Oletko tyytyväinen elämääsi?
Miksi? Tai jos et ole niin miksi et? Mitkä on ne asiat jotka tekee sut onnelliseksi tai minkä pitäisi muuttua jotta olisit onnellinen?
Kommentit (7)
Joo. Syy: ei ole mikään huonosti. Talvi ja auringon puute täälläkin haittapuolena, mutta kyllähän sen kestää, kun kohta on kesä.
Olen melko tyytyväinen. Olen tarpeeksi terve, minulla on kiva työ, kiva mies ja suurin osa lapsistakin elossa ja melkein terveitä. Mitä kaipaan, niin enemmän aikaa perheen kanssa, nykyisellään työ vie suurimman osan ajastani.
Olen tyytyväinen, tai oikeastaan onnellinen.
Olen onnellinen siitä, että kaikki on hyvin. Tein parisen vuotta sitten tietoisen päätöksen siitä, että aion tulla onnelliseksi.
Asia kerrallaan aloin korjaamaan elämäni huonoja asioita ja niille, joille en voinut mitään, kohauttelin olkiani ja jätin rauhaan. Päätin olla välittämättä niistä kun en kerran asioille mitään voinut.
Elämäni on muuttunut niin hyväksi. Oikeastaan ulkoiset puitteet on melkein samat, kuin pari vuotta sitten, mutta ajattelutapa ja mieli lentelee taivaissa.
Elämä on ihanaa, jännää ja mielenkiintoista kaikkine puolineen. =)
Olen todella onnellinen, tosin tämä pitäisi tajuta vähän useammin ja lopettaa sellaisista pikujutuista valittaminen. Mulla on ihana perhe jonka eteen teen mitä vain (parjattu uusperhe kylläkin), töissä menee kivasti vaikka olen uusissa hommissa ja vähän on välillä hakusessa työvälineet ym., rahaongelmia ei ole, on talot ja loma-asunnot ym. mukavuudet saatu hankittua, matkustellaan ja harrastetaan: mitäs sitä elämältä muuta voisi toivoa, kun kaikki ollaan vielä perusterveitäkin. Ystäviä on ja heitä ehtii onneksi tapaamaankin, vaikka vähän harvakseltaan. Elämä on kaikinpuolin mallillaan.
Todellakin olen! Minulla on positiivinen ja optimistinen asenne elämää kohtaan, perusasiat hyvin ja elän juuri sellaista elämää, missä tunnen itseni onnelliseksi :)
En ole, minulta puuttuu työ ja elämänkumppani, näitä ilman en voi koskaan saavuttaa onnellisuutta.
Olen melko tyytyväinen. Ainoa mikä ahdistaa on talvi ja auringon puute. Aion kyllä matkustaa pois ainakin joulun aikaan lämpimään ja aurinkoon sekä myös kylmimpänä aikana. Tietoisuus niistä auttaa jaksamaan ja hieman yli kuukausi pitäisi vielä jaksaa sinnitellä.