Minkä näistä vartaloista ottaisit itsellesi mieluiten?
http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg
Kun täällä on aina niitä, joiden mielestä naisessa pitää olla muotoja muuallakin kuin rinnoissa ja pepussa, niin kuinka moni oikeasti kallistuisi tuonne oikeanpuolimmaisiin?
Itse ottaisin ykkösen.
Kommentit (69)
Mäkin ottaisin ykkösen, kolmonenkin ihan ok ja vitosen muoto on hyvä mutta saisi tosiaan olla sen 10 kg laihempi. Mutta nuo tosiaan ovat ihan eri mallisia vartaloita. Ei kasikaan mikään kauhistus olisi, jos paino jakautuisi selvästi tiimalasimallisesti.
Vitosen. Kelpaisi ihan sellaisenaankin.
Kaikki huonoja! Mutta jos pakko olisi ottaa joku just noista niin nro 2, tosin on liian leveä vyötärön kohdalta.Ykköseltä ottaisin vyötärön, kakkoselta muun kropan mut sit jostain loppupäästä rinnat.
Kaikki noista on aivan oksettavia eli en ottais mitään noista.
Vitonen on paras, mut rinnat sais olla vähän isommat. Muuten hyvä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:51"]
Olisin riemumielin ykkönen. Oikeasti olen melkein 7-8.
Enkä ole ikinä väittänyt että tykkään paksusta keskivartalostani. Tykkään kyllä isoista rinnoistani erittäin paljon, ja isosta persiistä pidän tavallaan siksi, että se auttaa ylipainoistakin näyttämään vähän vyötärömuotoa. Mutta jos saisin isot rinnat ilman ylipainoa niin se olisi kyllä suosikkimuotoni.
Silti en ymmärrä sitä että hoikat kulkevat jossain nettipalstoilla haukkumassa ylipainoisia ja kehumassa omaa kroppaansa. Hankkikaa se elämä, nauttikaa kropastanne älkää tuhlatko aikaa rumempienne kiusaamiseen.
[/quote]
Häh? Ketä minä nyt olen haukkunut? Itse olen hyvin pitkälti viitosen näköinen, tosin nyt raskaana.
Ap
1 on kaunein. ei valttamatta se realistinen vaihtoehto keski-ikaiselle synnyttaneelle naiselle. mikaan noista ei ollut omani. minulla on pienet rinnat kuin 3:lla (mutten ikina pitaisi noin rumaa ylaosaa) ja kaikki ala-osat 1:sta lukuunottamatta olivat liian isoja, paitsi 1 oli liian pieni.
Vitonen, hiukan hoikempana. Tykkään muodoista ja pieni pehmeys mahdollistaa rentouden paremmin syömistenkin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:51"]
Olisin riemumielin ykkönen. Oikeasti olen melkein 7-8.
Enkä ole ikinä väittänyt että tykkään paksusta keskivartalostani. Tykkään kyllä isoista rinnoistani erittäin paljon, ja isosta persiistä pidän tavallaan siksi, että se auttaa ylipainoistakin näyttämään vähän vyötärömuotoa. Mutta jos saisin isot rinnat ilman ylipainoa niin se olisi kyllä suosikkimuotoni.
Silti en ymmärrä sitä että hoikat kulkevat jossain nettipalstoilla haukkumassa ylipainoisia ja kehumassa omaa kroppaansa. Hankkikaa se elämä, nauttikaa kropastanne älkää tuhlatko aikaa rumempienne kiusaamiseen.
[/quote]
Häh? Ketä minä nyt olen haukkunut? Itse olen hyvin pitkälti viitosen näköinen, tosin nyt raskaana.
Ap
[/quote]
Rakas ap, en tarkoittanut sinua. Mutta jos tämä ei ole ensimmäinen kertasi av:lla, tajunnet että tämä ilmiö on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 15:55"]
http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg
Kun täällä on aina niitä, joiden mielestä naisessa pitää olla muotoja muuallakin kuin rinnoissa ja pepussa, niin kuinka moni oikeasti kallistuisi tuonne oikeanpuolimmaisiin?
Itse ottaisin ykkösen.
[/quote]
No eihän tuolla lihavalla ole muotoja esim. vastsanseudulla vaan läskiä, joka peittää muodon eli vyötärönkaaren. Myös pepun muoto häviää tehokkaasti ihran alle. En ole koskaan kuullut, että miesten mielestä puristeltavaa pitäisi olla muuallakin kuin rinnoissa ja pepussa, onko tämä joku uusikin ilmiö?
Miehenä noita kattelen.
- 1 on paras sporttibody mutta nuori tyttöhän tuo on ja monelle aikuiselle varmaan lähes mahdoton.
- 2 hyvä mutta kaipaisi kurvia lisää lihalla tai rasvalla.
- 3 ja 5 olis älyttömän hyviä pienen kiinteytyksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:08"]
Ykkösen, mutta kakkosen tisseillä.
[/quote]
Samoin. Mutta olen tällainen jo ihan oikeastikin.
1 olisin mielelläni, nyt oon ehkä 3.
Mä en kyllä huomaa mitään eroa 1 ja 2 välillä? Paitsi, että kakkosella pienemmät rinnat. Sekö se niiden ero on?
Olen tuo ykkönen ehkä aavistuksen hoikempana ja pienemmillä rinnoilla. Ihan tyytyväinen olen vaikkakin aina saan kuulla kuinka laiha olen.
Ykkösen, mutta kakkosen tisseillä.