Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehessäsi on huonompaa kuin isässäsi?

Vierailija
19.12.2013 |

Kaikkihan tietävät, että me tytöt olemme daddys' girleja, jotka ihailee isukkejaan. Saa olla aikamoinen körri se, jonka valitsemme mieheksemme, mutta ei se silti isälle pärjää. Kerro siis, mitkä asiat ovat miehessäsi huonommin kuin isissä!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:43"]Mun mies juo liikaa, isä taas ei juuri lainkaan.

[/quote]

Sama täällä... Tai ainakin baarireissut menee överiksi, onneksi ei käy usein.

Vierailija
42/58 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ei tupakoi eikä käytä alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei osaa huoltaa autoani =(

Vierailija
44/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isi osaa korjata suunnilleen kaiken telkkarin kaukosäätimistä talonkattoon, mies ei ole yhtään lahjakas tuolla saralla :(

Vierailija
45/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
46/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni oli kärsivällisempi lasten kanssa kuin mieheni. 

Vierailija
47/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertakaikkiaan yhtään mitään. Isäni on luuseriääliö, tuskin on montaa huonompaa miestä kuin hän. Mieheni on loistava aviopuoliso, isä ja äitini vävy.

Vierailija
48/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:15"]Mun isi osaa korjata suunnilleen kaiken telkkarin kaukosäätimistä talonkattoon, mies ei ole yhtään lahjakas tuolla saralla :(

[/quote]

Sama täällä! Jos jokin kodin nurkka vaatii sellaista naputtelua, että itse en siihen kykene, niin mieheltä en välttämättä edes viitsi kysyä vaan soitan suoraan isälleni :-D

Vierailija
49/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono sängyssä, tulee joko liian aikaisin tai sitten seisokki lopahtaa kesken.

Vierailija
50/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:28"]

Huono sängyssä, tulee joko liian aikaisin tai sitten seisokki lopahtaa kesken.

[/quote]

Isästä on sitten kokemuksia?

Vierailija
51/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isi on parempi remppahommissa ja sillä on parempi lihaksisto ja painoindeksi.

Vierailija
52/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:15"]Mun isi osaa korjata suunnilleen kaiken telkkarin kaukosäätimistä talonkattoon, mies ei ole yhtään lahjakas tuolla saralla :(

[/quote]

Sama juttu täälläkin. Mies ei osaa, eikä tule oppimaankaan, koska ei halua edes yrittää.

Toinen asia on itsetunto. Isälläni oli todella hyvä itsetunto, ja sama on tarttunut myös tyttärelle ;) Toisaalta äidilläni on todella heikko itsetunto, joten tavallaan sama asetelma asetelma toistuu meilläkin, sukupuolet vaan ovat vaihtuneet.

Vierailija
53/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo liikaa, isä taas ei juuri lainkaan.

Vierailija
54/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä (nuorena) on varmaan komein mies, jota oon koskaan nähnyt. Tuntuu melkeen syntiseltä, kun katson sen nuoruuskuvia, joissa se on vielä kaikenlisäksi yläkroppa paljaana, siis herranjumala... No jos jotain tarkkaa pitää sanoa, niin paksummat hiukset, sileämpi iho, varmaan vähän raamikkaampikin. Ja ne silmät... Ne samat silmät on kuulemma minulla. :)

Vierailija
55/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:43"]Mun isä (nuorena) on varmaan komein mies, jota oon koskaan nähnyt. Tuntuu melkeen syntiseltä, kun katson sen nuoruuskuvia, joissa se on vielä kaikenlisäksi yläkroppa paljaana, siis herranjumala... No jos jotain tarkkaa pitää sanoa, niin paksummat hiukset, sileämpi iho, varmaan vähän raamikkaampikin. Ja ne silmät... Ne samat silmät on kuulemma minulla. :)

[/quote]

Oho, vastasin näköjään väärinpäin, eli mitä parempaa isässäni on kuin miehessäni. Luulen myös, että isäni on miestäni tunteellisempi, vaikkei sitä puolta usein tuokaan itsestään esille.

Vierailija
56/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on erittäin kätevä käsistään, osaa rakentaa ja korjata lähes mitä tahansa. Lisäksi hän on superkärsivällinen. Isäni on myös rikas mies. Mieheni ei ole nästä mitään, mutta muita hyviä ominaisuuksia hänestä toki löytyy.

Vierailija
57/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on suvaitsevaisempi ja osaa käyttäytyä paremmin sosiaalisissa tilanteissa. Ei tee itsestään numeroa kuten mieheni

Vierailija
58/58 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on parempi yleistietämys. Hän tietää kaikesta ainakin jotain. Hän on kiinnostunut ympäröivästä maailmasta, lukee paljon ja seuraa uutisia, mieheni ei paljon maailman menosta tiedä, kiinnostusta ei omien töiden lisäksi riitä muuhun. Tekee siis liikaa töitä ja on aina väsynyt, kun taas isäni osaa pitää työ- ja vapaa-ajan tasapainossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi