Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät, soitellaanko teille Te-toimistosta usein?

Vierailija
04.10.2020 |

Ja mitäköhän varten ne soittelee?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukauden välein työllistymisuunnitelman päivittämistä varten. 

Viimeksi soitti syyskuun alussa, joten seuraava kerta on todennäköisesti joskus joulukuun alussa.

Vierailija
2/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi soitti syyskuun alussa, joten seuraava kerta on todennäköisesti joskus joulukuun alussa.

Ai tuonko takia ne soittelee? mitä ne sitten oikein haluaa tietää jos suunnitelma on jo tehty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuonko takia ne soittelee? mitä ne sitten oikein haluaa tietää jos suunnitelma on jo tehty?

Että teitkö sovitun ja mitä teet seuraavat 3 kk.

Vierailija
4/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soitella. Työttömyyden alkaessa soitettiin kerran ja kyseltiin työllistymissuunnitelmaan liittyen jotain. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Työttömänä kohta kolme vuotta. Olen kyllä opiskellut osan työttömyysajasta joten kaipa mä oon jossain limbossa eikä mua "häiritä". Täytyy sanoa että joskus melkein toivon että soiteltais, sais vähän kiinnittymispintaa työkkäriin. Nyt menossa osa-aikahommiin vuoden loppuum asti joten en usko että mulle ihan ekana soitetaan. 

Vierailija
5/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuoden alusta työtön ja hoitanut kaiken verkossa. Koskaan ei ole soitettu. Verkossahan sen suunnitelman pystyy päivittämään itsekin. Tämä Helsingissä siis.

Vierailija
6/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne silloin tällöin soittaa. Viimeksi virkailija kysyi ikääni (64v), kun kuulostin hänen mielestään niin nuorelta. Onhan se kiva, kun edes ääni on nuori 😃

Vierailija
7/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suunnitelmani loppui elokuussa eikä mitään yhteydenottoa onneksi ole vielä kuulunut. Jätän aina ensimmäiseen puheluun vastaamatta, jotta saan päivän aikaa miettiä että mitä paskaa syötän virkailijalle puhelimessa. Aina ovat syöttiini tarttuneet ja olen välttynyt cv-kursseilta.

Vierailija
8/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitellaan noin puolen vuoden välein, viimeksi on soitettu maaliskuun puolivälissä. Kysellään onko tilanteeni ennallaan ja olenko hakenut töitä. Yleensä saan yhden osoituksen palkkatukipaikkaan, jota pitää hakea ja ilmoittaa haun tuloksesta, sitten on taas hiljaista.

Vierailija
9/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa.

Vierailija
10/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kahdesti ovat kymmenen vuoden aikana soitelleet. Mitään muutakaan ei heidän suunnaltaan tule. Välillä käyn päivittämässä työnhakusuunnitelmani netissä tai kuittaan sovitut tehtävät tehdyiksi. Mitään kontrollia tai ohjausta en ole saanut kuin muutaman kerran, kun olen käynyt paikan päällä.

Vierailija
12/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en ole työnhakija. Olen vain työtön.

Vierailija
13/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut 5 kk työttömänä, eivätkä ole tainneet kertaakaan soittaa. Itse olen soittanut kahdesti sinne suuntaan.

Vierailija
14/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tai kahdesti ovat kymmenen vuoden aikana soitelleet. Mitään muutakaan ei heidän suunnaltaan tule. Välillä käyn päivittämässä työnhakusuunnitelmani netissä tai kuittaan sovitut tehtävät tehdyiksi. Mitään kontrollia tai ohjausta en ole saanut kuin muutaman kerran, kun olen käynyt paikan päällä.

Työnhakusuunnitelman voi siis päivittää ilman virkailijaa? Vau! Teen sen heti huomenna ennen kuin ehtivät soitella perään.

Vierailija
15/15 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnhakusuunnitelman voi siis päivittää ilman virkailijaa? Vau! Teen sen heti huomenna ennen kuin ehtivät soitella perään.

Ei sitä ominpäin voi päivittää. Joko sulle tulee te-palveluiden kautta viesti että voit itse tehdä työnhakusuunnitelman tai sitten virkailija soittaa, kyselee kuulumisia ja päivittää siinä samalla suunnitelman tai jättää sen sinulle itsellesi tehtäväksi tiettyyn päivämäärään mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi