Tyttärille nimet :) Illan ratoksi taidan kysyä teidänkin mielipidettä..
kaksostemme ristiäiset ovat kahden viikon kuluttua ja edelleen pohdimme miehen kanssa nimiä... muutama suosikki on noussut yli muiden,mutta katsotaanpas mitä te arvon AV sanotte niistä?
Miehen suosikit:
Kendra Katariina & Kiana Kristiina
Senja Emilea & Siri Amelie
Viola Valeria & Neelia Natalia
Mies on TÄYSIN yksin keksinyt nämä nimet seurailtuaan täällä nimipalstaa ja muutamaa ulkomaista vastaavaa saittia.
Minun suosikkini:
Heta Eveliina ja Hilla Inkeri
Kaisa Juulia ja Lotta Eliina
No,ymmärrätte varmaan ongelman...??
Kommentit (54)
miehen keksimät kuulostavat vitsiltä. Taitavat sitä ollakin...
Kiana on muuten suomalaisen bändin nimi
kun taas kendrat ja kianat kuulostavat ihan pimeiltä.... tai siis just joltain bändeiltä
TAI
Teette listan " hyvistä nimistä" kuten nuo edellä mainitsemasi ja molemmat pisteyttävät nimet. Eli kirjoitatte lapulle nimet ja annatte nimille yksin ollessanne pisteet niin, että paras saa isoimman luvun (esim. 10pist) ja toiseksi paras 9 jne.
Kun kumpikin olette rauhassa pisteyttäneet ne, laskette tulokset yhteen ja eniten pisteitä saanut olisi sitten nimenä. Ja molemmille tytöille tekisitte omat listat ja esim. toisen tytön nimivaihtoehtolistan tekisitte vasta kun toiselle olisi nimi jo päätetty.
10
Mieleen jäi kyllä nyt tuo Viola ja Lotte,sanokaa ihan rehelliset mielipiteet vielä niistä,niin vilkaisen ne kun herään :)
En tiedä yhtään mitä mies niistä yhdessä mahtaa sanoa :)
Ja toiset nimet pitää sitten vielä miettiä,niistä tuskin tulee ongelmaa kuitenkaan...
Kiitoksia :)
ap
kun ovat ihan ääripäitä. Olen samaa mieltä, enkä tykkää kummastakaan.
No, näitä makuasioitahan voitais veivata vaikka aamuun asti
t. 38
minusta listallanne melkein kaikki muut olivat kivoimpia, mutta so what!
Ne sopii kyllä yhteen ja ovat sellaisia reippaita ja herttaisiakin nimiä.
10
meillä molemmat oli vaihtoehtoina ja tytöstä tuli lotta!
Kendra ja Kiana.. just joo.. Eivät edes kuulosta miltään prinsessanimiltä,vaan onnettomilta lähiövirityksiltä supisuomalaisessa perheessä.
En voi uskoa, että kenenkään mies mitään " nimipalstoja" kahlaa viikkoja läpi ja vielä päätyisi noin perseestä oleviin ehdotuksiin :D!
mulle tulee mieleen Kendrasta ja Kianasta (niinkö ne oli?): toodella lihavat mustat naiset Jerry Springer-showssa jotka kinaa siellä kun toinen on varastanut toisen miehen :)) You get the picture, varmaankin!
Sori, nii se vaan on. Ehkä ne jotka ei oo koskaan kuullukaan Jerry Springer-showsta, ei sit osaa yhdistää. Mut noi on mustien slummiasukkaiden nimet.
Lilian ja Lydia miettimistänne parhaat :)
Kiva jos alkaa löytyä yhteinen sävel,tiedän kokemuksesta,että tuo voi olla vaikeaa jos molemmilla on ihan erilainen maku :)
Me taisteltiin aikoinaan pojan nimestä,mies halusi Eetun ja minä Johanneksen :)
Meillä on nyt Jeremias :)
sun sukulaiset voivat kutsua lapsia sitten vaikka Lilliksi ja Lyyliksi.
Onpas tämä harvinaisen vaikeaa :) Sukunimemme ei ole tavallinen " Järvinen/Korhonen" vaan ruotsalaisperäinen " tavallinen" :)
Nyt olemme päässe hieman yksimielisempään suuntaan,olemme molemmat niin jukureja,että hylkäsimme listamme ja yritimme yhdessä,molemmat listasivat top5 joista toinen sai toisen listasta valita top3... Nyt sitten istutaan seuraavaksi miettiin näitä :)
Meillä oli muodostunut liiankin tiukat mielipiteet niistä aiemmista nimistä,joten niitä ei pahemmin mukana enää ole. Yritetään puhtaalta pöydältä.
Senja ja Kaisa on nyt vahvimmilla kuitenkin (nämähän oli edellisistä listoista,yksi molemmilta).
Olen vähän ajatellut,et jos miehen mieliksi lykkäisi näitä miehen suosikkeja toisiksi nimiksi ja kolmannetkin laittaisi vielä??
Jos niistä nyt säädyllisen kuuloisia yhdistelmiä edes saisi.
Senjan ja Kaisan lisäksi ehdolla ovat vielä:
Amanda ja Matilda (pelkään mun puolen sukulaisten sanovan amanta ja matilta....)
Lilian ja Lydia
Mea ja Emma
Ja miten olisi: Vanessa ja Katarina?
Lydia ja Valeria?
Emma ja Lydia (tässäpä ihana pari myös!)
Emma ja Stina?
Älkää laittako kolmea nimeä lapsillenne, ainakaan jos sukunimenne on pitkä!
että toinen valitsee toisella ja toinen toiselle,mutta miten välttää se,että toinen valitsee ihan toista ääripäätä kuin toinen?? Vrt tuossa jonkun sanoma Maija&Barbara :D??
Esim. Hilla ja Kendra kuulostaa minusta jo lähinnä koomiselta...
ap