lassukat on pilanneet vauva.fi-sivuston
Ennen oli kiva tulla tänne juttelemaan "tyttöjen juttuja" mutta ei enää kun tänne on tunkenut kaikki syrjäytyneet miesparat meitä haukkumaan.
Painukaa hiivattiin täältä, keksikää joku harrastus, lopettakaa meidän naisten solvaaminen! Aloittakaa vaikka kuntosaliharrastus ja siirtykää Pakkotoistofoorumille- saattais teidän naisongelmatkin ratketa kerralla-bodarit kun harvemmin jää ilman naista, toisin kuin naismaiset kynäniskat.
Niin!
Kommentit (146)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:03"]
HAHAH, älä jaksa valittaa.
Monet täällä eniten yläpeukkuja keräävät viestit ovat miehen kirjoittamia. Mistäkö tiedän? Koske olen itse kirjoittanut niistä useita.
[/quote]
Käyt itse peukuttelemassa. Välillä käyt vain putsaamassa evästeet, noloa.
[/quote]
Nope.
Eilisessä joululahja sikiölle ketjussakin ylivoimaisesti tykätyin viesti oli miehen kirjoittama. Ja ihan aidosti hauska; ei tarvinnut itse peukuttaa.
En ymmärrä miksi kirjoittajan sukupuolella olisi väliä jos teksti on hyvä ja tuottaa iloa.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 00:22"]
Ehkä se kielii siitä että monesta nykymiehestä on tullut pehmo. Tykkää pehmeistä arvoista ja arkielämän analysoimisesta. Siksi se on helppoa naisten kanssa vaihtaa mielipiteitä ja samaistua ajatuksiin. Ehkä nämä miehet ovat välistä putoajia.
[/quote]
Missä mielessä? Jos aletaan laskemaan elämän ongelmia, "pehmolassukoilla" on niitä tyypillisesti murto-osa siitä mitä "koviksilla". Perheorientoituneet miehet voittavat naisonnessakin, jos tarkastellaan koko elämän aikaa, vaikka eivät nuorina mässäile kiinnostuneiden naisten määrällä. Yleensä heillä on myös korkeampi koulutus, paremmat elämäntavat ja terveys, vähemmän päihdeongelmia, vähemmän rahahuolia (ei siksi että olisivat rikkaita vaan siksi, että osaavat mitoittaa rahankäyttönsä tulojensa mukaan), heidän lapsillaan on parempi ennuste menestyä jne.
Kyllä ne kovikset ovat enemmän väliinputoajia, jotka yrittävät sinnitellä 2000-luvun teknisessä yhteiskunnassa luolamiehen ominaisuuksilla. On myönnettävä, että huippumenestyjät löytyvät tuosta kovisten joukosta, mutta ylivoimainen valtaosa heistä ei koskaan saavuta ongelmatonta elämää - paitsi ehkä ne, jotka pystyvät kesyttämään itsensä nössöiksi ja vastaamaan yhteisön vaatimuksiin.
[/quote]
Tarkoitin sillä että miehet jotka eivät enää ole miehen roolissa tai maskuliinisessa roolissa tuntevat itseään oudoiksi. Monet niistä työskentelevät toimistoissa. Nainen sopii hyvin toimistohommiin mutta mies huonosti. Monet ovat (muuttuneet) ns hiljaisia hissukoita tai sitten muuten huonosti voivia, ovat siis joutuneet epänormaaliin tilanteeseen joka ei ole niille luonteva. Miehen keho kuihtuu kokoon toimistohommissa eikä toi alistuminen hänelle sovi. Lähinnä tarkoitin sellaisia miehiä jotka eivät enää tunnista itseään eivätkä tiedä mihin kuuluvat, vapaus puuttuu eivätkä pääse tekemään luovia töitä enää. Työ tekee miehestä onnellisen mutta huono työ tai alistettu mies on onneton.
Ei tartte olla kovis ollakseen mies mutta mies joka on alistettu ei ole mikään mies.
Ja nämä samat femakot, jotka yrittävät hiljentää miesasiamiehiä ja haukkuvat heitä tauotta, julistavat suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa. Kuinka tekopyhää. :D
Silloin kuin miehen keho ei ole tunnistettavissa muualta kuin peniksen kohdasta niin jotain on vialla. Miehen keho pitää olla lihaksikas. Me ämmät vaadimme lihaksikkaampia miehiä! Heh heh
Ja yleensä foorumien ideana on jutella toisten samanmielisten kanssa, tämä palsta on Vauva-lehden palsta joten tämä on suunnattu lapsiperheille ja lapsia suunnitteleville miehille tai naisille. Se, että te voitte kuitenkin vapaasti tulla tänne, ei tarkoita sitä että teidän pitäisi. Mitä iloa te lassukat saatte muiden ihmisten kiusaamisesta täällä? Se vaan lisää omaa pahaa oloanne kun pyöritte katkeruudessanne ja lisäksi levitätte sitä muihin ihmisiin.
Teille apua ja vertaistukea löytyy ihan varmasti muualta.
Ja yleensä foorumien ideana on jutella toisten samanmielisten kanssa, tämä palsta on Vauva-lehden palsta joten tämä on suunnattu lapsiperheille ja lapsia suunnitteleville miehille tai naisille. Se, että te voitte kuitenkin vapaasti tulla tänne, ei tarkoita sitä että teidän pitäisi. Mitä iloa te lassukat saatte muiden ihmisten kiusaamisesta täällä? Se vaan lisää omaa pahaa oloanne kun pyöritte katkeruudessanne ja lisäksi levitätte sitä muihin ihmisiin.
Teille apua ja vertaistukea löytyy ihan varmasti muualta.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:13"]
Ja nämä samat femakot, jotka yrittävät hiljentää miesasiamiehiä ja haukkuvat heitä tauotta, julistavat suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa. Kuinka tekopyhää. :D
[/quote]
Tämä. Miesten kommentit kelpaavat kyllä, kunhan ne myötäilevät naisten mielipiteitä. Miesten kunniaa puolustava mies taas on automaattisesti pienimunainen luuserilassukka. Kertoo vahvasti naisten taidosta keskustella yhtään mistään.
Ei ole vaan päinvastoin! Tuossa se menikin heti väärin. Mies ei tiedä mitä hänen pitäisi olla. Siinä se heti menee pieleen. Miehet olkaa miehiä niin teitä arvostetaan
Aika yksinkertaiselta kuulostavaa roolia sitä miehelle ajetaan sisään, jos vain pakkotoiston sivuilla pitäisi pyöriä… (mainittakoon, että sielläkin tulee kyllä pyörittyä). Tämä onkin nykypäivän miehen suurimpia ongelmia, roolimallit ovat miehelle kovasti kapeanpuoleiset. Naiset sen sijaan saavat ylitellä rajoja ihan huoletta=tekee heistä vahvempia.
Itse käyn Vauva-palstaa joskus lukemassa pienten lasteni takia, joista huolehdin lähes totaali-yh:na. Mulle on vähän turha tulla kuittaileen, että ”haaveilisin” joistain naisten lapsi-suhdekuvioista. Näin siksi, että palstalta ja muutenkin elämästä olen tullut huomaamaan, että oma pienlapsiarkeni on hyvinkin tyypillisesti sitä, mitä naiset tapaavat pyörittää.
Sillä en miehenä voi kuitenkaan lähteä suureen ääneen kehumaan, että ei leimata ”akkamaiseksi”. Vertailun vuoksi naiset voi tuuletella vaikka FB:ssä, että aloinpa harrastamaan nyrkkeilyä tai menin puutyökurssille. Naisille se on coolia, siis rajojen ylitys. Miehillä sosiaaliset normit estävät moiset.
Ensi vuoden alusta organisaatio, jossa olen töissä yhdistetään toiseen organisaatioon. 3 vuoden ajan on ollut epäselvää, että mitä tulee ja kuka on missäkin asemassa? Minulle sattui käymään hyvin tässä shydeemissä. Perinteisessä asemassa olevan miehen tuleva muutos olisi varmaan saanut todella sekaisin, koska hänen itsetuntonsa, etenkin minun alallani, perustuu pitkälle työntekoon.
Minä sen sijaan olen leijaillut viime vuodet moisen yläpuolella. Koska lapset ovat minulla. Lapset ovat tärkein asia elämässäni. Vaikka työ olisi mennyt alta, niin silti tärkein asia odottaa minua kotona. Joten Nou Hätä!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:37"]
Tämä ei kuitenkaan ole naisten palsta, eikä ole koskaan ollutkaan. Tämä on on ihan kaikille sukupuolille avoin keskustelufoorumi, jossa ei enimmäkseen käsitellä edes vauva-aiheita. "Tyttöjen jutuille" voinette etsiä siihen suunnatun foorumin.
[/quote]
Tämä on alusta asti ollut nimenomaan perheellisille naisille suunnattu keskustelupalsta. Olen itse kirjoitellut tänne 8 vuoden ajan, ja oikeastaan vasta viimeisen vuoden aikana on alkanut tulla naisvihamielisiä aloituksia. Toki silloin tällöin joku satunnainen mies on palstalla käynyt, mutta hekin ovat olleet lähinnä perheellisiä.
Sinä et määrää, mistä täällä kirjoitetaan. Täällä on kuitenkin enimmäkseen naisia ja tyttöjen jutuista jutellaan niin paljon kuin halutaan. Jos ei itselläsi ole perhettä eikä edes naista, niin demograafisesti ajateltuna olet väärällä palstalla.
[/quote]
Et liioin sinä määrää, mistä täällä keskustellaan. Sellainen on keskustelupalstojen luonne. Aloituksen voi tehdä kuka tahansa mistä tahansa riippumatta siitä, ärsyttääkö se tiettyjä osallistujia.
Ja jos sinulla on lyödä pöytään faktaa palstalle kirjoittavien ja sitä lukevien sukupuolijakaumasta, ole hyvä ja tee niin. Samoin siteeraa kohtaa, jossa palsta on määritelty perheellisten naisten palstaksi. Pelkkä mutu ei riitä.
[/quote]
Palstan nimi on www.vauva.fi. Tämä antaa jo hyvän vihjeen siitä, mistä on kyse. Voin vielä käsittää, että perheelliset miehet kirjoittavat tänne, mutta en ymmärrä, miksi sinkut tulevat tänne ulvomaan pariutumisen tuskaansa. Vauvan rinnakkaispalsta on www.perhe.fi. Siitäkin saa jo viestiä, mistä on kyse. Av:n lisäksi on keskustelupalstoja raskaudelle, imetykselle, kotiäideille, työssäkäyville äideille, isille, jne. Selkeästi suunnattu perheellisille. Blogit on äitien pitämiä. Jokainen pystyy ihan omin silmin näkemään, mistä on kyse. Palstahan perustuu Vauva- ja Perhe-lehtiin. Tilaatko niitä? Tiedätkö montakin miestä, jotka tilaavat niitä?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:03"]
HAHAH, älä jaksa valittaa.
Monet täällä eniten yläpeukkuja keräävät viestit ovat miehen kirjoittamia. Mistäkö tiedän? Koske olen itse kirjoittanut niistä useita.
[/quote]
Käyt itse peukuttelemassa. Välillä käyt vain putsaamassa evästeet, noloa.
[/quote]
Nope.
Eilisessä joululahja sikiölle ketjussakin ylivoimaisesti tykätyin viesti oli miehen kirjoittama. Ja ihan aidosti hauska; ei tarvinnut itse peukuttaa.
En ymmärrä miksi kirjoittajan sukupuolella olisi väliä jos teksti on hyvä ja tuottaa iloa.
[/quote]
Lassukoiden viestit eivät ole koskaan hyviä, eivätkä varsinkaan tuota iloa. Hupia kyllä satunnaisesti.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 11:36"]
Lassukoiden viestit eivät ole koskaan hyviä, eivätkä varsinkaan tuota iloa. Hupia kyllä satunnaisesti.
[/quote]
Käy lukemassa. Hauskin se tossakin ketjussa vaan oli:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3902550/ketju/sikiolle_joululahjoja_vai_ei
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:11"]
Minut haukkui joku lassukkamies täällä sen vuoksi että sain keskenmenon. Ylläpito kyllä poisti hänen kommenttinsa ja hän sai vissiin bannit tänne. En tiedä nyt tällä hetkellä onko asia enää jossain tutkinnassa. Mutta saa nähdä, kohta tulee uudelleen aukomaan. Anteeksi en anna, enkä unohda jos joku alkaa tuollaisesta asiasta tekemään pilaa!
[/quote]
... ja keskenmenostaan kannattaa tuoreeltaan tulla kertomaan AV-palstalle, vai?
[/quote]
Oletko koskaan kuullut vertaistuesta? Tämähän siis on naisille suunnattu palsta, jossa varsin moni nainen on saanut keskenmenon.
[/quote]
Miten niin naisille suunnattu palsta? Vauva-lehtihän on perhelehti, jota lukevat myös isät ja tulevat isät, joten lehden keskustelupalsta on myös miesten keskustelupalsta. Joillakin näyttää olevan kummallinen käsitys tasa-arvosta.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:13"]
[/quote]
Tämä. Miesten kommentit kelpaavat kyllä, kunhan ne myötäilevät naisten mielipiteitä. Miesten kunniaa puolustava mies taas on automaattisesti pienimunainen luuserilassukka. Kertoo vahvasti naisten taidosta keskustella yhtään mistään.
[/quote]
Yhdessäkään lassukan viestissä ei puolusteta miesten kunniaa, vaan haukutaan naisia. Minua on yhden ketjun aikana haukuttu huoraksi, lutkaksi, läskiksi, femakoksi, feminatsiksi, jne. Mitä tämä on, jos ei haukkumista? Yksikään lassukka ei hallitse keskustelukulttuuria. Asiat otetaan liian vakavasti, turvaudutaan jatkuvasti ad hominemiin, haukutaan, uhkaillaan, jne. Olen monesti ilmoittanut lassukoiden viestejä asiattomina ja ehdottanut bannia.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 11:36"]
[/quote]
Käy lukemassa. Hauskin se tossakin ketjussa vaan oli:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3902550/ketju/sikiolle_joululahjoja_vai_ei
[/quote]
Ihan ok kommentti, ei kylläkään naurattanut. Kun keskittyisittekin kommentoimaan asiallisesti, niin ei olisi ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:17"]
Mikä on lassukka?
[/quote]
pikkukikkelinen mies.
[/quote]
Ei ole olemassakaan yhtään miestä jolla olisi liian pieni kikkeli. On vaan naisia joilla on liian löysä pillu, varmaan huoranneet pitkin kyliä tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 00:22"]
Ehkä se kielii siitä että monesta nykymiehestä on tullut pehmo. Tykkää pehmeistä arvoista ja arkielämän analysoimisesta. Siksi se on helppoa naisten kanssa vaihtaa mielipiteitä ja samaistua ajatuksiin. Ehkä nämä miehet ovat välistä putoajia.
[/quote]
eli samoja joita ennen sanottiin suoraan nössöiksi ja tohvelisankareiksi.. No, naisen biologia ja miesmieltymys ei kehity yhteiskuntamme mukana vaan olemme edelleenkin vaistojemme varassa olevia elukoita, ja siinä nössöydestä ei ole kuin haittaa. Kuka nainen tekisi lapsen nyhverön kanssa joka ei edes pysty puolustamaan perhettään, jos vaihtoehtona on raavas ja mitäänpelkäämätön uros..
[/quote]
Oikeassa maailmassa ne "mitäänpelkäämättömät" miehet pääsevät nopeasti hengestään onnettomuuksissa tai väkivallan uhreina. Tai sitten he istuvat vankilassa. Mutta eikös se ollutkin niin, että naiset rakastuvat renttuihin...
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:11"]
Minut haukkui joku lassukkamies täällä sen vuoksi että sain keskenmenon. Ylläpito kyllä poisti hänen kommenttinsa ja hän sai vissiin bannit tänne. En tiedä nyt tällä hetkellä onko asia enää jossain tutkinnassa. Mutta saa nähdä, kohta tulee uudelleen aukomaan. Anteeksi en anna, enkä unohda jos joku alkaa tuollaisesta asiasta tekemään pilaa!
[/quote]
... ja keskenmenostaan kannattaa tuoreeltaan tulla kertomaan AV-palstalle, vai?
[/quote]
Oletko koskaan kuullut vertaistuesta? Tämähän siis on naisille suunnattu palsta, jossa varsin moni nainen on saanut keskenmenon.
[/quote]
Miten niin naisille suunnattu palsta? Vauva-lehtihän on perhelehti, jota lukevat myös isät ja tulevat isät, joten lehden keskustelupalsta on myös miesten keskustelupalsta. Joillakin näyttää olevan kummallinen käsitys tasa-arvosta.
[/quote]
Painotus ISILLE JA ÄIDEILLE. Lassukat ovat naimattomia ja perheettömiä. Ei ole mitään syytä käydä tällä palstalla muuta kuin provoilemassa. Kyse ei ole tasa-arvosta.
Jos nainen, jolla ei ole mitään kiinnostusta moottoripyöriin tai aikomustakaan sellaista hankkia, alkaisi pyöriä jossain miesvaltaisella moottoripyöräpalstalla vain tehdäkseen scum-manifestihenkisiä äärimmäisen miesvihamielisiä aloituksia ja mm. haukkuisi julmasti moottoripyöräonnettomuuteen joutunutta kirjoittajaa, niin tuskin hänkään kovin lämmintä vastaanottoa saisi! Jos vertaa naiseen, joka kirjoittaa palstalle vain koska itsekin moottoripyöräilee.