Sain miesystävältä lahjaksi...
...kaksi suklaalevyä!
Joo, ajatus on tärkein. Mutta mitä ajatusta tuossa oli? Ei edes mun lemppareita, nämä mies todellakin tietää. Ilmeisesti mies ei aikonut ostaa mulle mitään, ollaan joulu erillään ja tavataan vasta 27.päivä seuraavan kerran. Kysyin eilen, että voinko vielä tänään piipahtaa oven suussa ennen kuin hän lähtee joulunviettoon kotiseudulleen ja mies kai tajusi, että lahjaa tulen tuomaan. Olen sanaton. Yhdessä sentään jo vuoden verran!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:32"]Ehkä tilanne tuli vain puun takaa? Tai antoi sulle väärän paketin?
[/quote]
Väärää pakettia ei varmasti antanut, paketti oli keittiön pöydällä odottamassa. Tuli ilmeisesti puun takaa, että minäkin olen olemassa. Nähtiin siis tiistaina pidempään ja silloin erotessa sanoin, että meidän pitää vielä pikaisesti ehtiä tavata ennen joulua. Eilen sitten kysyin, että sopiiko tänään. Jossain kohtaa mies on kai tajunnut, että tulen lahjaa tuomaan ja kävi jossain ärrällä hakemassa suklaata. Paska.
Ap
Ap, tuo on puhtaasti kommunikaatio-ongelma. Jouluun liittyy kaikilla paljon tunteita. Miehelläsi oli eri tavat kuin sinulla. Ja miehet EIVÄT ymmärrä vihjailuista. Ota tämä pikku tapaus oppimisen kannalta. Seuraavalla kerralla tiedät, että puhut selvästi, hyvissä ajoin ennen joulua, että lahjoja vaihdetaan. Ja silloin on kummallakin selvät sävelet.
Ota suklaalevytx2 suloisena pelastusyrityksenä. Parempi sekin kuin kimppu risuja. :)
Mies ostaa muille lahjoja, mutta ei tyttöystävälleen. Ei tuota oikein mitenkään saa selitettyä hyväksi. Valitettavasti.
Miesystäväni vihaa lahjaostoksia ja paras lahja hänelle on, kun sanon, ja tarkoitan, että älä osta mulle mitään.
Yleensähän se on just niin, että kaukaisemmille on helppo anta lahjoja, ne läheisimmät ja rakkaimmat on vaikeita, kun ne tuntee niin hyvin ja niitä haluaa aidosti ilahduttaa. Silloin menee helposti paniikissa mönkään. Älä stressaa. Se rakastaa sua muuten ku tavaralla.
(Mutta jos tää on vain yksi osoitus välittämättä jättämisestä ja satuudesta, niin saat pahastua.)
Anna seuraavalla kerralla paremmat poskarit niin voit ehkä saada hopeiset korvikset.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:29"]Mies ostaa muille lahjoja, mutta ei tyttöystävälleen. Ei tuota oikein mitenkään saa selitettyä hyväksi. Valitettavasti.
[/quote]
Juuri tätä tarkoitan... ei ne suklaalevyt muutu suloiseksi pelastamisyritykseksi tässä kontekstissa. Omaa harmitustani tässä vain puran, ihan selkeä juttu tämä on.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:33"]Miesystäväni vihaa lahjaostoksia ja paras lahja hänelle on, kun sanon, ja tarkoitan, että älä osta mulle mitään.
Yleensähän se on just niin, että kaukaisemmille on helppo anta lahjoja, ne läheisimmät ja rakkaimmat on vaikeita, kun ne tuntee niin hyvin ja niitä haluaa aidosti ilahduttaa. Silloin menee helposti paniikissa mönkään. Älä stressaa. Se rakastaa sua muuten ku tavaralla.
(Mutta jos tää on vain yksi osoitus välittämättä jättämisestä ja satuudesta, niin saat pahastua.)
[/quote]
Mies ei ole saita, mutta eipä taida välittää minusta. Ostaa joululahjat siskoilleen ja heidän miehilleen sekä lapsille plus vanhemmilleen. Eli läheisille. Mutta ei mulle.
Ap
Ap, olet kevyt- eli panosuhteessa. Huonolta kuulostaa nuo "näkemiset" ja joulun viettäminen erillään. Ei tuo ole mitään oikeaa seurustelua ja sitoutumista.
Puhun kokemuksesta.
Mä sain neljän kuukauden seurustelun jälkeen joululahjaksi kalliin korun. Nykyään ollaan naimisissa. Suklaalevyistä olisin kyllä pahoittanut mieleni. Vaikka eihän sillä lahjan arvolla niin väliä ole, mutta olen kyllä otettu että mies jopa siskoltansa oli kysellyt neuvoja korun ostoon... :) Aika suloista. Ihanan osasi ostaa :)
Miten ap:n kävi? Saitko lahjaa joulun jälkeen vai oliko suklaalevyt ne lahja?
Ehkä tilanne tuli vain puun takaa? Tai antoi sulle väärän paketin?