Kummalla on isommat rinnat sinulla vai äidilläsi ?
Mikä on rintsikka kokosi verrattuna äitisi rintsikka kokoon ?
Kommentit (68)
Minulla. D-kuppi, ympärys 75. Äidillä c-kuppi, ympärystä en tiedä, mutta voisin arvella sen olevan 80-85.
Äidillä 70A ja minulla 80F. En tiedä mistä nämä lehmägeenit minuun ovat tulleet :(
Äidillä, äiti on pulskassa kunnossa. Mun koko on 75D, äidin kokoa en tiedä.
Äidilläni on isommat. Tosin äitini myös painaa reilusti enemmän kuin minä ja on 13 cm lyhyempi.
Äidilläni isommat, kuten myös 13-vuotiaalla tyttärelläni.
Äidilläni isommat, kuten myös 13-vuotiaalla tyttärelläni.
Minulla on reippaasti isommat. Äitini on ylipainoinen, minä normaalipainoinen.
Minulla on isommat kuin äidilläni, mutta pienemmät kuin tyttärelläni.
Äidilläni on 80B, itselläni on 75D ja tyttärelläni 80E. Äitini kanssa olemme muuten samankokoisia, tyttäreni on meitä noin 15 cm pidempi.
Minulla on kolme kuppia isommat (H 80) ja haaveilen leikkaukseen pääsystä.
Kuppikoko on sama, mutta äiti on 10 kiloa painavampi ja muutenkin rotevampi.
Minulla. C75 ja äiti A80. Kroppa tuntuu olevan enemmän isän suvun puolelta muutenkin.
75b molemmat. Ja samanpainoisia ollaan eli 54 kg
Minulla on isommat. Äidillä oli minun ikäisenä kahden lapsen jäljiltä 75C ja nyt neljän lapsen jäljiltä ehkä 85D. Minulla nyt 75G, enkö uskalla edes ajatella mikä tilanne on lapsien jälkeen (äitillä kuppikoko ennen lapsia varmaan 70B)...
Äidilläni on isommat. Minun ikäisenäni hän oli tosin varmaan samaa koko kuin minä nyt.
Äidillä A-kupit olleet aina, minulla oli ensin C ja nykyään DD, kun on 7 kg ylipainon puolella. Olen aivan erimallinen kuin äitini. Äiti on myös pidempi.
Äidillä pienemmät (jotain A80-luokkaa), minulla keskikokoiset (?) C-D75.
Ja olen saanut murrosiästä lähtien kuunnella kuittailua isotissisyyden ällöttävyydestä, siitä miten rumalta vaatteet näyttävät "rintavilla" naisilla, kuinka vaatteilla pitää peittää kaikki muodokkuus. Nyt nelikymppisenä, lapset imettäneenä, huomasin yllätyksekseni itseni pettyneeksi siitä, että rinnat ovat hieman kutistuneet vuosien saatossa. Nykyään kehtaan pukeutua normaalisti.
Tähän asti olen äidin syvään iskostetun asenteen mukaisesti yrittänyt peitellä muotojani väljillä vaatteilla, huonolla ryhdillä ja nuorempana laihduttamalla itseni huomattavan alipainoiseksi. Silloinkin koin olevani äitini silmissä liian isotissinen mauton lehmä, ja hän avoimesti häpesikin rintojani (puhui niistä paheksuen siskolleen, miten ne ovat periytyneet isän suvun puolelta). Joo, äitini on tietämättään kunnon av-mamma-matskua..
Äidilläni, mutta äidin ollessa minun iässäni oli hänellä pienemmät verrattuna omiini