Miksi täällä hehkutetaan DI:tä, vaikka silloin kun itse opiskelin TKK:lla, kaikki siellä oli jotain ankeita nörttejä.
Kommentit (40)
Koska DI tuo pöytään 3ea eri lekkelettä.
Vierailija kirjoitti:
siis leikkelettä
Vietän aikaa DI-miehen omalla saarella.
Katsellaan ohi meneviä laivoja ja käydään uimassa. 💕
Miksi kuvittelet että tällä hehkutettaisiin DI:tä?
Vierailija kirjoitti:
Kerroin yoga tutulle, että mieheni on DI. Sitten hänen naamansa oli punainen kuin tomaatti.
Kaikki DI:t on jo varattuja. Ne on naistenromaanien kestosankareita, tummia, pitkiä ja komeita miehiä jotka seisovat vähän syjässä ja katselevat valionaisia kulmiensa alta. DI valitsee itse ja nainen vikisee.
Jotain provoja ne DI-aloitukset ovat. Eihän se tutkinto ole edes mikään varma työllistäjä vrt. lääkärin tutkinto.
Eihän täällä kukaan muu niitä hehkuta kuin yksi ja sama kahjo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että tällä hehkutettaisiin DI:tä?
Samaa pohdin. Täällä kerrotaan vain faktat. Miehuus jää kokematta, jos ei koskaan saa DI:n papereita kouraan. Naiset aivan sulaa vahaa sen jälkeen.
DI:lle potenssi on vain matematiikkaa.
Olen kermainen Diplomi-insinööri 👴🏻💖 Hyvää huomenta naiset! 👴🏻💖
Koska jollekin aalto/tkk käyneelle haisevalle ja autistiselle di-miehelle se on niin hauskaa. Hihittelee varmaan siellä kuin pikku likka kun laittaa provot menemään.
En tiedä siitä. Ystävälläni on DI mies. Ylellisyyttä on taloudellisesti, on hienot talot, mökit, matkat, autot. Suhdekin on aivan ihana
Asiaa on oikein tutkittu. Etenkin naiset arvostavat koulutusta ja koulutus keskimäärin tuo mukanaan myös paremman sosioekonomisen aseman. Tilastojen mukaan suurituloisin desiili miehistä on kaksi kertaa useammin aviossa kuin pienituloisin desiili. Väittääkö joku, että tämä on vain sattumaa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä siitä. Ystävälläni on DI mies. Ylellisyyttä on taloudellisesti, on hienot talot, mökit, matkat, autot. Suhdekin on aivan ihana
Jep, suhde pysyy virkeänä, kun mies käy usein kansainvälisillä työreissuilla ja iltaisin hotellihuoneessa hoitelee paikallisia.
Saan kai ottaa osaa keskusteluun? Olen kolmekymppinen mies, diplomi-insinööri. Ei lapsia, hyvä työ, omistusasunto, treenaan pari kertaa viikossa, ei velkoja. Komeaksikin kehuttu. Tämän palstan perusteella voisin luulla, että tällaiselle miehelle olisi kysyntää. Mutta en ole enää kiinnostunut tapaamaan ns. "vahvoja naisia", joilla on valmis elämä, lapset, entinen mies ja kolme stressiä taustalla.
Olen huomannut, että näissä tilanteissa olen aina vain resurssi. Mukava, kiltti ja "tasapainoinen" mies, jonka tehtävänä on täyttää sitä reikää, joka elämässä jäi, kun se varsinainen amismies rakkaus lähti menemään. Ei kiitos.
En ole tukihenkilö. En tarvitse mitään bonuslapsia. En halua tulla verratuksi siihen entiseen mieheen tai kuulla, miten hyvin nainen pärjää yksin, mutta "ois silti kiva että joku välillä vie roskat".
En ole katkera. En vihaa naisia. Mutta en aio myöskään tyytyä siihen, että oma elämäni pitää rakentaa jonkun muun vanhoista paloista.
Jos se tekee musta itsekeskeisen tai pinnallisen, olkoon niin. Mutta mieluummin oleb yksin kuin väkisin osana jonkun toisen elämän jatko-osaa.
Ap kuule DI-mies on menestyjä. Sinä et. Olet niin säälittävä. Hae itse opiskelemaan tekniikkaa, jos luulet, että pääset. Siitä vaan - et pysty.
Vierailija kirjoitti:
Jotain provoja ne DI-aloitukset ovat. Eihän se tutkinto ole edes mikään varma työllistäjä vrt. lääkärin tutkinto.
Turhaan sä sitä ap:lle kerrot kun se on itse se asiasta provoaja
koska tämä on typerä palsta