Kummalla on isommat rinnat sinulla vai äidilläsi ?
Mikä on rintsikka kokosi verrattuna äitisi rintsikka kokoon ?
Kommentit (68)
Äidillä monta monta kertaa isommat, nuoremmilla siskoillakin isommat.
Äidilläni. Vanhoilla ihmisillä on mummotissit. Meillä on sama kuppikoko, mutta mun rintsikat on topattuja, ja äiti käyttää liian pientä kokoa
Äidillä isommat. Koko varmaan viisinkertainen. Äidin ollessa nuori ja superhoikka tissitilanne kuitenkin sama. En ikipäivänä haluis äitini tissejä, mut en todellakaan tiedä mistä oon tissini periny, kun muut sukulaiset isotissejä.
Mulla isommat. DD75, äidin kokoa en tiedä, mutta veikkaan, että joku B-kuppi.
Äitillä. En tiedä kokoa, mutta ovat paljon isommat. Itselläni on 75 A. Toivottavasti minullekin tulee isommat vanhetessa. Tosin saisivat pysyä terhakkaina.
mulla isommat. äiti on laiha ja mie oon läski :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:40"]mulla isommat. äiti on laiha ja mie oon läski :)
[/quote]
nii ja itellä 75F ja äitillä varmaan joku a-b.
Mulla on 80J ja äidillä varmaan 80B korkeintaan.. Haaveilen myöskin pienennysleikkauksesta.. Mun äidin äidillä oli kyllä kans ihan hirveen isot tissit joten kai mää oon siltä nämä periny :)
Mulla 70B ja äitillä varmaan joku 80E. Siskolla myös paljon isommat kun mulla. Ne on molemmat normaalipainoisia, mutta ihanan naiselliset tiimalasivartalot molemmilla. Mä olen perinyt kroppani varmaan isän puolelta. Ite oon tällänen 175/53kg pienitissinen ruipelo. Vähän oon kieltämättä kateellinen äitille ja siskolle.
Hyvin samankokoiset ja saman muotoiset rinnat meillä on. Nykyisin äitini on lihonut runsaasti ja nyt on isommat tissit, mutta silloin kun hänkin oli hoikka, oli C-kupin tissit kuten minullakin.
Itsellä 70A, äidillä 80C tai jotain.
Minulla kai? Oma kokoni on jokin 65C ja äidillä on lähinnä pelkkää nahkaa enää jäljellä. Mutta eiköhän minultakin lähde nämä viimeisetkin tissien rippeet, jos jokus lapsia saan ja imetän.
Minulla. Äitini on enää kasa tuhkaa.
Mutsilla viel toistaseks,kun tulee 30v täyteen niin otan silikonit :)
Minulla on isommat, uskon tosin, että äidillä on joskus nuorempana ennen muutaman vuoden imettämistä ollut ehkä saman kokoiset.
Mun koko on 70B, äidin on varmaan 75-80A tai AA. Muuten äiti on mua isompi, sen rinnat ei varmasti kasvaisi yhtään vaikka lihoisi 20 kiloa. Mullakin oli aika saman kokoiset 10 kg kevyempänä kuin nyt 10 kiloa painavampana.
Äidilläni on isommat. Hän on myös minua 40 kiloa painavampi. Oma kokoni on 75A, äidin kokoa en tiedä.
Itsellä AA, äidillä D. Tasan ei käy onnen lahjat. Kummankin puolen suvuissa kaikilla naisilla isot rinnat, itsellä nännit vähän koholla..