Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis lenkkeileekö joku oikeasti vielä nykyäänkin?

Vierailija
04.10.2020 |

Eli kävelee ulkona päämäärättömästi vain sen kävelemisen takia? 80 luvulla ymmärrän kun ei muuta viihdykettä ollut mut nyt on pelit ja vehkeet.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki on tietty reitti, ei päämäärätön vaellus, ellei välttämättä halua sellaista. Ja kyllä, ihmiset haluavat kuntoilla kävellen, saada raitista ilmaa ja katsoa maisemaa.

Vierailija
42/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily = hölkkä tai juokseminen

Kävelylenkki = reipas kävely tai sauvakävely (maininta usein kävelysauvoista)

Kävely = kävely

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi koiraa. Mitäs veikkaat 🤣🤣

Vierailija
44/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen parempi, nykyajan luksusta tehdä jotain missä ei tapahdu juuri mitään ja mistä ei saa mitään. Ja kuitenkin se palauttaa elintoimintoja raiteilleen paremmin kun moni muu asia ja sillä on kuitenkin ihan oma funktionsa juuri siksi ettei se ole kuormittavaa kuten kaikenlainen muu riuhtominen.

Vierailija
45/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei tarvitse olla tyrkyttämässä itseään salilla

Vierailija
46/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koiran omistaja ja joka päivä käyn koiran kanssa lenkillä. Koira on vanha, se ei jaksa juosta. Mutta sopiva lenkkikaveri se kyllä on.

Vierailija
47/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, päivittäin tulee lenkkeiltyä, joko kävellen tai juosten. Olen aina ollut ulkoilma-ihminen, en pidä sisäliikunnasta. Parasta lenkkeilyssä on raitis ilma ja ympärillä oleva luonto. Välillä saattaa olla, ettei noilla reissuilla tule yhtäkään ihmistä tai autoa vastaan. Tänäänkin tein 10km lenkin, eikä ketään näkynyt vaikka niin upea keli.

Mulle lenkkeily on sellaista nollausta kaikesta häiritsevästä, en kuuntele samalla musiikkia tai pidä edes puhelinta mukana. Keskityn vain hiljaisuuteen ja luonnon ääniin.

Vierailija
48/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti ihmisiä jotka eivät lenkkeile/kävele/ulkoile?

Vierailija
49/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti ihmisiä jotka eivät lenkkeile/kävele/ulkoile?

Mulla on auto. Ja asun maalla. Kauppaan 7km. En kävele kuin jääkaapin ja sohvan väliä.

Vierailija
50/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänään näkyi monta lenkkeilijää, kavelysauvojen kanssa tai ilman. Hieno syksyinen sunnuntai.

Vierailija
51/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan siellä lenkkeillessänne että jos miesjoukko raahaa teidät pusikkoon tai muuten vaa tulee randomisti morasta kylkeen niin itsepä olette sinne halunneet. Ei sääliä täältä. Sitä saa mitä tilaa.

Ei täällä maalla ole mitään miesjoukkoja. Enemmän olen hirviä nähnyt kuin miesjoukkoja.

Lenkkeily on ihana tapa saada uutta virtaa ja jättää huonot fiilikset metsään. Raitista ilmaa ja hyvät yöunet kaupan päälle!

Vierailija
52/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut että lenkeily on ihan kunnon juoksemista, eikä mitään kävelyvauhtista höntsäilyä ympäriinsä.

Yllätys, että tässä ketjussa sanan merkitys on täysin päinvastainen.

Vierailija
53/90 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan siellä lenkkeillessänne että jos miesjoukko raahaa teidät pusikkoon tai muuten vaa tulee randomisti morasta kylkeen niin itsepä olette sinne halunneet. Ei sääliä täältä. Sitä saa mitä tilaa.

Ei täällä maalla ole mitään miesjoukkoja. Enemmän olen hirviä nähnyt kuin miesjoukkoja.

Lenkkeily on ihana tapa saada uutta virtaa ja jättää huonot fiilikset metsään. Raitista ilmaa ja hyvät yöunet kaupan päälle!

Ei ole joukkoja mutta muista että jokaisessa ohiajavassa autossa voi olla henkilö/henkilöitä jotka ovat vaan saalista etsimässä. Mikäs sen helpompi kun yksinäinen kävelijä..

Vierailija
54/90 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy sä vaan kavereines kebardia kittaamassa ja ittees hiplaamassa ruudun äärellä.

Vierailija
55/90 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekkään ymmärrä kävelemistä kun siitä ei saa mitään oloja. Juoksemisen ymmärrän kun siitä saa olot.

Ja miksihän tätä alapeukutetaan?

Sipsipirkoille tulee paha mieli.

Vierailija
56/90 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon miten paljon ihmisiä näkee ulkoilemassa, niin aika matala todennäköisyys joutua jonkinlaisen rikoksen uhriksi.

Vierailija
57/90 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen paljon ja mieluummin niin kuin popsin mielialalääkkeitä. Sain uupumuksen ja masennuksen selätettyä sillä keinoin noin parissa vuodessa. Kannatti ja tosi luomuakin. Kotiseutu tutuksi siinä samalla.

Vierailija
58/90 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, Fuengirolan Paseo Maritimo ja päivittäiset parin tunnin kävelyt, joskus jopa Benalmadenaan asti <3 <3

Milloin uudestaan? Ikävä on kova :'(

Vierailija
59/90 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin vielä 20v, että mummot ja papat ne lenkkeilee. Nyt olen 30v ja lenkkeilen itsekin vähintään tunnin päivässä. Niin ne ajat muuttuu.

Vierailija
60/90 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilee. Ajettiin eilen niemelle makkarnapaistoon ja luontopolulle, niin matkalla oli autoa auton perään pysäköitynä. Ihmiset siis ajavat autolla lenkkipaikalle, lenkkeilevtä siellä htken, ja ajavat autolla pois. Ei mitään järkeä.