Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulla on aamuisin huono olo?

Vierailija
05.01.2014 |

En ole ikinä pystynyt aamuisin syömään mitään, koska etoo. Jokin makea ja helposti nieltävä menee pakolla alas, mutta useimmiten jätän senkin välistä. En tiedä onko tämä jotenkin normaali kehityssuuunta, mutta nyt tässä viimeaikoina ei pysty syömään edes iltapäivästä ilman että etoo. Nytkin olisi tosi hyvää ruokaa ja ajatus kiihottaa makunystyröitä, mutta sitten kun pitäisi oikeasti syödä, alkaa oksettaa. Ei siis ole kyse siitä, ettenkö _haluaisi_ syödä. Heikottaa ja on päänsärkyä kun on sokerit alhaalla. Voiko olla joku b/d-vitamiinin yliannostus? Mahatautiin tai ruokamyrkytykseen en oikein usko, kun tätä on jatkunut aika pitkään, enkä ole varsinaisesti oksentanut vielä.

Raskaana en ole, viimeisen kerran harrastin seksiä marraskuussa ja sen jälkeen on olleet kahdet menkat normaalisti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:23"]En ole ikinä pystynyt aamuisin syömään mitään, koska etoo. Jokin makea ja helposti nieltävä menee pakolla alas, mutta useimmiten jätän senkin välistä. En tiedä onko tämä jotenkin normaali kehityssuuunta, mutta nyt tässä viimeaikoina ei pysty syömään edes iltapäivästä ilman että etoo. Nytkin olisi tosi hyvää ruokaa ja ajatus kiihottaa makunystyröitä, mutta sitten kun pitäisi oikeasti syödä, alkaa oksettaa. Ei siis ole kyse siitä, ettenkö _haluaisi_ syödä. Heikottaa ja on päänsärkyä kun on sokerit alhaalla. Voiko olla joku b/d-vitamiinin yliannostus? Mahatautiin tai ruokamyrkytykseen en oikein usko, kun tätä on jatkunut aika pitkään, enkä ole varsinaisesti oksentanut vielä.

Raskaana en ole, viimeisen kerran harrastin seksiä marraskuussa ja sen jälkeen on olleet kahdet menkat normaalisti.

[/quote]

Onko sinulla närästystä?

Vierailija
2/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla anemia, alhanen verenpaine ja korkea syke ovat aiheuttaneet pahaa oloa nimenomaan aamuisin.. kannattaa käydä tarkastuttamassa arvot! voi olla myös psyykkistä, jos on stressiä/masennusta ilmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö kalanmaksaöljyä tai rautaa aamuisin? Mulle tulee niistä pahoinvointia jo otan tyhjään mahaan.

Vierailija
4/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö kalanmaksaöljyä tai rautaa aamuisin? Mulle tulee niistä pahoinvointia jo otan tyhjään mahaan.

Vierailija
5/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästystä ei ole. Viimeksi kun mittasin kotimittarilla niin arvot oli muistaakseni 124/68 ja syke oli jotain 70 luokkaa. Pitäis varmaan hemoglobiini mittauttaa. 

Ei mulla normaalia enempää oo stressiä, opiskelen niin eikö sitä aina oo vähän niinku paineen alla ja masentunut? :D  

Jos sitä pakottais ittensä syömään vaikka banaanin.

Vierailija
6/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö illalla kunnolla? Matala verensokeri aamulla voi tehdä oksettavaa oloa. Kokeilepa proteiini- ja kuitupitoista iltapalaa ennen nukkumaan menoa, esim. maitoon keitettyä puuroa tai juustovoileipää. Miksi epäilet yliannostusta? Käytätkö ylenmäärin jotain vitamiinivalmisteita?

Vierailija
7/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kumpaakaan, mutta otan d, b ja c-vitamiineja aamuisin, iltaisin kalsiumia ja magnesiumia. Tiedän, että magnesium suurina annoksina aiheuttaa vatsa-oireita, mutta otan sitä suositusten mukaisesti ennen nukkumaanmenoa. Mietin nyt, että otankohan liikaa d-vitamiinia (iherbistä 2000 iu, 5-kertasesti yli tarpeen), ja johtuu siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä