Olen 26-vuotias neitsyt. Haluatko kysyä jotain?
Olen 26 v neitsyt (nainen). Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (84)
Itse olen 26 ja menetin neitsyyden noin puoli vuotta sitten. Syynä oli se, että ne kerrat mitä joskus kokeilin olivat äärettömän kivuliaita. Nyt vasta ekan kunnollisen seurustelusuhteen myötä päästiin lopulta asiaan ja seksi on hieman kivuliasta yhä. Olen kaunis ja myös ateisti. "Vanhalla" neitsyellä voi siis olla myös muita syitä kuin rumuus, uskonnollisuus tai frigidiys.
Moro! Ei toi vielä mitään. Mie olen jo 54v ja olen vielä ehta poika! Terveisin Kuukkeli.
No eiks o hienoa olla vielä kulumaton? Itsekin olen jo 54v ja vielä ehta poika. Terveisin Kuukkeli.
Miksi 26-vuotiaalla neitsyellä ja toisen keskustelun äidillä, joka ei aio antaa lahjoja tuhmille lapsilleen, on täsmälleen samanlainen allekirjoitus. Miettikääpä tätä.
26 v ei ole mitenkään vanha. Kun itse olin 26 en osannut käyttäytyä edes aikuisesti. Kyllä sen oikean löytää sitten kun aika koittaa.
Huh, tulipas kirjotusvirheitä kännykällä kirjottaessa illalla. :D
Kiva että täällä on muitakin neitsyitä ja olen ilonen että tästä on syntynyt ihan keskusteluakin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:41"]
Pelkäätkö yhdynnän sattuvan vai haluatko vain odottaa sitä oikeaa sinulle?
[/quote]Ei kumpaakaan. :) Ei vaan ole sattunut kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:52"]
Millainen mies sitten voisi saada sinut?
[/quote]Ihan tavallinen mies.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:59"]
Haluatko miehen joka tykkää jakorasioista?
[/quote]En.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 01:02"]
onko sinulla jotain "unelmamiehen" stereotypiaa mielessäsi? millainen mies vie jalat alta?
[/quote]Ei oikeastaan. Enemmänkin ne kuuluisat kemiat pitää olla kohdillaan. Olen huomannut että ihastun aika hauskoihin miehiin yleensä. Jos nyt jotain julkisuudessa olevia miehiä haluaa esimerkiksi suuntaa antamaan, niin Ylviksen veljekset on ihania. :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 01:02"]
en halua kysyä mitään, mutta tulin vain vinkkaamaan, että tuossa toisessa ketjussa olisi 30v mies, joka on rakastellut vain yhdeksän eri naisen kanssa ja haluaisi tulevaisuudessa vaimokseen samanlaisen siveydensipulin ;)
[/quote]Saisko linkkiä ketjuun tai ketjun nimen? Ei sillä että välttämättä tommonen olisi siellä mun ykkösvaihtoehdoissa, mutta haluaisin vilkasta kun kuulemma omalaatuinen persoona toisen kommentin mukaan. :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 01:10"]
Aiotko kertoa miehille olevasi neitsyt ennen kuin menet sänkyyn tai sen jälkeen? Vai jätätkö kertomatta kokonaan ensimmäiselle miehellesi että hän oli ensimmäisesi?
[/quote]Olen itseasiassa miettinyt tätä paljon että kerronko ennen ekaa kertaa vai en enkä vieläkään tiedä vastausta. Kai se sitten riippuu tilanteesta. Kyllä mä sitten viimeistään hommien jälkeen kerron. Onko palstan miehillä mielipidettä siihen, että haluaisiko tietää? Tuleeko siitä ylimääräisiä paineita tms. jos tietää?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 01:24"]
Tuletko vaimokseni?
[/quote]En vain tällä perusteella. Jos satutaan tapaamaan joskus ja rakastutaan niin voidaan katella uusiksi!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 02:14"]
Olkaat te neitsyet ylpeitä neitsyydestänne, vielä löytyy ihmisiä jotka arvostaa tuollaista. Ja ikinä missään tapauksessa kenkään neitsyen ei kannata mennä maksullisiin "hoitamaan asiaa pois", kuten joku ehdotti, se on kauheinta mitä neitsyt voi tehdä. Niin halpaa, sellainen ihminen ei arvosta itseään yhtään. Ottaisin ilomielin neitsyen kumppaniksi jos olisin sinkku, mutta en ikinä sellaista ihmistä joka on käynyt maksullisella hankkiutumassa eroon neitsyydestään, yäk.
[/quote]Kiva jos löytyy arvostajia, vaikka ei neitsyyteni ole mitenkään tarkoituksellinen valinta. En kuitenkaan menisi "hoitamaan asiaa pois" edes jonkun baarituttavuuden kanssa, koska kyllä neitsyys on vissiin sellainen asia joka on loppujen lopuksi hyvä asia.
Kyllä mä kaipaan seksiä vaikka en sitä koskaan ole kokenutkaan. En tiedä sitten kuinka aidon kokemuksen tommoset lelut voi tuoda.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 02:27"]
Jos nainen on koskettanut miehen sukuelimiä tai päinvastoin, niin en pidä sellaista naista enää oikeana neitsyenä. AP:llä on siis vissiin melko paljon seksikokemusta ja miesten salat tiedossa, mutta yhdyntä vain puuttuu.
-Mies 28v-
[/quote]Niin no... Jos pidät kerran tapahtunutta puolittaista (niin että sain miehen kovaksi) käsipeliä laajaksi seksikokemukseksi niin ehkä sitten. Itse en koe asiaa ihan näin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 04:27"]
Äijälläs lerpahti varmaan koska joutu yrittää niin kovasti kun et ollu mukana touhussa
[/quote]Voi olla että koki asian näin. Tai sitten ihan jännityksen piikkiin, olisi ollut hänenkin eka kertansa.
- ap
Seksi on muutakin kuin pelkkää penetraatiota. Olen samaa mieltä kuin aiempi kommentoija: jos on jo vähissä vaatteissa puuhaillut toisen ihmisen kanssa, niin on aika erikoista kutsua itseään neitsyeksi.
Minusta neitsyen olennainen piirre on se, että ei ole koskaan päätynyt hommailemaan kiihottuneena kenenkään toisen kanssa, eikä tiedä miten tähän tilanteeseen päätyisi vaikka haluaisikin. Eikä välttämättä osaa edes sanoa haluaako vai eikö.
Olin itse neitsyt 25-vuotiaaksi asti, ja kyllä se neitsyys meni siitä kerrasta kun nappasin muusikon baarista kotiin, vaikkei penetraatioseksiä harrastetukaan. Henkinen kynnys ymmärtää haluavansa toista, ja antaa toisenkin ymmärtää oli poissa. Ei kyllä poistunut muusikon toimesta, vaan muista syistä.
Mutta niin kauan kuin ihminen ei itse osaa tehdä alotteita seksiin, tai ottaa niitä vastaan itse halutessaan, hän on minusta neitsyt. Kyseessä on päänsisäinen ominaisuus, ei jalkojenvälinen.
Koetko olevasi vahva?
Itse olin 30v kun menetin neitsyyteni..pettymys oli.
Älä välitä ihmisten naureskelusta
Koetko olevasi vahva?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 07:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 07:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 01:48"]
Minä olen 29 vuotias mies ja neitsyt myös. Tahtoisin seurustelusuhteen, mutta ei ole kohdalle osunut. Yhdenyön juttuja en etsi, mutta jos tilaisuus tulisi, saattaisin suostuakin. Minua harmittaa neitsyyteen liittyvä stigma, varsinkin miehiin liittyvä. Olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen.
[/quote]Eli haluaisit seurustelusuhteen mutta et tuohon ikään mennessä ole sellaista onnistunut perustamaan, vaikka terveen nuoren miehen seksuaalisuus on erittäinkin voimakas vietti. Minusta on kyllä aivan väistämättä itsepetosta että olisit 'tavallinen ihminen'. Se että pysyy vastentahtoisesti kokemattomana noin korkeaan ikään asti vaatii epätavallisen suuria esteitä, olivat ne sitten mitä tahansa; mielenterveydellisiä, fyysisiä, sosiaalisia.....
[/quote]
paskanmarjat! Kaikki eivät vain ole niin hypersosiaalisia eivätkä kaikki halua seurustella vain sen jonkun kanssa.
[/quote]Seurustelusuhteen aloittaminen ei vaadi hypersosiaalisuutta, vaan nyt nettiaikana ujompikin pystyy kyllä tutustumaan ihmisiin jos ei ole normaalin ujouden lisäksi isompia psyykkisiä (tai muita) lukkoja. Ei ole mitään yhtä ainoaa "sitä oikeaa"; lähes kolmekymppiseksi mennessä ehtii kyllä tutustua monenlaisiin ihmisiin ja niiden joukossa on myös potentiaalisia seurustelukumppaneita.
Ne ongelmat, joiden vuoksi joku ei nuorena lainkaan seurustele, eivät suinkaan lopu kuin seinään siinä vaiheessa kun henkilö lopulta aloittaa - ne voivat hyvin haitata elämää (myös kumppanin ja mahdollisen perheen elämää) lopun ikää. Lisäksi oma painolastinsa on sitten ihan se tosiseikka, että iso osa nuoruutta on jätetty elämättä, oli sen syy sitten mikä tahansa. Eli sekä itse seurustelemattomuus että sen syyt ovat ongelmia, ja kokemukseni perusteella en suosittele tällaisia miehiä. Siinä ei ole mistään ihan vähäpätöisistä ongelmista kysymys, jos ihminen on vasten toiveitaan koko nuoruusiän vailla rakkautta, hellyyttä, seksiä ja henkistä läheisyyttä toiseen ihmiseen.
Sullon hyvää seksiaikaa vielä 10 vuotta. Kannattaa nyt alottaa pian. Seniori-seksi on ittensä huijaamista. Halut loppuu kun seinään ku täytät 40, eikä sen vanhempaa halua itsekään panna.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:38"]
Olen 26 v neitsyt (nainen). Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Mä veikkaisin, että sunkin tapauksessa tämä olisi fiksumpaa toteuttaa toista päin eli olisiko sulla kysyttävää huomattavasti kokeneemmilta naisilta?
Mä olen kanssa 26 ja neitsyt penetraation mielessä. Oon kyllä jo lakannut ajattelemasta asiaa sen kummemmin. En vaan ole koskaan kokenut toisen ihmisen läheisyyttä kiihottavana, ja siksikin kaikki seksisähläilyt nuorempana olivat ihan kauheita pakkotilanteita, joista kuitenkin peräännyin itkien. Jonkun kerrain mies yritti parhaansa mukaan työntää kaluaan sisääni, mutta mua vain saatui ja pelkäsin ja tuntui siltä, että onko toi edes se oikea paikka. Tilanteet eivät ole olleet mitenkään väkivaltaisia ja painostus on tullut ihan vain oman pääni sisältä, mutta kai niistä tilanteista on tullut jonkinlainen patouma mulle, enkä enää halua edes ajatella tuollaiseen tilanteeseen päätymistä.
Mulle tuleekin mieleen tää kysymys: onko sulle tullut sellainen kauhean iso kynnys, oikeastaan melkein vuori, siihen seksin tielle? Että tuntuu, että se ei voi tapahtua sulle varmaan ikinä? Vähän kuin joku benji-hyppy korkeanpaikankammoiselle tms.
Koska mulla noin on käynyt, enkä oikeestaan tiedä, haittaako se. Kaiken hyvän lisäksi elän parisuhteessa! Olen alkanut ajatella, että tää elämä menee näin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 08:41"]
Seksi on muutakin kuin pelkkää penetraatiota. Olen samaa mieltä kuin aiempi kommentoija: jos on jo vähissä vaatteissa puuhaillut toisen ihmisen kanssa, niin on aika erikoista kutsua itseään neitsyeksi.
[/quote] Toki seksi on muutakin kuin penetraatiota. Itse en kuitenkaan laske menettäneeni neitsyyttä sillä että kosken miehen kaluun, oltiin me sitten alasti tai ei. Kiihottuneena puuhailu toisen ihmisen kanssa -> ei neitsyt. En ihan kyllä jaa tätä näkemystä nyt.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 08:44"]
Koetko olevasi vahva?
[/quote] Ei se eka kerta varmaan mikään maailmani räjäyttävä kokemus ole mullakaan. Olen aika lailla laskeutunut niistä pilvilinnoista jo kaiken lukemani perusteella. :)
En koe olevani erityisen vahva. Minulle ei kyllä ole kukaan naureskellutkaan. En koe minkäänlaista painetta seksiin muiden ihmisten taholta. En koe painetta ollenkaan, vain halua lähtöisin omasta itsestäni.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:06"]
Mä veikkaisin, että sunkin tapauksessa tämä olisi fiksumpaa toteuttaa toista päin eli olisiko sulla kysyttävää huomattavasti kokeneemmilta naisilta?
[/quote] Kuvittelen tietäväni sen verran ettei mulla oikeestaan mitään kysyttävää enää ole, kiitos vaan. Lukenut ja kuunnellut (ja kysynyt) juttuja ihan mielenkiinnolla. :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:50"]
Mulle tuleekin mieleen tää kysymys: onko sulle tullut sellainen kauhean iso kynnys, oikeastaan melkein vuori, siihen seksin tielle? Että tuntuu, että se ei voi tapahtua sulle varmaan ikinä? Vähän kuin joku benji-hyppy korkeanpaikankammoiselle tms.
[/quote] En sanoisi että mulla olisi mitään kynnystä seksin tiellä. Tietenkin jonkinlainen varovaisuus/epävarmuus tulee varmaankin eteen sitten jos/kun aika tulee, mutta kyllä mä sitten muuten olen ihan mukana hommissa.
- ap
No en halua kysyä sinulta mitään. Olen 45-vuotias neitsyt, joten olen lähes 20 vuotta sinua edellä tässä asiassa. Tuskin sinulla on mitään sellaista tietoa, jota minulla ei ole.
MUN PITKÄ AIKANEN MIESYSTÄVÄ SAI MULTA 30V VERISEN LAKANAN MIEHENI OLI KOKENUT
Minä olin 26-vuotiaaksi asti neitsyt. Olen nainen, en ole uskovainen, ei henkisiä tai sosiaalisia ongelma, parisuhteen aloittaminen ja siinä eläminen ei ole ollut vaikeaa. Joskus vaan elämä menee niin, että sitä oikeaa tyyppiä ei löydy. Vaatii itsekunnioitusta, ettei ota siinä tilanteessa ihan ketä vain.
Hohhoijaa. Jos säännöllisesti masturboi ei mitään verilakanoita jää ekasta kerrasta muistoksi..
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:53"]
Haluan lapsia kyllä sitten sellaisen miehen kanssa jonka kanssa voisin kuvitella itseni loppuelämäksi.
Olen seurustellut kaksi kertaa.Toisessa mies taisi olla aseksuaali tms ja toisen kanssa päästiin jo auka pitlälle, mutta miehellä lerpahti kun olisi sisään "joutunut" laittaa.
-ap
[/quote]
Et siis kuitenkaan ole neitsyt kuin korkeintaan horskoopiltasi.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 07:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 01:48"]
Minä olen 29 vuotias mies ja neitsyt myös. Tahtoisin seurustelusuhteen, mutta ei ole kohdalle osunut. Yhdenyön juttuja en etsi, mutta jos tilaisuus tulisi, saattaisin suostuakin. Minua harmittaa neitsyyteen liittyvä stigma, varsinkin miehiin liittyvä. Olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen.
[/quote]Eli haluaisit seurustelusuhteen mutta et tuohon ikään mennessä ole sellaista onnistunut perustamaan, vaikka terveen nuoren miehen seksuaalisuus on erittäinkin voimakas vietti. Minusta on kyllä aivan väistämättä itsepetosta että olisit 'tavallinen ihminen'. Se että pysyy vastentahtoisesti kokemattomana noin korkeaan ikään asti vaatii epätavallisen suuria esteitä, olivat ne sitten mitä tahansa; mielenterveydellisiä, fyysisiä, sosiaalisia.....
[/quote]
paskanmarjat! Kaikki eivät vain ole niin hypersosiaalisia eivätkä kaikki halua seurustella vain sen jonkun kanssa.