Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26-vuotias neitsyt. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
19.12.2013 |

Olen 26 v neitsyt (nainen). Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mastutboin kyllä. n. kerran-4x viikossa.

En pidä itseäni huorana lampaan vaatteissa, mutten myöskään minään siveyden sipulina. En harrasta yhden yön juttuja. Olen kieltäytynyt muutamasta kerrasta kyllä (tapailuvaiheessa).

- ap

Vierailija
22/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies sitten voisi saada sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lapsia kyllä sitten sellaisen miehen kanssa jonka kanssa voisin kuvitella itseni loppuelämäksi.

Olen seurustellut kaksi kertaa.Toisessa mies taisi olla aseksuaali tms ja toisen kanssa päästiin jo auka pitlälle, mutta miehellä lerpahti kun olisi sisään "joutunut" laittaa.

-ap

Vierailija
24/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:44"]

Ei ole tullut tilaisuutta?

Eli olet kuitenkin huora lammaksen vaatteissa etkä siveä nainen?

[/quote]

Lammaksen :D:D

Vierailija
25/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ei minun mielestäni 26-vuotiaassa neitsyessä ole mitään erityisen ihmeellistä. Itse tunnen useampia ap:tä paljon vanhempiakin neitsyitä/poikia. Kaikkihan eivät menetä neitsyyttään tai poikuuttaan koskaan, taisi olla keskimäärin 2% väestöstä, eli yksi viidestäkymmenestä ihmisestä.

Vierailija
26/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo seksi oikeastaan aika yliarvostettua. Ainakin silloin kun sitä on säännöllisesti :)

Itse en olisi selvinnyt täysijärkisenä noin kauaa. Olisin vaikka pakolla hoitanut asian. Jos ei muuten niin vaikka sitten rahalla.... 

Vierailija
27/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko miehen joka tykkää jakorasioista?

Vierailija
28/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:38"]

Olen 26 v neitsyt (nainen). Haluatko kysyä jotain?

[/quote]

Haluaisitko tutustua? ;)

Vierailija
29/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla jotain "unelmamiehen" stereotypiaa mielessäsi? millainen mies vie jalat alta?

Vierailija
30/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua kysyä mitään, mutta tulin vain vinkkaamaan, että tuossa toisessa ketjussa olisi 30v mies, joka on rakastellut vain yhdeksän eri naisen kanssa ja haluaisi tulevaisuudessa vaimokseen samanlaisen siveydensipulin ;)

Vierailija
31/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:58"]

Onhan tuo seksi oikeastaan aika yliarvostettua. Ainakin silloin kun sitä on säännöllisesti :)

Itse en olisi selvinnyt täysijärkisenä noin kauaa. Olisin vaikka pakolla hoitanut asian. Jos ei muuten niin vaikka sitten rahalla.... 

[/quote]

Miksi?

Vierailija
32/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko kertoa miehille olevasi neitsyt ennen kuin menet sänkyyn tai sen jälkeen? Vai jätätkö kertomatta kokonaan ensimmäiselle miehellesi että hän oli ensimmäisesi?

Vierailija
33/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 01:02"]

en halua kysyä mitään, mutta tulin vain vinkkaamaan, että tuossa toisessa ketjussa olisi 30v mies, joka on rakastellut vain yhdeksän eri naisen kanssa ja haluaisi tulevaisuudessa vaimokseen samanlaisen siveydensipulin ;)

[/quote]

Hahahah! Itsekin samaa keskustelua seuranneena suosittelisin ;) oikein omalaatuinen persoona

Vierailija
34/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko vaimokseni?

Vierailija
35/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että löytyy muitakin. Minä olen 25v. nainen ja neitsyt. Vaikka ihastunkin miehiin, olen sillä tavoin aseksuaali, ettei sänkyjutut ole tähän asti kiinnostanut enkä masturboi koskaan. Uskon kyllä että kun upea, sopiva mies osuu kohdalle, niin minuakin kiinnostaa koetella sänkyä. :D

Vierailija
36/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 29 vuotias mies ja neitsyt myös. Tahtoisin seurustelusuhteen, mutta ei ole kohdalle osunut. Yhdenyön juttuja en etsi, mutta jos tilaisuus tulisi, saattaisin suostuakin. Minua harmittaa neitsyyteen liittyvä stigma, varsinkin miehiin liittyvä. Olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen.

Vierailija
37/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, antaisin vaikka 100 kamelia tuollaisesta jalkavaimosta!

Vierailija
38/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä oikeastaan. Olin itsekin vielä 25-vuotiaana. Nyt onnellisesti parisuhteessa ensimmäiseni kanssa.

Vierailija
39/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaat te neitsyet ylpeitä neitsyydestänne, vielä löytyy ihmisiä jotka arvostaa tuollaista. Ja ikinä missään tapauksessa kenkään neitsyen ei kannata mennä maksullisiin "hoitamaan asiaa pois", kuten joku ehdotti, se on kauheinta mitä neitsyt voi tehdä. Niin halpaa, sellainen ihminen ei arvosta itseään yhtään. Ottaisin ilomielin neitsyen kumppaniksi jos olisin sinkku, mutta en ikinä sellaista ihmistä joka on käynyt maksullisella hankkiutumassa eroon neitsyydestään, yäk.

Vierailija
40/84 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 02:14"]

Olkaat te neitsyet ylpeitä neitsyydestänne, vielä löytyy ihmisiä jotka arvostaa tuollaista. Ja ikinä missään tapauksessa kenkään neitsyen ei kannata mennä maksullisiin "hoitamaan asiaa pois", kuten joku ehdotti, se on kauheinta mitä neitsyt voi tehdä. Niin halpaa, sellainen ihminen ei arvosta itseään yhtään. Ottaisin ilomielin neitsyen kumppaniksi jos olisin sinkku, mutta en ikinä sellaista ihmistä joka on käynyt maksullisella hankkiutumassa eroon neitsyydestään, yäk.

[/quote]

Joidenkin miesten on vain pakko käydä maksullisissa, koska eivät kelpaa kenellekään. Vaihtoehtona on mennä hautaan koskaan kokematta naisen suloja.

Naisilla asia on eri, eikä neitsyys ja seksin puute voi muodostua sellaiseksi painolastiksi koska se ei johdu kelpaamattomuudesta. Jokainen nainen saa halutessaan seksiä koska tahansa. Siksi on sydämetöntä tuomita maksullisissa käyviä miehiä, joille se on ainoa mahdollinen tapa kokea naisen fyysinen läheisyys.