaisesti muualla niin naapurissa asuu pomoni, että se siitä onko se kiva vai huono juttu.
Naapurini pöllii toisten tavaroita, mm. postia ja auton lämmitystolpassa olevan ajastimen.
Mun naapurit paukuttaa kaapin ovia aamusta iltaan, kakarat juoksee ja tömistelee, ei sekunnin hiljaisuutta koko päivänä ja ovessa rampataan vähän väliä. Oon niin hermoraunio kun ei voi edes päikkäreitä ottaa, korvatulpat on mut tömistelyyn se ei auta.
Myös tupakanhaju joka tulee sisälle on aivan totaalisen kamalaa :(
Mun naapuri seisoo käytävässä oven takana aina lähtiessä ja tullessa ja kuuntelee meitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkoholisoitunut mt-avohoidokki. Sekakäyttäjä, porukkaa lappaa öin päivin huumeostoksilla. On niin sekaisin, että ruokkii rottia, joita vilisee sitten taloyhtiön pihoilla. Yöt hakkaa kakkosnelosella seinään ja ulvoo. Välillä laittaa kokkoa pihaan, kun luulee etyä on juhannus. yms. yms. Poliisit käy säännöllisesti, isännöitsijäkin, häätöä tälle porukalle ei saada. Joo ja kyse on omistusasunnoista.
Muuttaisin mielummin vaikka minne perähikiälle kuin tuollaisen naapurissa :D. Se varmaan viettää jouluakin kesällä välillä?
Naapurin joka aamuinen pierukonsertto parvekkeella ottaa välillä aivoon. Tykkään juoda aamukahvia parvekkeella ja tuleehan siinä tupakoituakin.
Läheisellä parvekkeella samaan aikaan aamusta ukkeli piereskelee valtavia aamupaukkuja, kesät talvet, tupakoi samalla.
Kesäisin, kun ikkunat on jatkuvasti auki, niin se pierukonsertto kuuluu sisälle asti.
Tyyppi on kävelevä kaasupommi.
Meidän naapurit tulevat kotiin keskiyöllä ja sen jälkeen alkaa käsittämätön ravaaminen edestakaisin kanta-astunnalla pari tuntia. Ei voida ymmärtää mitä ne tekee, nuoret aikuiset. Kuulostaa siltä että kävelisivät ristiin rastiin kahteen asti yöllä. Tekis mieli ilmottaa ne johonki hyväntekeväisyyskävelyyn. Joku taho jotenki hyötyisi tuosta:)