Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näistä vartaloista ottaisit itsellesi mieluiten?

Vierailija
19.12.2013 |

http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg

Kun täällä on aina niitä, joiden mielestä naisessa pitää olla muotoja muuallakin kuin rinnoissa ja pepussa, niin kuinka moni oikeasti kallistuisi tuonne oikeanpuolimmaisiin?

Itse ottaisin ykkösen.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitosen totta kai. On naisen muotoinen.

Vierailija
62/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juups, ehdottomasti vitonen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkönen, kaikki muut liian tuhteja makuuni. Itse nyt ehkä 2. 

Vierailija
64/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ykkönen kakkosen tisseillä.

Vierailija
65/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin riemumielin ykkönen. Oikeasti olen melkein 7-8.

Enkä ole ikinä väittänyt että tykkään paksusta keskivartalostani. Tykkään kyllä isoista rinnoistani erittäin paljon, ja isosta persiistä pidän tavallaan siksi, että se auttaa ylipainoistakin näyttämään vähän vyötärömuotoa. Mutta jos saisin isot rinnat ilman ylipainoa niin se olisi kyllä suosikkimuotoni.

Silti en ymmärrä sitä että hoikat kulkevat jossain nettipalstoilla haukkumassa ylipainoisia ja kehumassa omaa kroppaansa. Hankkikaa se elämä, nauttikaa kropastanne älkää tuhlatko aikaa rumempienne kiusaamiseen.

Vierailija
66/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ykkösen, kun se on lähimpänä nykyistä rintoja lukuunottamatta.

Vierailija
67/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse nyt lähinnä kolmonen. Voisin ehkä päästä kakkoseen treenamalla, mikä juuri meneilläänkin, mutta ykkönen saattaa olla jo liian laiha mun makuun. Mies tykkää mun lantion kaaresta ja pepusta ja itsestänikin ne on ihan kivat, mutta ainahan kiinteytyä hieman voisi.

Vierailija
68/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 lisää. Haluan kuitenkin säilyttää kapean vyötärön eli kakkosen kroppa vähän kapeammalla vyötäröllä ja hitunen enemmän lantion kaarta.

Vierailija
69/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 3, ihan samanlainen kroppa. Ja noista mieluiten olisin juuri se. Ykkönen on aivan liian luiseva, 2 tasapaksu ja miesmäinen. 5 on naisellisen mallinen eikä liian lihava, en usko että rinnatkaan kauhean pienet on, toi toppi vaan litistää. Hyvä ystäväni on aivan kuin 7 ja hänellä kyllä vientiä on aina riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä