Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain miesystävältä lahjaksi...

Vierailija
20.12.2013 |

...kaksi suklaalevyä!

Joo, ajatus on tärkein. Mutta mitä ajatusta tuossa oli? Ei edes mun lemppareita, nämä mies todellakin tietää. Ilmeisesti mies ei aikonut ostaa mulle mitään, ollaan joulu erillään ja tavataan vasta 27.päivä seuraavan kerran. Kysyin eilen, että voinko vielä tänään piipahtaa oven suussa ennen kuin hän lähtee joulunviettoon kotiseudulleen ja mies kai tajusi, että lahjaa tulen tuomaan. Olen sanaton. Yhdessä sentään jo vuoden verran!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vietätte joulun erillään, mies oletti, että lahjojakaan ei tarvitse antaa.

Vierailija
22/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:29"]Mies ostaa muille lahjoja, mutta ei tyttöystävälleen. Ei tuota oikein mitenkään saa selitettyä hyväksi. Valitettavasti.

[/quote]

Juuri tätä tarkoitan... ei ne suklaalevyt muutu suloiseksi pelastamisyritykseksi tässä kontekstissa. Omaa harmitustani tässä vain puran, ihan selkeä juttu tämä on.

Ap

[/quote]

Miehenä heitän villin arvauksen. Näette taas 27. pv ja hän ajatteli ehkä antavansa jotakin henkilökohtaisesti sinulle silloin? Tai hän järjesti, että paketti toimitetaan sinulle aattona? Oikeasti, päiviä riittää vielä. Aika hauska jäynä olisi antaa pari nuhjasta suklaalevyä, mielummin viimevuoden päiväyksillä. Ja aattona sitten joku väläyttää, että tällainen paketti tuli tänne sun nimellä pikana viime viikolla, ja sieltä sitten löytyisi joku tyylikäs painava kultainen kaulakoru.

Tai sitten sulla kävi vaan heikko tsägä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies ostaa seksikkäitä alusvaatteita, parfyymiä, tuntee kirja maun, koruja, lahjakortin vaatekauppaan, kenkäkauppaan jne.

Vierailija
24/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa laadukasta tuoksua kuten Bossin. Ei jää laatikon pohjalle.

Vierailija
25/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aviomieheltäni kerran käsilaukun lahjaksi. Lainattuani hänelle ensin 50€ jotta pystyi lähtemään lahjan ostoon. En muista onko maksanut takaisin...

Vierailija
26/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen oikeasti haluaa mitään hepeneitä? Paras lahja on uusi yleiskone tai imuri.

Vierailija
27/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulen että sieltä on vielä tulossa joku parempi lahja. Pakko. Jos nuo suklaalevyt oli se lahja niin ei tuossa ole mitään järkeä.

Jos olisin ap, antaisin miehelle vaan sen suklaalahjan ja pitäisin bokserit itselläni :D

Vierailija
28/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat siskot, mä oon kerran saanut mieheltä synttärilahjaksi melodican. Kyllä, sen soittimen ja ei, en missään tilanteessa, missään muodossa toivonut saati vihjaillut haluavani sitä. Tulkitsen tämän kömpelöksi yritykseksi olla humoristi, kun ideapankki on miinuksella.

Vierailija
29/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 00:25"]

Rakkaat siskot, mä oon kerran saanut mieheltä synttärilahjaksi melodican. Kyllä, sen soittimen ja ei, en missään tilanteessa, missään muodossa toivonut saati vihjaillut haluavani sitä. Tulkitsen tämän kömpelöksi yritykseksi olla humoristi, kun ideapankki on miinuksella.

[/quote]

Et vaan ollut riittävän jazzzy?

http://joannafunk.files.wordpress.com/2013/07/0-preface-my-melodica-photo-by-valerie-lo.jpg

Vierailija
30/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:56"]

Mies ei ole saita, mutta eipä taida välittää minusta. Ostaa joululahjat siskoilleen ja heidän miehilleen sekä lapsille plus vanhemmilleen. Eli läheisille. Mutta ei mulle.

Ap

[/quote]

Koska et voi tietää tuota vielä ennen joulua, tämän täytyy olla provo. Niinpä se on.

Vierailija
31/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo nyt etten tule saamaan mieheltäni mitään lahjaksi, näin on ollut joka vuosi, synttärilahjan olen saanut kerran.

Vierailija
32/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:29"]Mies ostaa muille lahjoja, mutta ei tyttöystävälleen. Ei tuota oikein mitenkään saa selitettyä hyväksi. Valitettavasti.

[/quote]

Juuri tätä tarkoitan... ei ne suklaalevyt muutu suloiseksi pelastamisyritykseksi tässä kontekstissa. Omaa harmitustani tässä vain puran, ihan selkeä juttu tämä on.

Ap

[/quote]

Miehenä heitän villin arvauksen. Näette taas 27. pv ja hän ajatteli ehkä antavansa jotakin henkilökohtaisesti sinulle silloin? Tai hän järjesti, että paketti toimitetaan sinulle aattona? Oikeasti, päiviä riittää vielä. Aika hauska jäynä olisi antaa pari nuhjasta suklaalevyä, mielummin viimevuoden päiväyksillä. Ja aattona sitten joku väläyttää, että tällainen paketti tuli tänne sun nimellä pikana viime viikolla, ja sieltä sitten löytyisi joku tyylikäs painava kultainen kaulakoru.

Tai sitten sulla kävi vaan heikko tsägä.

[/quote]

Paketti tilattu ajoissa ulkomailta, mutta juuttunut rahtikeskukseen ulkomaille? Meillä aiemmin samasta paikasta tilattu paketti ei ole vieläkään saapunut vaikka lähti 6.12. matkaan UPS:llä, jälkimmäinen 11.12. postitettu saapui viikko sitten eli 2-3 päivässä. Samaa reittiä menivät seurannan mukaan, toinen tulee ehkä maanantaina jos ei jaeta nyt viikonloppuna. Lajittelukeskukset menevät välillä tukkoon, eikä sille sitten kai kukaan mitään voi. Toivottavasti lahjasi saapuu ennen vuoden vaihdetta.

Vierailija
33/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä niin pihit ukot että ei anna lahjoka niin osallistuuko he ruokalaskun maksuun, yhtiövastike/vuokranmaksuun, sähkölaskuun yms.

Vierailija
34/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin suuttunut. Itse sain seurusteluaikana kalliilta lahjoja. Lapsen synnytyksestä mua palkittiin vielä fillarilla, joka oli tosi hyvin keksitty. Mutta kun pallo oli jalassa ja lapset tehty, on lahjat huonontuneet. Toisaalta, enpä osta minäkään enää kausikortteja HIFK:in matseihin, vaan sukka ja kalsari-osastolla mennään.

Vierailija
35/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän ap itsekään ostanut mitään isoa lahjaa. Suklaata osti itsekin, ja hei KALSARIT. Mun mielestä Fazerin levyt ovat paljon parempia kuin konvehdit, vaikka olisi kuinka ihana rasia ja rusetti päällä. Aina liian rasvaisia ja tryffelimäisiä. Ehkä mies ajatteli, ettei varsinaista lahjaa osteta, kun joulu vietetään erillään. En usko, että mitään nettitilausta on vetämässä, kai mies olisi sanonut jotain suklaat antaessaan, että osa B tulee sitten tuonnempana.. 

Vierailija
36/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa seurusteltu 3 vuotta. Ensimmäisenä jouluna (vähän vajaa vuosi oltu yhdessä) Se ei antanut mulle mitään, mä annoin sille jotain mitä en enää muista. Ennen seuraavaa joulua olin oppinut ja puhuin miehelle että sovitaan vaan ettei osteta toisillemme mitään, mutta mies totesi ettei käy, vaan haluaa että vaihdetaan lahjoja, ja samalla esitti toiveeksi trumpin hajuveden. No mä ostin sen, ja sain mieheltä Snickers -patukan. Ihan oikeesti. Luulin ensin että on vitsi, kun mies oli itse vaatinut että vaihdetaan lahjoja. Tänä vuonna ei ole ollut asiasta puhetta, ostin miehelle kuitenkin lahjan kun sattui tulemaan vastaan kello josta mies varmasti tykkää. Itse en odota saavani mitään.

koko tämän kolmen vuoden aikana olen saanut kerran synttärilahjan, unisex-hajuveden, josta mies sanoi antaessaan että on kätevää kun voidaan molemmat käyttää. Mieshän sen lopulta käytti.

Mua ei kyllä kauheasti edes haittaa, toki olisi kiva saada joskus yllätyksenä joku muistaminen joka osottais että on ajatellut mua, mutta ei ne lahjat ole mulle niin tärkeitä, ja ymmärrän että ei vaan ole miehen juttu. Mä itse ostelen lahjoja ihan muuten vaan miehelle, joskus kun tulee jotain kivaa vastaan, tai muuten vain tekee mieli hemmotella.

Vierailija
37/51 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 01:43"]

Me ollaan miehen kanssa seurusteltu 3 vuotta. Ensimmäisenä jouluna (vähän vajaa vuosi oltu yhdessä) Se ei antanut mulle mitään, mä annoin sille jotain mitä en enää muista. Ennen seuraavaa joulua olin oppinut ja puhuin miehelle että sovitaan vaan ettei osteta toisillemme mitään, mutta mies totesi ettei käy, vaan haluaa että vaihdetaan lahjoja, ja samalla esitti toiveeksi trumpin hajuveden. No mä ostin sen, ja sain mieheltä Snickers -patukan. Ihan oikeesti. Luulin ensin että on vitsi, kun mies oli itse vaatinut että vaihdetaan lahjoja. Tänä vuonna ei ole ollut asiasta puhetta, ostin miehelle kuitenkin lahjan kun sattui tulemaan vastaan kello josta mies varmasti tykkää. Itse en odota saavani mitään.

koko tämän kolmen vuoden aikana olen saanut kerran synttärilahjan, unisex-hajuveden, josta mies sanoi antaessaan että on kätevää kun voidaan molemmat käyttää. Mieshän sen lopulta käytti.

Mua ei kyllä kauheasti edes haittaa, toki olisi kiva saada joskus yllätyksenä joku muistaminen joka osottais että on ajatellut mua, mutta ei ne lahjat ole mulle niin tärkeitä, ja ymmärrän että ei vaan ole miehen juttu. Mä itse ostelen lahjoja ihan muuten vaan miehelle, joskus kun tulee jotain kivaa vastaan, tai muuten vain tekee mieli hemmotella.

[/quote]

No morjens! Aikamoinen juntti koko äijä. Nyt hei oikeesti.

Vierailija
38/51 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaan 30+ molemmat. Ei teinejä siis. Ja tiedän kyllä, että mies ostaa muille läheisilleen lahjoja, ollaan hankintoihin puhuttu. Miehen muille hankkimat lahjat on ajatuksella valittuja, etsii useammasta paikasta, että löytää sen mitä etsii. No, mä en kai ole hänelle tärkeä.

Ap

Vierailija
39/51 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hän ottaa niin kovasti paineita sopivan lahjan löytämisestä, ettei keksi mitään?

Vierailija
40/51 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:18"]Tai hän ottaa niin kovasti paineita sopivan lahjan löytämisestä, ettei keksi mitään?

[/quote]

En mä usko tähän. Hän ei stressaa oikein mistään ikinä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi