Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26-vuotias neitsyt. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
19.12.2013 |

Olen 26 v neitsyt (nainen). Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö kulkea minihameissa? Vai pelkäätkö että joku näkee hameesi alle jos tuulepuuska nostaa helmoja?

Vierailija
82/84 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 07:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 01:48"]

Minä olen 29 vuotias mies ja neitsyt myös. Tahtoisin seurustelusuhteen, mutta ei ole kohdalle osunut. Yhdenyön juttuja en etsi, mutta jos tilaisuus tulisi, saattaisin suostuakin. Minua harmittaa neitsyyteen liittyvä stigma, varsinkin miehiin liittyvä. Olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen.

[/quote]Eli haluaisit seurustelusuhteen mutta et tuohon ikään mennessä ole sellaista onnistunut perustamaan, vaikka terveen nuoren miehen seksuaalisuus on erittäinkin voimakas vietti. Minusta on kyllä aivan väistämättä itsepetosta että olisit 'tavallinen ihminen'. Se että pysyy vastentahtoisesti kokemattomana noin korkeaan ikään asti vaatii epätavallisen suuria esteitä, olivat ne sitten mitä tahansa; mielenterveydellisiä, fyysisiä, sosiaalisia.....

[/quote]

paskanmarjat! Kaikki eivät vain ole niin hypersosiaalisia eivätkä kaikki halua seurustella vain sen jonkun kanssa.

[/quote]

Hahaha, joo, nuukuuttaan oo kolmekymppinen normaali mies ikinä saanu pesää.. :D hitto näitä spämmikeskusteluja, ja "26v neitsyt" ei enää seuraa itsekään palstaa.. Onneksi hörhöt eivät ole internetissä se katoava luonnonvara :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/84 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up