Lähes mahdotonta ostaa lahja miehelle
Apua!
en keksi miehelleni mitään järkevää, tai edes järjetöntä lahja ideaa, jos sukkia ei lueta Mukaan.
-mieheni ei urheile, eikä myöskään katso urheilua.
joten kaikki urheiluun liittyvä pois suljettu.
-on aina työvaatteet päällä, siitä suihkuun ja nukkumaan.
Joten vaatteita on kyllä riittää ja vaikka ei olisikaan niin..
-on iso äijänköriläs, 2m pitkä ja leveyttäkin riittää,käsi muistuttaa lähinnä lapiota ja jalka kanoottia.
joten voidaan myös pois sulkea, koska ei löydy kokoja kuin tilaamalla.
-ei myöskään koskaan palele, kulkee -10 pakkasessa tavallisen paidan kanssa lippis päässä.
joten turhaa olisi myös ostaa mitään pipoa, hanskaa tai kaulahuivia, tai torkkupeittoa.
-pitää moottorin sisältävistä kulkupeleistä, omaa niitä jo aivan tarpeeksi Ellei liikaa,
eikä sen puoleen ole rahaa sellaista ostaakkaan,
-työkaluja on kokonaisen pajan verran.
turhaa siis ostaa mitään mikä liityisi jonkin asian korjaamiseen tai rakentamiseen.
-on käytännössä katsoen aina töissä.
kylpyläloma tms ei siis tule kyseeseen
-ei käytä hoito tuotteita ja pääkin on kaljuksi ajeltu.
Lainaus mieheltä: ihon hoito on "homojen hommaa" ,joten...
-lemmikkejä on talo täynnä.
niitä ei missään nimessä lisää.
- linssiludetta ei saa tekemälläkään.
valokuvauspalvelut voi siis unohtaa.
-kännykkä on ihan uuden karhea ja pleikkaria tms ei käytä.
eikä mikään tekniikkaan liittyvä kiinnosta.
ei käy juuri koskaan juhlimassa, yleensäkään tuulettumassa.
alkoholi tms ei siis käy..
-kuuntelee autossa ja töissä radiota, muttei CDtä.
ei ole yhtä lempparia
-ei pelaa pokeria, tai mitään muitakaan pelejä.
- ei lue kirjoja, pokkareita lehtiä, edes aku-ankkaa..
-Ei kaipaa ns.omaa aikaa, eikä lähde kirveelläkään kotoa ilman minua.
kavereita kyllä olisi mutta uni vie voiton.
en siis keksi mitään, olen miettinyt pääni puhki..
ainoa mikä tuli mieleen olisi avoauton vuokraamiseen lahjakortti viikonlopuksi, mutta maksaa ihan liian paljon.
Budjetti olisi ihan max.200e.
sovittiin jo ettei minkäänlaisia lahjoja vaihdeta, mutta taas löysin pienen paketin timattisista.
kun sitten utelin että mitä ihmettä olet voinut muka ostaa,
mies vastasi että jotain, mitä olin lehdessä ihaillut tyttömme kanssa.
joten luulen sen olevan timanttisormus.. Luoja sentään!
luulin pääsevän tänä vuonna helpolla tässä asiassa, mutta ei.
pakkohan mun on miestä muistaa.
on täydellinen isä ja hyvä mies.
muistaa aina hääpäivänkin, minä en.. ;)
10 vuotta on yhdessä oloa takana ja nyt on jo ideat kulutettu loppuun.
haluaisin niin, että mies tuntisi itsensä tärkeäksi ja että lahjan miettimiseen olisi nähty vaivaa.
mies ei kyllä tiedä, kuinka monta unetonta yötä olen nettiä kahlannut läpi..
joten jos vielä jollain on edes yksi ainoa idea, voi se olla pelastukseni!
Kommentit (107)
Entä lahjakortti johonkin moottorikulkupeliliikkeeseen? Sellaiseen josta saa ostettua kaikkea sälää jo niitä omistamiaan vehkeitä varten. Clas Ohlson on myös kauppa monen miehen mieleen, en kyllä tiedä saako sinne lahjakortteja. Tai sit ostat vaan läjän kalsareita ja sukkia...
Monitoimityökalu? Linkkuveitsi? Nämä sillä tietysti on jo...
Sarastusvalo uudeksi herätyskelloksi?
Kuulosuojaimet, joissa radio? (Onko hänellä jo sellaiset?)
Askelmittari?
Suunnon rannetietokone? http://www.suunto.com/fi-FI/?cmpid=ps_SUGGBDFI_TEMP
Polarin sykemittari? (Tuo Suunnon laite olisi ehkä järkevämpi, jos miehesi ei niin paljoa urheile.) http://www.polar.com/fi/tuotteet
Survival-paketti tilanteessa, että auto jumittuu hankeen tms. Sis. esim. avaruushuovan, taskumatin (?), pemmikaania tms. kuivamuonaa, kämmentenlämmittimen, jne.
Lahjakortti tatuointiliikkeeseen ja sun valitsema kuva. :)
Sikari ja sikarinpolttovälineet.
Hukka-tuotteella on erilaisia miehille sopivia vuolukivijuttuja. Mieheni sai viime vuonna siskoltaan vuolukivilaatan, jossa on paikka 4 juomatölkille. Kivi viilennetään pakkasessa ja sitten sen voi ottaa esim. saunaan ja ulos terassille ja pitää juomat viileinä.
Nenä- ja korvakarvojenpoistokone.
Uusi parranajokone. Oman miehen suosikki on Braun series 7.
Mukana kulkeva Tivoli Audio Pal-radio.
Digitaalinen valokuvakehys, johon lataat kuvia perheestä ja miehen lempikulkuneuvoista.
Mulla on kans mies, jolle on vaikea keksiä lahjaa. Tänä vuonna ostin zippo-sytyttimen johon kaiverrettu meidän nimet sydämen sisään. Käytännöllinen lahja jota mies käyttää monta kertaa päivässä (tupakoi). Ensi vuonna ollaankin sitten taas pulassa, tuntuu että kaikki mahdollinen on jo annettu...
12:lla oli paljon hyviä ideoita. Itse heitän mukaan vielä astian. Joku muki aamukahvia varten? Puurolautanen?
Sää asema meillä jo on ja itse sain mieheltä tuon kehyksen.
Lahjaksi.
monetkin kuulokkeet jo löytyy nurkista, monitoimityäkaluja myös.
onneksi ei omaa häiritseviä karvoja ja parranajo välineetkin jo aiemmin ostettu.
kiuaskivikin löytyy, vaikkakaan ei edes käytä kun ei juo..
eikä sen puoleen poltakaan, edes sikaria juhlissa.
tatuiointi vois kyllä olla.. Kun Ei omista vielä sellaista.
kastematokin kestää kyllä paremmin kipua,mutta mä voisin sit käyttää sen jos menisi pupu pöksyyn.. ;)
Sykemittarit ja muut vähänkin liikuntaan viittavat voi suosiolla unohtaa, ei jaksa työpäivän jälkeen kävellö kuin sänkyyn..
ei meinaa herätä edes normaaliin herätys kelloon.
mun miehestä saa varmaan tosi reippaan mielikuvan..;)
toi selviytymis paketti olis hauska ja aika ajakohtainenkin kun auto jätti tien päälle ja nuorin muksu oli kyydissä.
hyvä idea!
nro13 mä jos joku tiedän kun on vaikeaa ostaa lahjaa, ihmiselle jolla on jo kaikkea mitä tarvitsee.
kumpa edes olisi joku pahe tai vastaava niin helpottuisi huomattavasti.
korujakaan en viitsi ostaa, ei käyttäisi kuin kerran vuodessa.
kaikille muille sitä keksii vaikka, mitä mutta oma mies tekee kyllä tiukkaa.
Heh..Omaa jo 3 i love u iskä tyylistä mukia, yksi itse maalattukin.
ei syö puuroa, on viimeiset 10 vuotta aloittanut päivän ruisleivällä.
ap ja minä olin siis myös nro 15
Joku tuossa aiemmin kirjoitti että bokserit olis jees, mutta on niin tarkka lahkeen pituudesta yms että saa mennä itse ostamaan pöksynsä..
ap
No entä ne villasukat? Tuon kokoiseen jalkaan ne pitää itse tehdä tai tilata joku tukomaan...
Haha, mulle tuli hyvä mieli sun aloitusviestistä :) Kuvasit miestäsi niin liikuttavan rehellisellä mutta lempeällä tavalla! Äijäsi kuulostaa kunnon luolamieheltä. Mitä jos vaan lupaisit itsellesi kehua ja pussata körilästäsi jokaisena päivänä vuodesta?
Jos on pakko joku lahja keksiä, niin alkaaks hyvin kulutetut lakanat kaipaamaan päivittämistä? Entä missä kondiksessa on nykyiset tyynyt ja peitto? Joku sähköllä toimiva hierontakapistus, jos se ei suostu menemään itse hierojalle? Mieheni sai mutsiltaan tällaisen, josta se käyttää mun ollessa poissa (en tiedä mihin, mutta kummasti se aina vaihtaa paikkaa, kun en ole kotona):
Hah, kiitos vaan nro 19! On se aika köriläs juu.
lempeä pikku jätti. :) pussailen muutenkin, ilman koko pirun sormusta ei olisi ko ongelmaa..
nyt on niinkuin pakko saada jotain Ja äkkiä.
vuodevaatteet uusittu kaikki suht pienellä aikaväillä.
hyvä jos mies edes peittoa käyttää, on aika lämpöpakkaus.
nukutaan sellaisella 2 hengen peitolla, edelleen miehen kainalossa joka yö..
Tyynyt vaihtuu meillä aika tiuhaan miehellä, nukkuu ne aivan totaallisen littiin.
liekö niin paljon ajatuksia että pää painaa liikaa? ;)
teilläpä onkin mielenkiintoinen vehje, kun itsekseen liikkuu! Hehe..
joo. Mistä sitä tietää, mitä nuo hounaa kotona kun ei olla näkemässä?
äidilläni on kyseisen oloinen laite ja sellainen kokoneinen hierova selkänoja, jos oikein muistan niin mies ei siinä kauaa istunut.
ilmeisesti pystyn kerrankin voittamaan kodinkoneen! :)
mä sain ajatuksen että jos vaik ostaisi niko kivelän stand up keikalle liput.
siitä munkin käppänä varmaan tykkäis, oltiin joskus kattomassa hedbergiä ja oli kyllä hauska ilta.
Ei ollut mitään moottori show tyylisiä lippuja ollenkaan.
se olis ollut miehen mieleen se monstercar show, oli ja meni jo tietenkin mun tuurilla..
se niistä yö unista, kaikki muut nukkuu ja mietin lahjaa miehelle.
luovutin ja nousin ylös seikkailemaan netin ihmeelliseen maailmaan..
Miten olis jotkut pääsyliput tulevan vuoden johonkin moottori-urheilutapahtumaan miehelle ja sinulle?
Koitin juuri sellaisia etsiä, mutten löytänyt mitään.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 05:50"]Koitin juuri sellaisia etsiä, mutten löytänyt mitään.
ap
[/quote]
Juu, just huomasin kun luin tarkemmin. Minäkin täällä nyt mietin, kun ei enään uni tule. Melko haastava tapaus tämä miehesi :) juoko kahvia? Uusi kahvinkeitin?
hiirimatto omalla kuvalla tai kännykän kuoret omalla kuvalla, siis omavalitsemallasi kuvalla? noita tosin et ehdi varmaankaan enää tilaamaan... vaikea mies :)
Tarvitseeko autotalliin jotain jos paljon siellä puuhastelee? Siis ei työkaluja vaan tyyliin uusi radio jossa erilliskaiuttimet niin voi viritellä eri puolille. Tai dartz-taulu tai biljardipöytä (okei menee hinta yli budjetin).. lahjakortti isojen miesten vaatekauppaan (kyllä se joskus vielä uusia vaatteita tarvii).. omista kuvista teetetty kalenteri joka vois olla vaikka teistä kahdesta ja teidän yhteiskuvista. Joulukuun kuvassa sinä olet kietoutuneena lahjapaperiin :) ja jos miehestä ei ole paljon kuvia niin tee huumorilla sellainen jossa on kuvia sinusta ja joku yks ja sama miehesi pään kuva liitetty aina mukaan. Eli että hän on aina sun mukana vaikkei fyysisesti olisikaan.
Heh heh, juo kahvia kyllä paljonkin, mutta keitin pn vasta muutama kk sitten ostettu. :)
kyllä on hankala tapaus..
Ihana, mutta hivenen tylsä työnarkomaani..;)
ja hiiri mattoon ei ole tarvetta kun on ipad.. Luoja et voi olla vaikeaa..
meillä oli joskus bilis pöytä, annettiin eteenpäin kun olisin saanut yksin pelata.
toi nro26 ideat on kyl ihan loistavia! Sä sait ainakin mut nauramaan!
joo kyllä pitäis joka kuvaan liimaa se äijän pää..
hmm..tietty voisin laittaa oman kuvan tyttären kuvan päälle.
olisi mulla sitten nätti mekko ja pääsisi sitten vielä syliinkin. ;)
tilata ei enää kerkeä, mutta kehtaisko sellaista viedä edes mihinkään liikkeeseen..
olis ainakin tekijöillä hauska loppupäivä.. ;)
on kyl niin ihania ihmisiä liikkeellä, kun viitsitte mua tässä avittaa!
Iso kiitos kaikille!
Onko miehellä niiden kulkupelien puunaamiseen kunnon välineet? Eli autonpesusetti jos autoista kerran pitää. Korjausvälineitä ja työkaluja kerroit jo olevan, en tiedä sisältyykö nämä työkaluihin mielestäsi.
Lukisiko edes Tekniikan maailmaa tai vastaavaa lehteä?
Ihanaa kun tullut kivoja ajatuksia!
miettisin kyllä sitä ralli kokemustakin, mutta ovat kaikki kaukana, joten matkaan pitäisi luultavasti varata se pari päivää, se ei oikein käy.
miehellä on vain yksi vapaa päivä viikossa, jos on.
hajuvesiä on kaappi täynnä, kotona ei käytä ja ei koskaan käy missään joten eivät kulu vanhatkaan.
illallista lahjakorttina ehdotin yhdelle kummeista, mutta mies piti sitä outona lahjana.. Huoh, villasukkia vissiin pitäis viedä..
hmm..leffaliput vois kyllä ollakin!!
jos ostain jonkun himo sarjalipun niin, ois äijänkin pakko ryömiä kolostaan ihmisten ilmoille. ;)
itseni valokuvauttaminen olis ihan jees jos kestäis itse edes kattoa niitä kuvia..
olin marraskuussa leikkausessa ja mahassa kiva koko leyden mittainen arpi + raskausarvet...
hienoa että itse menit, ihana idea!
kylpytakkeja on 2, toista käyttänyt kerran.
tossuja ei ole koskaan 48-49kokoisena ja mieheni jalat hikoilevat jo ajatuksestakin.
Mm.mönkijään ostin suoja peitteen joskus vuonna käpy, muuta en oikein keksi.
ei käyttäisi esim automme logolla varustettua lippistä Tms.
hmm. Ehkä lahjakortti jonnekkin auton super sisä pesuun..
olisko ihan typerä?
onko palstalla yhtään miestä jakamassa aatteitaan?