Minkä näistä vartaloista ottaisit itsellesi mieluiten?
http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg
Kun täällä on aina niitä, joiden mielestä naisessa pitää olla muotoja muuallakin kuin rinnoissa ja pepussa, niin kuinka moni oikeasti kallistuisi tuonne oikeanpuolimmaisiin?
Itse ottaisin ykkösen.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:28"]
Miksi monet tykkäävät vitosesta? Selvä päärynä, pienet rinnat ja iso perse+lantio.
[/quote]
Tykkään, että on kunnon persus ja reidet, tissien päälle en ole ikinä ymmärtänyt, pienet on nätit.
Olen vitonen isommilla buubseilla ja jos valita pitäis, oisin mieluiten kolmonen isommilla tisseillä.
Olen 1, mutta pienemmällä rintamuksella. Ja olen tyytyväinen - ei kiloakaan lisää kiitos. Ehkä hiukka sinne rintoihin ;)
Musta isot rinnat ohuella naisella on kamalat. Ne on poikkeuksetta huonoryhtisiä ja jotenkin epätasapainossa. Siksi en kauheasti mainostaisi, jos on kokoa 34 ja F-kuppi, yhtään hyväkroppaista sellaista en ole livenä tavannut. Poikkeuksetta huonoryhtisiä, epäsporttisia ja hinteliä.
Miehen mukaan 3 muistuttaa eniten mua, eikä kai mulla ole mitään intoa näyttää miltään muulta.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:57"]
Miehenä noita kattelen.
- 1 on paras sporttibody mutta nuori tyttöhän tuo on ja monelle aikuiselle varmaan lähes mahdoton.
.............kelle on, kelle ei ;)
- 2 hyvä mutta kaipaisi kurvia lisää lihalla tai rasvalla.
.............höpö. on salee yli 16v
- 3 ja 5 olis älyttömän hyviä pienen kiinteytyksen jälkeen.
.............miksi odottaa, kun maaila on täynnä ykkösiä ja parempia? Ei tässä kukaan nuorene ainakaan.
[/quote]
Olen reilu 5 kg laihempi 5. Pienemmät tissit, selvästi hoikempi vyötärö ja vähän pienemmät reidet.
Ottaisin mielellään 1 tissit ja 2 näyttäisi olevan pitkät sääret. Mutta jos näistä pitäisi valita niin ehkä olisi helpointa pysyä tutussa Vartalomallissa.
Nro 5, voisi olla isompikin, ei ainakaan yhtään pienempi. Kyse on nimenomaan vartalon mallista, vitonen on kaunis 30kg painavampanakin, nro 2 ja viimeinen ovat täysin lantiottomia ja perseettömiä, eikä niistä tule nättejä vaikka paino olis mikä. Mä itse Tykkään oikeasti isohkoista naisista, mutta nimenomaan Se lantio-pylly-seutu on tärkeä. Saa olla ihan reilusti ylipainoa jos Se vaan on oikeissa paikoissa.
t. Nainen 175/90, bi-seksuaali
Mulla on kutakuinkin juuri tuo kakkosen kroppa ja voi sitä tuskaa kun vaikka kuinka laihduttaisi niin vyötäröstä ei tule tiimalasia. Vatsalihakset kyllä saa näkymään, mutta ei sekään ole yhtän ättiä kun tiimalasi. Eli ykkösen kropan ottaisin minäkin ja treenaisin sitä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:20"]Nro 5, voisi olla isompikin, ei ainakaan yhtään pienempi. Kyse on nimenomaan vartalon mallista, vitonen on kaunis 30kg painavampanakin, nro 2 ja viimeinen ovat täysin lantiottomia ja perseettömiä, eikä niistä tule nättejä vaikka paino olis mikä. Mä itse Tykkään oikeasti isohkoista naisista, mutta nimenomaan Se lantio-pylly-seutu on tärkeä. Saa olla ihan reilusti ylipainoa jos Se vaan on oikeissa paikoissa.
t. Nainen 175/90, bi-seksuaali
[/quote]
sori, siis ei viimeinen vaan nro 7.
t. 17
Kakkosen ja treenaisin lisää lihaksia.
Miksi monet tykkäävät vitosesta? Selvä päärynä, pienet rinnat ja iso perse+lantio.
Miksi rasvakertymä rinnoissa on just hyvä?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:28"]
[/quote]
Miksei?
Olin ykkönen nyt olen 1 ja 2 välissä. Eli mulla on ihan hyvä vartalo ei tarvitse valittaa ainakaan siitä.
Jotain 1 ja 5 väliltä. Nro 5 on kaikista naisellisin, ehkä pari kiloa painoa pois, niin olis perfect. Nro 1 tuollaisenaan on vähän liian teinimäinen, vaikka toki nätti kroppa onkin, siihen kuitenkin sopisi pari kiloa lisää.