Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lassukat on pilanneet vauva.fi-sivuston

Vierailija
19.12.2013 |

Ennen oli kiva tulla tänne juttelemaan "tyttöjen juttuja" mutta ei enää kun tänne on tunkenut kaikki syrjäytyneet miesparat meitä haukkumaan.

Painukaa hiivattiin täältä, keksikää joku harrastus, lopettakaa meidän naisten solvaaminen! Aloittakaa vaikka kuntosaliharrastus ja siirtykää Pakkotoistofoorumille- saattais teidän naisongelmatkin ratketa kerralla-bodarit kun harvemmin jää ilman naista, toisin kuin naismaiset kynäniskat.

Niin!

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onneksi lassukat kuolee jossain vaiheessa sukupuuttoon.. :)

Vierailija
2/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä vain kiehtoo kaikki pienten lasten äidit vauvoineen ja koko se heille saavuttamaton naisten maailma, jota vuoroin kaihoten ihannoivat ja johon vuoroin purkavat vihansa.

TAI ehkä mammapalsta on ainoa, johon uskaltavat tulla purkamaan ongelmiaan, koska ajattelevat, että pienten lasten äidit, kotiäidit jne. ovat ainakin "turvallisia" ja "samalla tasolla" (tai vieläkin alempana) kuin lassukat itse. Vähän verrattavissa ilmiöön, että kun muu maailma potkii päähän, hakeudutaan huoran luokse, jota ei kuitenkaan arvosteta.

Tai sitten niillä vain on kova milf-fiksaatio. Mammanpoikiahan ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAH, älä jaksa valittaa.

Monet täällä eniten yläpeukkuja keräävät viestit ovat miehen kirjoittamia. Mistäkö tiedän? Koske olen itse kirjoittanut niistä useita. 

Vierailija
4/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta lassukat tykkäävät naisista. Vaikka välillä kritisoivatkin, niin haluaisivat kuitenkin sen oman rakkaan. Niin ja tarpeeksi pitkään jatkunut yksinäisyys ja torjunta tekee kenet vain vihaiseksi ja katkeraksi.

Vierailija
5/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:03"]

Monet täällä eniten yläpeukkuja keräävät viestit ovat miehen kirjoittamia. Mistäkö tiedän? Koske olen itse kirjoittanut niistä useita. 

[/quote]

:D

Vierailija
6/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:03"]

[/quote]

:D

[/quote]

Niinpä :D

Vierailija
7/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei olla niin kovia lassukoille. Ajatelkaa, tämä on ainoa paikka missä he voivat "olla tekemisissä" naisten kanssa. Ymmärrystä vähän!

Vierailija
8/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi kirjoittanut näistä lassukoista kohta vuoden, keksi ensin olevinaan hauska sanan ja sitten joka päivä keksii jotain "hauskaa" aiheen ympärille. Taitaa olla päässä vikaa tällä, miten olisi hoito? Koita edes jouluksi saada mielenrauha tästä sinulle niin tärkeästä aiheesta, käy vaikka ulkona.

Vierailija
9/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:12"]

Hei, ei olla niin kovia lassukoille. Ajatelkaa, tämä on ainoa paikka missä he voivat "olla tekemisissä" naisten kanssa. Ymmärrystä vähän!

[/quote]

Aahahaha :D

Vierailija
10/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:14"]

Sama tyyppi kirjoittanut näistä lassukoista kohta vuoden, keksi ensin olevinaan hauska sanan ja sitten joka päivä keksii jotain "hauskaa" aiheen ympärille. Taitaa olla päässä vikaa tällä, miten olisi hoito? Koita edes jouluksi saada mielenrauha tästä sinulle niin tärkeästä aiheesta, käy vaikka ulkona.

[/quote]

miten ois jos painuisitte helvettiin täältä niin ei tarvis meidänkään hermostua? Kukaan ei ihan oikeesti välitä paskaakaan teidän mielipiteistä ja meille tulee miehiä ovista ja ikkunoista ilman teitäkin. Se ois win-win-tilanne molemmille (varsinkin naisille)

Vierailija
11/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:21"]

miten ois jos painuisitte helvettiin täältä niin ei tarvis meidänkään hermostua? Kukaan ei ihan oikeesti välitä paskaakaan teidän mielipiteistä ja meille tulee miehiä ovista ja ikkunoista ilman teitäkin. Se ois win-win-tilanne molemmille (varsinkin naisille)

[/quote]

Sä et oo kyllä Kyrpis miestä saanut vuosikausiin :D

Vierailija
12/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:21"]

[/quote]

Sä et oo kyllä Kyrpis miestä saanut vuosikausiin :D

[/quote]

öö itseasiassa kolme tuntia sitten ja kiihkeä seksielämä onkin.. Toisin kuin joillain muilla :D

Vierailija
13/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:26"]

öö itseasiassa kolme tuntia sitten ja kiihkeä seksielämä onkin.. Toisin kuin joillain muilla :D

[/quote]

Älä viitsi. Yksikään munaa saava nainen ei ole noin katkera :D

Itket itsesi uneen kerrostalokämpässäsi. Läski. 

Vierailija
14/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:26"]

[/quote]

Älä viitsi. Yksikään munaa saava nainen ei ole noin katkera :D

Itket itsesi uneen kerrostalokämpässäsi. Läski. 

[/quote]

en mä ole katkera, mulla ei ole mitään syytä mollata koko miessukupuolta kuten te teette naisille. Mun mieheni on aivan ihana, samoin sukulaismiehet, tunnen paljon hyviä ja naisia kunnioittavia miehiä ja he saavat naisilta kunnioitusta takaisin. Kyllä normaali mies naisen löytää, jos ei, on peilissä vikaa, ei koko naissukupuolessa. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Vierailija
15/146 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:51"]

Ennen oli kiva tulla tänne juttelemaan "tyttöjen juttuja" mutta ei enää kun tänne on tunkenut kaikki syrjäytyneet miesparat meitä haukkumaan.

Painukaa hiivattiin täältä, keksikää joku harrastus, lopettakaa meidän naisten solvaaminen! Aloittakaa vaikka kuntosaliharrastus ja siirtykää Pakkotoistofoorumille- saattais teidän naisongelmatkin ratketa kerralla-bodarit kun harvemmin jää ilman naista, toisin kuin naismaiset kynäniskat.

Niin!

[/quote]

Lassukoita näyttää palstalla riittävän, mutta oletan heidän olevan teinejä.

Minä syrjäytyneenä erakkona pyrin välttämään noita ainaisia junttimarina-aiheita, sillä pidän niitä tympeinä. Keskityn mieluummin yleisluontoisempaan nokkeluuksien keksimiseen.

Vierailija
16/146 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:38"]

Pakkotoistolla katsellaan puolialostomia öljyttyjä miehiä ja keskustellaan siitä onko oma sperma hyvä proteiininlähde. 

[/quote]

Taidankin siis siirtyä sinne. Uujee :D :D

mimmi27

Vierailija
17/146 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen. Miks kaikkien mielestä tämä on naisten valtakuntaa? Onko naiset ainoita, jotka saa lukea vauva-aiheisia sivustoja ja osallistua keskusteluihin? Mun mies ainakin lukee sekä tietoa lastenhoidosta että av-palstaa. Tosin hän ei oo lassukka, joten tämä kommentti vähän ot. Mut miks äidit aina omii vauvajutut itelleen? Jos on pakko pitää jotain pirkkoklubia missä miehiä parjataan ni koodatkaa ite joku sellanen sivusto tai menkää sinne demiin vinkumaan.

Vierailija
18/146 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISET VITTUUN VAUVA-PALSTALTA!!!!

Vierailija
19/146 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kielii siitä että monesta nykymiehestä on tullut pehmo. Tykkää pehmeistä arvoista ja arkielämän analysoimisesta. Siksi se on helppoa naisten kanssa vaihtaa mielipiteitä ja samaistua ajatuksiin. Ehkä nämä miehet ovat välistä putoajia. 

Vierailija
20/146 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minukain ihmetyttää naisia vihaavien palstailu. jos vihaa kaikkia muita naisia kuin kaunottaria niin miksi tulla tänne. Täällä monilla naisilla on ne lapset ja roikkuvat tissit ja muuta. Tavallisten lapsiaan hoitavien miesten täällä olon ymmärtää, mutta nämä muiden täällä oloa en käsitä. Tai nyt tajusin...se oli se tissiketju, ne ovat jääneet odottamaan lisää kuvia.