Lahjaideoita? Mä en keksi mitään ikinä...
Mitään suurta ei tarvitsisi antaa, mutta jotakin kuitenkin. Olisi tällaiset ihmiset lahjottavina:
Anoppi miehineen. Anopille on jo jotakin, mutta miehelle ei mitään. Ei hajuakaan, mistä tykkää.
Appi puolisoineen. Käsittääkseni tykkäävät "vähän hienommasta", eli ei kaikkein halvinta moskaa heille... Usein on annettu esim. viinipullo, mut ei nyt sentään aina viitsisi.
13-v tyttö. En ole varma, mistä tykkää, mutta käsittääkseni hän on erittäin tyypillinen 13-vuotias. :)
Nuoripari 20-30 v. Miehelle on jo jatakin, naiselle ei mitään.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 12:15"]
Mitään suurta ei tarvitsisi antaa, mutta jotakin kuitenkin. Olisi tällaiset ihmiset lahjottavina:
Anoppi miehineen. Anopille on jo jotakin, mutta miehelle ei mitään. Ei hajuakaan, mistä tykkää.
Appi puolisoineen. Käsittääkseni tykkäävät "vähän hienommasta", eli ei kaikkein halvinta moskaa heille... Usein on annettu esim. viinipullo, mut ei nyt sentään aina viitsisi.
Noille jotain herkkuja, esim. laadukasta öljyä ruoanlaittoon. Joku lahjakortti auton pesuun/siivoukseen.
13-v tyttö. En ole varma, mistä tykkää, mutta käsittääkseni hän on erittäin tyypillinen 13-vuotias. :)
H&M:n lahjakortti, leffaliput tms.
Nuoripari 20-30 v. Miehelle on jo jatakin, naiselle ei mitään.
Näillekin leffaliput, tai laadukkaita ruoanvalmistusjuttuja
[/quote]
Kiitos vinkeistä. Onko muita ideoita? :) Antaa tulla vaan, valitsen niistä parhaimmat.
Onko itse leivotut jutut hyvä idea? En tiedä, miten suhtautuvat itsetehtyihin leipomuksiin...
ap
Kalevalakorun pronssinen joulukoriste kaikille.
Minä satun tykkäämään niistä :).
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/muut%20tuotteet/6893