Lähes mahdotonta ostaa lahja miehelle
Apua!
en keksi miehelleni mitään järkevää, tai edes järjetöntä lahja ideaa, jos sukkia ei lueta Mukaan.
-mieheni ei urheile, eikä myöskään katso urheilua.
joten kaikki urheiluun liittyvä pois suljettu.
-on aina työvaatteet päällä, siitä suihkuun ja nukkumaan.
Joten vaatteita on kyllä riittää ja vaikka ei olisikaan niin..
-on iso äijänköriläs, 2m pitkä ja leveyttäkin riittää,käsi muistuttaa lähinnä lapiota ja jalka kanoottia.
joten voidaan myös pois sulkea, koska ei löydy kokoja kuin tilaamalla.
-ei myöskään koskaan palele, kulkee -10 pakkasessa tavallisen paidan kanssa lippis päässä.
joten turhaa olisi myös ostaa mitään pipoa, hanskaa tai kaulahuivia, tai torkkupeittoa.
-pitää moottorin sisältävistä kulkupeleistä, omaa niitä jo aivan tarpeeksi Ellei liikaa,
eikä sen puoleen ole rahaa sellaista ostaakkaan,
-työkaluja on kokonaisen pajan verran.
turhaa siis ostaa mitään mikä liityisi jonkin asian korjaamiseen tai rakentamiseen.
-on käytännössä katsoen aina töissä.
kylpyläloma tms ei siis tule kyseeseen
-ei käytä hoito tuotteita ja pääkin on kaljuksi ajeltu.
Lainaus mieheltä: ihon hoito on "homojen hommaa" ,joten...
-lemmikkejä on talo täynnä.
niitä ei missään nimessä lisää.
- linssiludetta ei saa tekemälläkään.
valokuvauspalvelut voi siis unohtaa.
-kännykkä on ihan uuden karhea ja pleikkaria tms ei käytä.
eikä mikään tekniikkaan liittyvä kiinnosta.
ei käy juuri koskaan juhlimassa, yleensäkään tuulettumassa.
alkoholi tms ei siis käy..
-kuuntelee autossa ja töissä radiota, muttei CDtä.
ei ole yhtä lempparia
-ei pelaa pokeria, tai mitään muitakaan pelejä.
- ei lue kirjoja, pokkareita lehtiä, edes aku-ankkaa..
-Ei kaipaa ns.omaa aikaa, eikä lähde kirveelläkään kotoa ilman minua.
kavereita kyllä olisi mutta uni vie voiton.
en siis keksi mitään, olen miettinyt pääni puhki..
ainoa mikä tuli mieleen olisi avoauton vuokraamiseen lahjakortti viikonlopuksi, mutta maksaa ihan liian paljon.
Budjetti olisi ihan max.200e.
sovittiin jo ettei minkäänlaisia lahjoja vaihdeta, mutta taas löysin pienen paketin timattisista.
kun sitten utelin että mitä ihmettä olet voinut muka ostaa,
mies vastasi että jotain, mitä olin lehdessä ihaillut tyttömme kanssa.
joten luulen sen olevan timanttisormus.. Luoja sentään!
luulin pääsevän tänä vuonna helpolla tässä asiassa, mutta ei.
pakkohan mun on miestä muistaa.
on täydellinen isä ja hyvä mies.
muistaa aina hääpäivänkin, minä en.. ;)
10 vuotta on yhdessä oloa takana ja nyt on jo ideat kulutettu loppuun.
haluaisin niin, että mies tuntisi itsensä tärkeäksi ja että lahjan miettimiseen olisi nähty vaivaa.
mies ei kyllä tiedä, kuinka monta unetonta yötä olen nettiä kahlannut läpi..
joten jos vielä jollain on edes yksi ainoa idea, voi se olla pelastukseni!
Kommentit (107)
Itsekin taistelen usein lahjojen löytämisessä. Netti on täynnä lahjaidea -sivuja, mutta useimmiten ne ovat kauppoja täynnä ihmeellistä, vaikkakin joskus ihan hauskaa krääsää :) Omakodin lahjaideasivuilta olen kyllä ihan hyvin ideoita löytänyt, joten hieman sieltä lainaten: laadukkaat langattomat kuulokkeet, jos kotonakin alkaisi nauttimaan musiikista. Tuon kylkeen vaikka äänikirjoja. Hierontalaite selälle tai jaloille... kelpaa varmasti vaikkei urheilua harrastaisi. Sitten jotain miehekästä, kuten monitoimityökalu tai ladattava taskulamppu. Hiilihapotuslaite on kyllä usein ihan kiva ja jos kahvi maistuu, niin hyvä kahvikone + laatukahvia mukaan.
Vanha keskustelu mut samaa tuskailin. Kun ei keksi mitään.
Alan vahvasti taipumaan tollaseen pulmalukkoon jolla isken sit tietenki viinakaapin lukkoon tai varsinaisen lahjarasian kiinni ja avaimet johonkin piiloon. Toi tiirikkasetti sit kouraan ja tarvii ottaa reaktio vielä videolle talteen!
Nappaa parhaimmat lahjavinkit tästä, et voi epäonnistua: https://tilaalahja.fi/lahja-miehelle
Taas tämä aika vuodesta kun saa alkaa oleen joululahjat mielessä, löytynyt mitään Black fridaystakaan kun en ollut asialla..
Ostin miehekkeen kulahtaneen kylpytakin tilalle tällaista kylpytakin nimikirjaimilla:
https://younameit.fi/tuote/miesten-kylpytakki-kirjailulla
Ei ole vielä saapunut, kun tilasin vasta eilen, mutta näytti muhkealle ja pehmeälle. Tuolta tais saada jotain viski- ja olutlaseja kaiverruksella...
https://liikuttaa.fi/lahja-miehelle/
Lahjaideoita miehelleni löytyi täältä reilusti. Aion tulevaisuudessakin ottaa vinkkejä täältä!
Ainskin erikoinen ja semmoinen mitä ei vielä löydy on karikatyyritaulu.
Kun teettää omalle miehelle niin ainakin löytyy hyviä yksityiskohtia siihen mukaan ja tulee varmasti hauska!