Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes mahdotonta ostaa lahja miehelle

Vierailija
19.12.2013 |

Apua!

en keksi miehelleni mitään järkevää, tai edes järjetöntä lahja ideaa, jos sukkia ei lueta Mukaan.

-mieheni ei urheile, eikä myöskään katso urheilua.

joten kaikki urheiluun liittyvä pois suljettu.

-on aina työvaatteet päällä, siitä suihkuun ja nukkumaan.

Joten vaatteita on kyllä riittää ja vaikka ei olisikaan niin..

-on iso äijänköriläs, 2m pitkä ja leveyttäkin riittää,käsi muistuttaa lähinnä lapiota ja jalka kanoottia.

joten voidaan myös pois sulkea, koska ei löydy kokoja kuin tilaamalla.

-ei myöskään koskaan palele, kulkee -10 pakkasessa tavallisen paidan kanssa lippis päässä.

joten turhaa olisi myös ostaa mitään pipoa, hanskaa tai kaulahuivia, tai torkkupeittoa.

-pitää moottorin sisältävistä kulkupeleistä, omaa niitä jo aivan tarpeeksi Ellei liikaa,

eikä sen puoleen ole rahaa sellaista ostaakkaan,

-työkaluja on kokonaisen pajan verran.

turhaa siis ostaa mitään mikä liityisi jonkin asian korjaamiseen tai rakentamiseen.

-on käytännössä katsoen aina töissä.

kylpyläloma tms ei siis tule kyseeseen

-ei käytä hoito tuotteita ja pääkin on kaljuksi ajeltu.

Lainaus mieheltä: ihon hoito on "homojen hommaa" ,joten...

-lemmikkejä on talo täynnä.

niitä ei missään nimessä lisää.

- linssiludetta ei saa tekemälläkään.

valokuvauspalvelut voi siis unohtaa.

-kännykkä on ihan uuden karhea ja pleikkaria tms ei käytä.

eikä mikään tekniikkaan liittyvä kiinnosta.

ei käy juuri koskaan juhlimassa, yleensäkään tuulettumassa.

alkoholi tms ei siis käy..

-kuuntelee autossa ja töissä radiota, muttei CDtä.

ei ole yhtä lempparia

-ei pelaa pokeria, tai mitään muitakaan pelejä.

- ei lue kirjoja, pokkareita lehtiä, edes aku-ankkaa..

-Ei kaipaa ns.omaa aikaa, eikä lähde kirveelläkään kotoa ilman minua.

kavereita kyllä olisi mutta uni vie voiton.

en siis keksi mitään, olen miettinyt pääni puhki..

ainoa mikä tuli mieleen olisi avoauton vuokraamiseen lahjakortti viikonlopuksi, mutta maksaa ihan liian paljon.

Budjetti olisi ihan max.200e.

sovittiin jo ettei minkäänlaisia lahjoja vaihdeta, mutta taas löysin pienen paketin timattisista.

kun sitten utelin että mitä ihmettä olet voinut muka ostaa, 

mies vastasi että jotain, mitä olin lehdessä ihaillut tyttömme kanssa.

joten luulen sen olevan timanttisormus.. Luoja sentään!

luulin pääsevän tänä vuonna helpolla tässä asiassa, mutta ei.

pakkohan mun on miestä muistaa.

on täydellinen isä ja hyvä mies.

muistaa aina hääpäivänkin, minä en.. ;)

10 vuotta on yhdessä oloa takana ja nyt on jo ideat kulutettu loppuun.

haluaisin niin, että mies tuntisi itsensä tärkeäksi ja että lahjan miettimiseen olisi nähty vaivaa.

mies ei kyllä tiedä, kuinka monta unetonta yötä olen nettiä kahlannut läpi..

joten jos vielä jollain on edes yksi ainoa idea, voi se olla pelastukseni!

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, jos ap olisi palstalla ja tulisi kertomaan miten kävi!

Vierailija
82/107 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka viestiketju on vanha, oli pakko lukea. Hmm meillähän on sama mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää moottorivehkeistä tai muusta nikkaroinnista niin rannemagneetti voisi olla hyvä idea. Kyseessä siis näppärä uusi työkalu, jolla mutterit, ruuvit ja naulat pysyvät vaikeissakin paikoissa käden ulottuvilla..

http://www.rannemagneetti.fi

Vierailija
84/107 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on jäänyt vaivaamaan mua :) Nostetaan, jospa ap olisi jossain vaiheessa paikalla ja kertoisi mitä osti miehelle ja mitä mies tykkäsi lahjasta!

Vierailija
85/107 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivinen ketju. Ap ja miehensä kuulostavat ihanalta pariskunnalta :)

Vierailija
86/107 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmotteluelämys vaimolta? Lämmität teille saunan, oatat saunatuoksun ja vihdat, ennen saunaa annat hieronnan ja saunan jälkeen hyvä illallinen ja seksiä jos molempia huvittaa. Siihenkin voisi keksiä jonkun spesiaalijutun, vaikka jotkun hepeneet tyyliin sukkanauhat ym. Vietätte rauhallisen illan yhdessa toistenne seuraata nauttien ja kerrot miehelle kaiken mitä hänessä arvostat/rakastat

Vierailija
87/107 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän myöhäistä jo...mutta kaveri tekstasi just saaneensa vaimoltaan lahjaksi lipun siihen cheekin ekaan stadionkeikkaan colden circeliin. Ei kans viihdy julkisissa paikoissa mutta aikoo mennä. 45v, 198cm, 110 kiloa ja kalju. Erottuu muuten taatusti tavallisista teinipissiksistä :)

Oikeasti kannattaa laajentaa mukavuusaluetta!

Vierailija
88/107 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa pahasti minun exältä miehesi.. ja jos minulta kysytään niin se paskiainen ei ansaitse muuta kuin turpaansa. ok, meni asiattomaksi koska en varma voi olla :) mutta tuo lipuke tuli minullekkin mieleen. sisältää suuseksiä, yhteisen saunatuokion hieronnalla, eroottisen tanssin jne. saisi mies itse käyttää lipukkeen milloin haluaa, eli laittaisit 10-30 lipuketta

Vierailija
89/107 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ollut ihanin ja hauskin ketju lukea pitkään aikaan. Ei yhden yhtä ivallista kommenttia, valitusta tai haistattelua ja ihmiset ovat yrittäneet oikeasti auttaa ja keksiä hyviä lahjaideoita. Lisää tällaista auttamishalua ja positiivisuutta näihin keskustelupalstoihin, kiitos! ja oma vinkkini: mieheni on myös kalju, mutta pitää jonkinnäköistä partaa siitä huolimatta. Halusi trimmerin jolla sukia karvan hienompaan kuosiin. Miehesi kuulostaa lupsakalta, jos et keksi mitään mieltä räjäyttävää, näytä hänelle aattona printattuna tämä viestiketju: hän varmasit arvostaasitä, kuinka paljon olet nähnyt vaivaa jotta saisit hankittua täydellisen lahjan! :) Iloista joulua kaikille keskustelijoille!

Vierailija
90/107 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kirjoittaja kuin yllä: niin ja listan lisäksi se tee-se-itse -lista hierontoineen, niin mies on tyytyväinen! :)

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:38"]

Tää on kyllä ollut ihanin ja hauskin ketju lukea pitkään aikaan. Ei yhden yhtä ivallista kommenttia, valitusta tai haistattelua ja ihmiset ovat yrittäneet oikeasti auttaa ja keksiä hyviä lahjaideoita. Lisää tällaista auttamishalua ja positiivisuutta näihin keskustelupalstoihin, kiitos! ja oma vinkkini: mieheni on myös kalju, mutta pitää jonkinnäköistä partaa siitä huolimatta. Halusi trimmerin jolla sukia karvan hienompaan kuosiin. Miehesi kuulostaa lupsakalta, jos et keksi mitään mieltä räjäyttävää, näytä hänelle aattona printattuna tämä viestiketju: hän varmasit arvostaasitä, kuinka paljon olet nähnyt vaivaa jotta saisit hankittua täydellisen lahjan! :) Iloista joulua kaikille keskustelijoille!

[/quote]

Vierailija
91/107 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava ketju! Laitan tän kirjanmerkkeihin, täältä löytyi monta hyvää vinkkia lahjoista miespuolisille henkilöille - niin omalle miehelle kuin isälle ja veljillenikin!

Ap, muista tulle kertomaan mitä ostit JA sitten vielä jouluaaton jälkeen kertomaan mitä miehesi sanoi. Mä en keksi mitään uutta, mutta kannatan stand up -lippuja ja lisäksi vaikka muutama "pikkutuhma" kuponki, jotka voi lunastaa tilanteen vaatiessa :)

Vierailija
92/107 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla oli jo kaikkea sai multa lahjaksi "kuponkeja" mitä lunastaa vuoden mittaan. Mm pihviateria, hieronta, aamupala sänkyyn, noita sekstailu juttuja, "vapaa päivä" (minä hoidan lapset, ruuat, yms. Herra viettää päivän sängyssä), kakku (voi pyytää mua leipomaan oli mikä tahansa päivä tai klo aika), yms

Tykkäs!

Vierailija
93/107 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Joko ap kävit ostoksilla?

Vierailija
94/107 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% miehistä arvostaa jos nainen hommaa lahjaksi pelikonsolin. Esim pleikkari tai x-box. Tälläisellä lahjalla viestit että yhteinen aika on tärkeää, mutta ei haittaa vaikka välillä hän syventyisi omiin maailmoihin. Kukaan mies ei kehtaa olla huomioimatta naista jos hommaat lahjan josta hän tietää ettet itse välttämättä tykkää.

Vierailija
95/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies oluen ystävä? Tässä saattaisi olla lahjaideaa; http://www.olutlapanen.fi

Vierailija
96/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kuulemma jo kaikki, mitä se tarvii, joten ei halua lahjoja (siis lisää kaapin täytettä). Silti ostaa aina jotain minulle, joten ei tule itsellekään joulumieli, jos minulla ei ole hänelle mitään annettavaa. Niinpä ostin lahjakortin hyvään ravintolaan. Kortilla sen verran arvoa, että voi viedä koko perheemme syömään parhaaksi katsomallaan hetkellä. Jokainen meistä kuitenkin syö ja tykkää hyvästä ruoasta. Eikä arjen pieniä hemmotteluhetkiä ole koskaan liikaa. Aiemmin olen hankkinut hänelle esimerkiksi hierontalahjakortteja, niistäkin tykkäsi kovasti.

Vierailija
97/107 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tilanteeseen loistava valinta olisi asusteet! Esimerkiksi asusteita miehen päivittäin käyttämiin työvaatteisiin, tai miksi ei vaikka ihan casuaaliinkin pukeutumiseen :) Vaimoni osti minulle miesten asusteita lahjaksi täältä ja todella tyytyväinen olen ollut niiden laatuun. Miehenä voin todeta, että ei uudet aurinkolasit tai muutama uusi kravaatti halin sekä yhteisen illallisen kera ole ollenkaan pahempi lahja ;) Kunhan vain muistat lahjan antaa, se jo itsessään merkitsee enemmän kuin moni ymmärtääkään. 

Vielä tähän lisätäkseni, saamani lahja oli parirannekkeet, sekä illallinen ravintolassa. En olisi voinut olla tyytyväisempi.

Vierailija
98/107 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin tuolta secrid lompakon ja nomination rannekorun. Veljelleni tuollaisen taskumatin.

Vierailija
99/107 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
100/107 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sun mies on kone :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi