Jos ekakerta olisi
autoilussakin samanikäisen osaamattoman kaverin kanssa, niin teinikolareita, huonoja ekakertoja, autoilukammoisia, liikenteenvihaajia jne olisi tuhat kertaa enemmän, kuin nyt.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 15:05"]
Mitä muita vaativia lajeja annatte lastenne opetella keskenään?
[/quote]
Meillä annettiin 8-vuotiaalle moottorisaha. Eikä kukaan opettanut.
Olenko ainoa, joka ei tajunnut hölynpölyä aloitusviestistä?
Ja mitä niin ei saisi ääneen sanoa?
Mitä aloittaja halusi siis sanoa? Kun moni kuitenkin ymmärsi.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:21"]
häh? Mulla ainakin oli todella ihana ekakerta kokemattoman miehen kanssa. Oli aivan huippua!
[/quote]
Olet poikkeus.
Minulla ainakin oli kokenut opettaja, 51v perheellinen mies :)
Aika tabuaihe Suomessa. Kyllä aapee on oikeassa. Ei seksiä voi oppia "keskenään", siihen pitää opettaa. Toki orgasmin voi saada, ja nauttia, mutta on tasoja, joita ei opi ilan tuhansien vuosien perinnettä.
Se siirtyy "opettajien" kautta.
Nämä seksin määrää tai laatua miettivät eivät tiedä mitä seksi on.
Aihe ei ilmeisesti kerää komentteja pedosyytteiden pelossa.
Hyvin on mainonta toiminut.
Miehet. Maailma on täynnä kiimaisia lolitoja. Jotka vain odottavat aikuista osaavaa opettajaa.
Sama naisille..
Aamen. Ja vauvapalstan aloitukset vähenisivät 90%. Ja murhat ja raiskaukset 100%.
Monessa autokoulussa on eka ajokerta samanikäisten kavereiden kanssa ;) ...keksi parempi vertaus .
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:48"]
Monessa autokoulussa on eka ajokerta samanikäisten kavereiden kanssa ;) ...keksi parempi vertaus .
[/quote]
Pistäpä tuon autokoulun osoite. En usko. Varmasti on kokenut kaveri jalat polkimilla. Toki takapenkillä voi olla katsomassa kokemattomiakin. Siinähän näkevät ennen kuin pääsevät itse hommiin.
häh? Mulla ainakin oli todella ihana ekakerta kokemattoman miehen kanssa. Oli aivan huippua!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:21"]
[/quote]
Olet poikkeus.
[/quote]
Miten niin muka? kauanko teillä oikein kestää se panemisen opettelu kun meillä asiat natsas jo laagista? Yhteensopivat vehkeet ja kiima päällä niin kyllä se siitä hoituu.
[/quote]
Voi rakas...