Lähes mahdotonta ostaa lahja miehelle
Apua!
en keksi miehelleni mitään järkevää, tai edes järjetöntä lahja ideaa, jos sukkia ei lueta Mukaan.
-mieheni ei urheile, eikä myöskään katso urheilua.
joten kaikki urheiluun liittyvä pois suljettu.
-on aina työvaatteet päällä, siitä suihkuun ja nukkumaan.
Joten vaatteita on kyllä riittää ja vaikka ei olisikaan niin..
-on iso äijänköriläs, 2m pitkä ja leveyttäkin riittää,käsi muistuttaa lähinnä lapiota ja jalka kanoottia.
joten voidaan myös pois sulkea, koska ei löydy kokoja kuin tilaamalla.
-ei myöskään koskaan palele, kulkee -10 pakkasessa tavallisen paidan kanssa lippis päässä.
joten turhaa olisi myös ostaa mitään pipoa, hanskaa tai kaulahuivia, tai torkkupeittoa.
-pitää moottorin sisältävistä kulkupeleistä, omaa niitä jo aivan tarpeeksi Ellei liikaa,
eikä sen puoleen ole rahaa sellaista ostaakkaan,
-työkaluja on kokonaisen pajan verran.
turhaa siis ostaa mitään mikä liityisi jonkin asian korjaamiseen tai rakentamiseen.
-on käytännössä katsoen aina töissä.
kylpyläloma tms ei siis tule kyseeseen
-ei käytä hoito tuotteita ja pääkin on kaljuksi ajeltu.
Lainaus mieheltä: ihon hoito on "homojen hommaa" ,joten...
-lemmikkejä on talo täynnä.
niitä ei missään nimessä lisää.
- linssiludetta ei saa tekemälläkään.
valokuvauspalvelut voi siis unohtaa.
-kännykkä on ihan uuden karhea ja pleikkaria tms ei käytä.
eikä mikään tekniikkaan liittyvä kiinnosta.
ei käy juuri koskaan juhlimassa, yleensäkään tuulettumassa.
alkoholi tms ei siis käy..
-kuuntelee autossa ja töissä radiota, muttei CDtä.
ei ole yhtä lempparia
-ei pelaa pokeria, tai mitään muitakaan pelejä.
- ei lue kirjoja, pokkareita lehtiä, edes aku-ankkaa..
-Ei kaipaa ns.omaa aikaa, eikä lähde kirveelläkään kotoa ilman minua.
kavereita kyllä olisi mutta uni vie voiton.
en siis keksi mitään, olen miettinyt pääni puhki..
ainoa mikä tuli mieleen olisi avoauton vuokraamiseen lahjakortti viikonlopuksi, mutta maksaa ihan liian paljon.
Budjetti olisi ihan max.200e.
sovittiin jo ettei minkäänlaisia lahjoja vaihdeta, mutta taas löysin pienen paketin timattisista.
kun sitten utelin että mitä ihmettä olet voinut muka ostaa,
mies vastasi että jotain, mitä olin lehdessä ihaillut tyttömme kanssa.
joten luulen sen olevan timanttisormus.. Luoja sentään!
luulin pääsevän tänä vuonna helpolla tässä asiassa, mutta ei.
pakkohan mun on miestä muistaa.
on täydellinen isä ja hyvä mies.
muistaa aina hääpäivänkin, minä en.. ;)
10 vuotta on yhdessä oloa takana ja nyt on jo ideat kulutettu loppuun.
haluaisin niin, että mies tuntisi itsensä tärkeäksi ja että lahjan miettimiseen olisi nähty vaivaa.
mies ei kyllä tiedä, kuinka monta unetonta yötä olen nettiä kahlannut läpi..
joten jos vielä jollain on edes yksi ainoa idea, voi se olla pelastukseni!
Kommentit (107)
Osta taskumatti. Niitä saa koruliikkeistä ja niihin voi kaiverruttaa vaikka jotakin.
Nonni!
sanoin just viime viikolla miehelle, et rannekello ois kyl aika kätevä.
äijä sit ihmetteli että mihin mä nyt sellaista, onhan mulla kännykkä!
niin on juu.. Tosi kätevä kaivella sitä laukusta tai takin pohjalta!
sit arvostellaan naisten logiikkaa...jep..
eli emme kumpainenkaan omista rannekelloa.:0
ja oi, kyllä se syö!
ja onkin oikea herkkuhirmu!
se olis varmaan onnellinen kun ostais jätesäkillisen suklaata!
meillä meni erään kerran lavallinen olutta vanhaksi.. Suklaista ei kyl olis seuraavana päivänä varmaan muuta, kuin paperit jäljellä..
poika näyttää perineen tuon pikku ominaisuuden.:)
joku kysyi ammattia, no maanviljelijähän mies on.
eli pajasta ei taatusti puutu ainuttakaan mutteria, vierivät melkein ovelle vastaan.
konjakki ei tule kyseeseen, varma oksennus reflexi.
hmm..seksilelut kylläkin.. ;)
on kyllä mies jotain sen suuntaista joskus jutellutkin! Ei paha ei paha!
ww poloa ei pysty kunnolla ajamaan, ei mahdu jalat autoon kunnolla Ja takapenkille ei mahdu silloin mitään.
joten mikään pikkuinen rallikaara ei tulis kyseeseen ainakaan!
se olis yks iso töyssy ja polvet olis murskana..
sodastreamille ei olis käyttöä miehelle.
mamman mussukka juo vain maitoa tai vettä.. ;)
Risteily on vähän paha, se vaateis melkein se 2pv vapaata, miehellä kun on vain se 1pv viikossa jos mikään ei ole rikki..
ja lomista ei vielä mulla tietoa.
ai ei fairya autoon... tarkoitatko, että mun pitäis lukea tunti tolkulla niitä kaiken maailman purkeista ohjeita, mihin suuntaan pestä ja mihin pyyhkiä? ;) täten siirrän pesu vastuun miehelle!
meidänkö mies laittaisi ruokaa?
no ei tod.. Kerran on yllättänyt paistamalla lettuja näinä vuosina.
odottivat minua pöydässä kun tulin töistä.:)
kyllä mä hoidan kokkaamisen meillä, mies sen syömisen..
vahtii yleensä ruuanlaiton aikana, ettei tv vain häviä minnekkään.. ;)
mutta siivoaa kyllä pöydät, pitäiskö ostaa kasa rättejä? ;)
nyt laitan mietintä myssy päähän..! Mistäköhän niitä veitsiä saisi??
ap jälleen
Tarkoitatko ap niitä partaveitsiä vai jotain muita veitsiä?
Aloita ihan vaikka tuolta --> http://www.dovo.fi/
Siellä tosissaan on vähän arvokasta, mutta eipä tarvitse alkaa ottaa selvää ja arpomaan, että mikä olisi hyvä ja mikä ei, tuolla kaikki on laadukasta =)
Noissa on siis todella tärkeetä se laatu, huono veitsi ei aiheuta kuin haavoja ja pahaa mieltä.
-se, joka ehdotti partaveistä-
Niin ja asutaan pikku,pikku kunnassa varsinais-suomessa, keskellä ei yhtään mitään.
paremmin en viitsi sanoa, täällä kun kaikki tuntevat toisensa nimeltä Ja ammatilta.
ap
Juuri sitä veistä tarkoitin!
Ok, onko se vain netti kauppa vai onko liikettäkin jossain?
Posteljooni ei varmaan kerkiä enää jouluksi tuomaan..
se ois kyl varmaan todella kätevä!
Nro 55 ap, hyvä muisti mulla... :)
Tunnustan, en jaksa lukee kaikkien kommentteja joten sori jos tulee samoja..
Pitääkö hän koruista? Hopeoitu Leijona kaulakoru?
Eräs tuttavani sai lahjaksi "vanhan sieran" peltoautoksi :D Se oli aika hauska lahja vaimolta. Eikä maksanut tota 200 ;)
Minä oon aina pyytänyt kumppanini listaamaan 3-5 asiaa mitä oikeesti haluisi. Niistä sitten poimin pari ja lisään jotain omaa tilpetööriä mukaan, kalsareita,sukkia tai karkkia. Vähän mielikuvituksetonta mutta toisaalta kun kaikkia listalta ei osta pysyy edes pieni jännitys ;)
Tänävuonna ei oo tullut listaa joten oon joutunut ite ostamaan ja pelkään kyl et menee syveen ja sateen :D Ostin miehelleni parranajokoneen kun on valittanut että tarvii uuden. Kävin myyjältä kyselemässä mikä on hyvä yms. kun en ymmärrä ite niistä mitään (luonnollisesti). Toivon todella että myyjä ei viilannut minua linssiin :( ja toivoin että kone olisi miehelleni mieluinen kun en ostanut sitä marketin halvinta. Lisäksi mieheni on "työkaluhullu" mutta kun ne mielipiteet muuttuu niin usein mitä hän nyt oikeesti haluisi niin ostin sitten lahjakortin ko.liikkeeseen että saa mennä hakemaan mieluisensa koneen. Oon tosi surkee keksimään lahjoja...
Mulla on kanssa vähän samalla tavalla vaikea mies, ja lähes kaikki maailman lahjaideat on jo kulutettu. Keksin viime yönä sellaisen idean, että ostan sellaisen tuoliin kiinnitettävän hierontajutun, jossa ne pyörivät pallot hieroo selkää. Saattaishan tästä lahjasta myös itselle olla iloa samalla!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:07"]
Juuri sitä veistä tarkoitin!
Ok, onko se vain netti kauppa vai onko liikettäkin jossain?
Posteljooni ei varmaan kerkiä enää jouluksi tuomaan..
se ois kyl varmaan todella kätevä!
[/quote]
http://herrainpukimo.fi/c24-parranajo/
Toi on ainakin ihan suomalainen firma ja myymälä löytyy Turusta.
Jos tänään tilaa, niin epäilisin, että vielä jopa ehtisi jouluksi perille.
Siellä ei kylläkään näyttänyt olevan veitsiä, mutta tuollainen partahöyläkin on jo tosi hyvä.
Ja nuo Prosaron tuotteet on hyviä. Saippua on ehdoton. Ja mäyränkarvainen partasuti.
Veitsen voi ostaa sitten vaikka synttärilahjaksi ;-)
Ei tule ihan niin kalliiksikaan, kunnon veitsi kun itsessään maksaa jo reippaasti päälle satasen, lähempänä kahta ja siihen tarvitsee kuitenkin sitten vielä saippuan ja sudin.
Osta seksikkäitä alusvaatteita itsellesi ja pistä miehelle pakettiin. Vietätte sitten kiihkeän jouluyön. :)
Osta hyvät Peltorin kuulosuojaimet jos tykkää koneien kanssa "pelata". Mun miehellä on kolmet ja aina kaikki hukassa.
Mitäs jos antaisit miehelle ihan oman henk.koht. lahjakorttinipun. Joka kuukausi jotain kivaa. Sinne sitten sujauttaisit kynttiläillallisen, kokovartalohierontaa, niskahieronnan, suihinoton (ehkä keksit tälle jonkun romanttisemman otsikon:)...), leffapäivä, grillajaiset kesällä jne. Sitten on aina kuukausi aikaa miettiä seuraavaa juttua ja jos miehesi mainitsee jotain haaveita tai toiveita vuoden aikana niin voit niitä siinä samalla toteuttaa ja ujuttaa sinne korttien sekaan.
Mä toteutin tän kerran ja oli menestys. Meillä hieman erityyppinen uros talossa, mutta voin tähän vinkiksi laittaa mitä kuukausikalenterista löytyi, jos vaikka joku muu kiinnostuu.
- tammikuu: lapsille varattu hoitaja, meille vkoloppureissu hotelleineen (tähän kuuhun osui myös hääpäivä)
- helmikuu: perheen yhteinen hiihtoretki ja herkkueväät
- maaliskuu: kokovartalohieronta...
- huhtikuu: poikien ilta (olin etukäteen sopinut kavereiden kanssa, hakivat miehen saunomaan ja viihteelle)
- toukokuu: illallinen hienossa ravintolassa
- kesäkuu: veneretki koko perheen voimin
- heinäkuu: poikien kalastusreissu
- elokuu: lapset hoitoon, romanttinen kesäpäivä kahden...sis. brunssin, loikoilua rannalla, seksiä, hierontaa, hemmottelua, saunaa jne.
- syyskuu: sarjalippu uimahalliin (tämä ollut toiveissa muttei ole sanaut aikaiseksi)
- lokakuu: järjestettiin alsten kanssa iskälle yllätysjuhlat synttäreiden kunniaksi (ei vieraita, mutta juhlittiin oman perheen kesken). Tehtiin lasten kanssa tarjoilut, lapset koristeli talon, pelattiin, viettettiin aikaa perheen kesken jne. Kivaa oli ja iskä arvosti kovasti.
-marraskuu: teatteriliput
- joulukuu: kokovartalohieronta taas, kun siitä niin tykkäsi (nämä hieronnat siis ihan mun antamina, ei lahjakorttia mihinkään oikealle hierojalle)
Paljon olisi jäänyt vielä ideoitakin, ehkä joskus sitten toteutan niitä :)
Ostin villapaidan ja Solsidanin dvd:n.
ehkä jokin itsetehty lahja? tai "kuponkeja": tämä lärpäke oikeuttaa sinulle 30 min hartiahieronnan / iltapalan / jalkahieronnan / omaa aikaa itselleen kun vaimoke vie lapset jonnekin / ..
25.1 Helsingin kulttuuritalolla Michael Winslown keikka. Liput sinne? Se on se musta koomikko Poliisopisto -leffoista, joka teki suullaan kreisejä ääniefektejä.
Monster Jam -liput! Kaamein urheilutapahtuma, mikä maasta löytyy. :))
Maanviljelijä? Hirmuinen kasa t-paitoja ja lippalakkeja. Hyvät haalarit. Metsähaalarit. :)
Partakoneen teriä
jotain työkalujen ja nippeleiden säilyttämiseen, laatikoita tms.
ja jos meis on tylsä, niin ei kai sille auta kuin ostaa tylsiä lahjoja sukkia tai pitkiä kalsareita =)
Pistä sille kestolotto 10 viikoksi.
Herra varjele, mikä määrä vastauksia!
olin ihan varma kun tänne kirjoitin, ettei kukaan viitsi edes vaivautua. :)
muistankohan edes kaikkia kysymyksia?? dääm, lapset hidastaa ketjun seuraamista, eiku telkku päälle vaan..! ;)
Hehe.. No en mä nyt mikään ihana sentään ole..
tavis vaimo vaan, joka haluaa nähdä miehellä kunnon yllättyneen hymyn jouluna.. :)
mä en ymmärrä, miksei se äijä vaan voinut ostaa mulle vaikka kivoja pörrösukkia?
rakastan ruutua, raitaa ja pilkkua, mutta pakko änkeä timanttisiin ja luoda kauheat paineet!
oli tahallaan jättänyt pikku paketin esille, kun tiesi että menen käymään autotallissa..vain hopeatarjoitin puuttui!
ihanan kamala mies..:)
ollaan lähdössä tänään lahja ostoksille, että jotain pitäis pikkuhiljaa päättää.
Mitäs kaikkea nyt sit viimeks oli.. Täytyy tarkistaa!
ap