Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on kamalin naapuri?

Vierailija
20.12.2013 |

Laittakaa tähän esimerkkejä:

Mun naapuri aina pyytelee mieheltä kaikenlaisia palveluksia, mutta hän ei itse auta meitä mitenkään , ja huutaa lapsilleen, joka kuuluu seinän toiselta puolelta. Lisäksi hän taitaa olla jonkinsortin päihdeongelmainen. Pääsispä pian muuttamaan!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:42"]

Meidän naapurit on kamalia. Haluavat väkisten hoitaa lapsiamme. ;) Heti kun astutaan rappukäytävään ovet käy ja tullaan väkisten tyrkyttämään jätskiä taikka pipareita. Pakastimet täyttävät marjoilla. Villasukkia alkaa olemaan turhankin paljon. Tänäänkin kehtasivat tuoda joululahjoja ja kortteja. Tälläsiä naapureita löytyy, kun ainoa lapsiperheenä muuttaa vanhusten ympäröimäksi..

[/quote]

Tää muuten voi olla todella häiritsevää jos on jatkuvaa. Huh huh

Vierailija
2/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sen kummempia esimerkkejä kertoakaan, kun mun naapuri on mun anoppi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vanhaan Herttoniemeen, sinne muutti kamalin naapurini ikinä: parikymppinen mt-potilas, jolla ramppaa huumehörhöjä vieraana pitkin päivää. Yöt kuunnellaan musiikkia ja kolistellaan, päivisin kiroillaan ja kuunnellaan lisää musiikkia. Rappukäytävästä voi löytyä vaikka mitä jännää.

Vierailija
4/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurillasi.

Vierailija
5/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa asuu äitinsä kanssa pahasti mt-ongelmainen raivoava teini, jonka näin ABC:llä eräs päivä ihan aineissa. Niin häiriintynyttä ja pelottaavaa katsetta en oo aikoihin nähnyt.. Lisäksi en tiedä mihin kyseinen hullu on päätynyt, koska en ole hetkeen kuullut raivoamista yms tavaroiden heittelyä tai yhtään mitään heidän luotaan.. Kaippa muutkin ovat alkaneet tehdä valituksia.

Alakerrassa asuu sitten yksinäinen nainen, joka valittaa todella ärsyttävällä äänellä joka asiasta, puhuu yksikseen. Varmasti joku av-(aivovaurio)ämmä. Että juuh, asun vielä kaupungin kalleimmissa vuokrakämpässä.. Että silleen

Vierailija
6/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, meidän talossa on vastaava duo kuin sinulla. Tyttärellä on jokin kehitysvamma tms., saa raivareita ihmisten ilmoilla ja on käynyt lasten kimppuun bussissa kun ärsyyntyi jostain. Asuu äitinsä kanssa, äiti kieltäytyy uskomasta mitään pahaa tytöstään ja viranomaiset ovat voimattomia heidän edessään. Tytöllä on porttikielto kaikkiin alueen kauppoihin paitsi yhteen (varastelee ja riehuu), jonka edessä hän sitten dokaa tai vetää kamaa muiden luusereiden kanssa.

Vierailija
7/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:07"]

Meidän naapurin läskiämmä valittaa joka asiasta koko ajan.

[/quote]

Laita lapses kuriin niin mun ei tarvitse valittaa ;)

Vierailija
8/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurit tekevät meidän jokaikisestä pihatyöstä tms valituksia kaupungin virastoihin. Koskaan ei valituksista ole koitunut meille katselmuksia kummempaa. Sekös naapuria harmittaa. Toinen naapuri haastoi käräjille tien käytöstä. Naapuri hävisi.

Vierailija
9/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Kamalin naapuri. Seinän takana asuu marokkolainen mies nimeltä Kamal.

Vierailija
10/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä asuimme siskoni kanssa kimpassa kerrostaloasunnossa. Alakerran naapurit ottivat meidät silmätikuikseen. Illalla ei saanut käyttää hissiä, mutta portaiden kävelemisestäkin aiheutui liikaa kopinaa. Myös kaikenlainen kävely kotona illalla/yöllä oli kiellettyä (vessassa käynti). Lukuisia kertoja valittivat meille kovaäänisistä miesvieraista. Kerran naapurin setä tuli puolen yön aikaan ovelle ja mesosi näistä "miesäänistä" joita meiltä kuuluu. No, vaati päästä sisään katsomaan ja eihän meillä ketään ollut.. Ihme että kukaan ei heidän valituksissa tainnut kovin vakavasti ottaakaan. Myivät sitten asuntonsa ja muuttivat varmaan maalle.

Vierailija
11/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 12:55"]30, meidän talossa on vastaava duo kuin sinulla. Tyttärellä on jokin kehitysvamma tms., saa raivareita ihmisten ilmoilla ja on käynyt lasten kimppuun bussissa kun ärsyyntyi jostain. Asuu äitinsä kanssa, äiti kieltäytyy uskomasta mitään pahaa tytöstään ja viranomaiset ovat voimattomia heidän edessään. Tytöllä on porttikielto kaikkiin alueen kauppoihin paitsi yhteen (varastelee ja riehuu), jonka edessä hän sitten dokaa tai vetää kamaa muiden luusereiden kanssa.

[/quote]

Kuulostaapa kamalalta kyllä .. Tuo ei tietääkseni ole k-vammainen mutta täysin hullu kuitenkin. Joka viikkoinen huutaminen , kiroilu, tappelu ja rääkyminen ei ole normaalia :/

Vierailija
12/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli maailman kamalin naapuri. Nyt hän on jonkun toisen 'ilona'. En olisi saanut muuta kuin hengittää omassa kodissani. Kaikesta muusta elämästä tuli jatkuvasti valituksia. Siltäkin ajalta, kun en ollut kotonani tai vain hengitin (nukkumassa).

Vierailija
13/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vuosia sitten yksiössä hipihiljaa yksinäni. Samassa kerroksessa asui juoppo pariskunta ja kyylä-mummo. Juoppo pariskunta ei aiheuttanut mitään kummempaa harmia, mutta se kyylä-mummo oli kyllä pahin laatuaan. Mun kaveri kävi kastelemassa kukkiani kun olin reissussa, reissun jälkeen multa tivattiin , miksi en maksa vesimaksua kuin yhdestä, katsos kaikki jotka kulkee omilla avaimilla, asuu asunnossa ja pitää maksaa vesimaksu! Kerran se odotti postin kesälomatuuraajaa, kun postin tulo myöhästyi ja piti postipate-paralle saarnan rapussa, kun ei ehdi hoitaa virka-asioita saman päivän aikana, kun posti tuodaan vasta klo 13.00. Jos rapussa tuoksui omituiselta, se kävi kaikkien postiluukusta nuuhkimassa, mistä asunnosta haju tulee. Ja näitähän riittäisi...

Vierailija
14/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluajalle sattuivat pahimmat naapurit. Puutalossa, seinän takana käytettiin porukalla huumeita ja tietenkin myös diilattiin. Saivat aikaan joukkotappelun pihassa. Ikkunoita hajotettiin. Pelkäsimme kyllä aika lailla. Sen jälkeen tavalliset kyttääjät, metelöitsijät ja muuten vaan urpot tyypit ovat tuntuneet ihan siedettäviltä.

Vierailija
15/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa asui aikoinaan sellainen ämmä, että oksat pois! Kaikenlaista kiusaa teki ja isännöitsijälle soitteli jokaisesta risauksesta. Mun kotona ei saanut myöskään kävellä, kuten vastaajalla 37. Kun olin keuhkoputken tulehduksessa niin isännöitsijä soitti mulle, että mun yskiminen häiritsee naapuria. Totesin siihen, että otan kaikki vinkit vastaan kuinka sen saisi loppumaan.

Paras tapaus oli sellainen, että kerran olin viikon ajan talonvahtina yli 20 km päässä ja tuona aikana asunnostani oli kuulunut koiran ulvontaa ja riehumista. Minulla ei koskaan ole ollut koiraa. Sanoin (hieman nolostuneelle) isännöitsijälle, että pitäisiköhän soittaa poliisille jos asuntooni on joku käynyt viemässä koiran riehumaan, minä kun olen täällä naapurikaupungissa ollut jo muutaman päivän ja nämä uutiset ovat aika huolestuttavia! Hyvät naurut sain akan jutuista monestikin.

Muutin pois kun päätimme mieheni kanssa hankkia yhteisen kämpän. Minun jälkeeni siihen muuttanut tuttuni, hiljainen yksineläjä kuten minäkin, oli saanut vielä pois muutettuaankin haukkumakirjeitä tältä naapurilta. Väitti tuttuani mm. huoraksi, kun veljensä oli kerran ollut siellä yötä ja uhkasi ilmottaa poliisille :D 

Vierailija
16/55 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 00:05"]

Meidän naapuri tuppautui kylään monta kertaa päivässä, eikä iltaisin lähtenyt kotiin sitten millään. Kovalla äänellä jaaritteli vain omia asioitaan ja dissasi minua miehelleni. Söi ja joi tuomatta itse koskaan mitään tullessaan. Sitten menikin välit poikki kun asiaan puutuin.

[/quote]

Meillä samanlainen naapuri. Ei vaan ole koskaan syönyt meillä. Ennen aina kun ulos meni niin oli heti siinä juttelemassa. 

Vierailija
17/55 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän naapuri kantoi meidän lapsen niskasta pihaltaan

Vierailija
18/55 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin läskiämmä valittaa joka asiasta koko ajan.

Vierailija
19/55 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoholisoitunut mt-avohoidokki. Sekakäyttäjä, porukkaa lappaa öin päivin huumeostoksilla. On niin sekaisin, että ruokkii rottia, joita vilisee sitten taloyhtiön pihoilla. Yöt hakkaa kakkosnelosella seinään ja ulvoo. Välillä laittaa kokkoa pihaan, kun luulee etyä on juhannus. yms. yms. Poliisit käy säännöllisesti, isännöitsijäkin, häätöä tälle porukalle ei saada. Joo ja kyse on omistusasunnoista. 

Vierailija
20/55 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hirveä naapuri. Hän muutti kotini viereiseen yksiöön, ryyppäsi ja rällästi kavereidensa kanssa. Asuin 50-luvulla rakennetussa hyvin kauniissa kerrostalossa, jossa oli täysin olematon äänieristys.

Jouduin kuuntelemaan, kun keski-ikäinen mies hoilasi kolmelta yöllä "Aavan meren tuolla puolen" muiden juopporetkujen kanssa. Hänen naisystävänsä uhkaili häntä veitsellä. Mies ehti - harmillisesti - lukittautua wc-tiloihin, joten vapautusta ei koittanut...

Lopulta koti oli pakko myydä ja muuttaa pois. Äijänretku asuu varmaan edelleen talossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän