Onko sinulla hyvä mies?
Ja olet tyytyväinen parisuhteeseesi?
Itse voin todeta että minulla on paras mies.
Mukava ja hauska, komea ( ei itse tajua olevansa), älyttömän kiltti ja huomioon ottava.
Viettää kanssani aikaa, suunnittelee kaikkea. Sanoo rakastavansa ja haluaa viettää loppuelämän kanssani. Ei kiukuttele koskaan minulle, ei ole pahalla tuulella ( ellen itse ole kiukustuksissani korottanut epäreilusti ääntä ja kitissyt turhasta).
Edellisestä miehestä en voi sanoa samaa ( lapseni isä).
Aluksi tykkäsin hänestä kun on rauhallinen, jalat maassa oleva ja fiksu. Ei pidä itsestään meteliä, vaatimaton.
Myöhemmin alkoi ilmetä narsistisia piirteitä. En väitä narsistiksi, mutta sellaisia piirteitä hänessö on. Hän kontrolloi elämäämme ja minua, oli neuroottinen joissain asioissa, kamalan kova jankkaamaan,puhui illeästi ja arvosteli, kävi käsiksi.
Mietin usein näitä vieläkin ja nämä painaa mieltä.
Millaisia kokemuksia teillä on parisuhteista?
Kommentit (2)
On joo, juurikin mulle paras. Eihän meistä kumpikaan täydellinen ole mutta hyvin me toisiamme ollaan 30v siedetty ja rakastettu.
On. Ihan paras minulle.
Luotettava, hauska, hellä, mun paras ystävä, hyvä isä, mun silmiini erittäin hyvännäköinen...
Mahtava mies. Toki hänelläkin on puolensa ja puolensa; puhuu kuin papupata ja usein spoilaa leffat joita minä en vielä ole nähnyt. Mutta nämä ovat pikkujuttuja kaiken sen hyvän rinnalla että aivan sama, olen onnellinen ja kiitollinen.