Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totaalikieltäytyjä rikollinen?

Vierailija
04.10.2020 |

Itse olen totaalikieltäytyjä ja olen nyt vähän aikaa lusinut rangaistustani. Ihanaa on se että pääsee jatkamaan opintojaan mutta sosiaalinen elämä kärsii. Noh tää kestää alle puoli vuotta niin ei kai tää haittaa.

Mun isä sanoi että olen rikollinen vässykkä. Omasta mielestäni kannatan vain sukupuolten välistä tasa-arvoa enkä koskaan tehnyt mitään kenellekään. En esim IKINÄ hakkaisi tai raiskaisi ketään!

Äidin mielipide on neutraali. Olen kuulemma aina hänen poikansa eikä hän tuomitse minun henkilökohtaisia valintojani.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalikieltäytyjä ei oikeasti ole rikollinen. Ehkä yhteiskunnan silmissä, mutta yhteiskunta arvostaa muutenkin ihan vääriä asioita. 

Vierailija
22/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäsi oikeassa kirjoitti:

kieltäydy myös yhteis kunnan tuista koska et halua noudattaa yhteiskunnan sääntöjä. siis miksi muilla olisi velvollisuus elättää kaltaistasi loista. maksa itse vankila päivätkin. nekin on meiltä pois

Olen nilkkapannan kanssa kotona mutta teen tämän koska koen asevelvollisuuden epätasa-arvoiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myidir varmasn Suomen heti venäläisille, jos voisit. Olet isämmaan petturi, kommari, Marinin rakastaja.

Vierailija
24/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myidir varmasn Suomen heti venäläisille, jos voisit. Olet isämmaan petturi, kommari, Marinin rakastaja.

Vierailija
25/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen joo, väärintekijä ei

Vierailija
26/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kieltäydy myös yhteis kunnan tuista koska et halua noudattaa yhteiskunnan sääntöjä. siis miksi muilla olisi velvollisuus elättää kaltaistasi loista. maksa itse vankila päivätkin. nekin on meiltä pois

Olen nilkkapannan kanssa kotona mutta teen tämän koska koen asevelvollisuuden epätasa-arvoiseksi

Harmi että ainoat jotka kärsivät tästä ovelasta näpäytyksestäsi yhteiskunnalle ovat sinä ja läheisesi.

Vierailija
27/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalikieltäytyjä ei oikeasti ole rikollinen. Ehkä yhteiskunnan silmissä, mutta yhteiskunta arvostaa muutenkin ihan vääriä asioita. 

Tuntuu kyllä tosi kohtuuttomalta että olen rikollinen koska kieltäydyin palveluksesta.

Vierailija
28/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että ainoat jotka kärsivät tästä ovelasta näpäytyksestäsi yhteiskunnalle ovat sinä ja läheisesi.

Teen ruokaa ja siivoan paljon, enemmän kuin ennen. Vanhemmat arvostavat tuota. Muuten opiskelem ja chillaan kotona. En näe miten tuo haittaa vanhempia.

Vierailija
29/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rikollinen. Se että syntyy maapallolle ei ole rikos. 

Vierailija
30/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rikollinen. Se että syntyy maapallolle ei ole rikos. 

Mitä tarkoitat?

Vierailija
31/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen ruokaa ja siivoan paljon, enemmän kuin ennen. Vanhemmat arvostavat tuota. Muuten opiskelem ja chillaan kotona. En näe miten tuo haittaa vanhempia.

En siis ole aatettasi vastaan, mutta tuomio totaalikieltäytymisestäkin voi vaikuttaa tulevaisuuteesi ja työpaikkoihisi.

Vierailija
32/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole aatettasi vastaan, mutta tuomio totaalikieltäytymisestäkin voi vaikuttaa tulevaisuuteesi ja työpaikkoihisi.

Ei siitä tule rikosrekisterimerkintää eikö työnantaja saa udella tuommoisia tietoja

Vierailija
33/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Haluaa valtion edut, muttei haittoja. Aiheuttaa taakkaa muulle kansalle.

Rikollinen siis.

Vierailija
37/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Haluaa valtion edut, muttei haittoja. Aiheuttaa taakkaa muulle kansalle.

Rikollinen siis.

Eli naine joka ei käy armeijaa on myös rikollinen?

Vierailija
38/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 2000 luvun alussa sai c-paperit sanomalla kutsunnoissa ettei ollenkaan kiinnosta nämä hommat.

Mitä varten mennä armeijaa, sivariin, totaaliin yms sillä tuon kaiken voi välttää helposti?

Haluan osoittaa että vastustan nykyistä järjestelmää

Sitten et varmaankaan myöskään nauti systemmin tuista?

Vierailija
39/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 2000 luvun alussa sai c-paperit sanomalla kutsunnoissa ettei ollenkaan kiinnosta nämä hommat.

Mitä varten mennä armeijaa, sivariin, totaaliin yms sillä tuon kaiken voi välttää helposti?

Haluan osoittaa että vastustan nykyistä järjestelmää

Sitten et varmaankaan myöskään nauti systemmin tuista?

Mitä ihmeen tukia?

Vierailija
40/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän