Kohta LIVillä Sinkkulaiva ja Raimo! :D
Muistatteko sen myötähäpeää herättäneen Raimon Sinkkulaiva-ohjelmasta? Joka mm. oli omien sanojensa mukaan lähes absolutisti, mutta vetikin sitten perskannikat olalle. Jakso tulee Liviltä uusintana tänään klo 23.30, muistakaa katsoa!
Kommentit (42)
Aiempaa keskustelua samasta aiheesta:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3414662/ketju/sinkkulaiva_raimo_15_3_sytyttiko
Oi Raimo Raimo.... Ihana nähdä sut taas monen kuukauden jälkeen. Not.
Mä oon nyt onnistunut muutenkin koukuttumaan tähän sinkkulaivaan. Raimoa odotellessa! Ihanaa hömppää, aivot vaan narikkaan.
Pitäisköhän katsoa.. Huomenna olis tosin aikainen herätys ja makoilen jo sängyssä.
Typerä sarja, mutta jotenkin niin viihdyttävä :D Olen nähnyt pari jaksoa.
Tulipa mieleen tuota Seljan speed dating -kertomusta kuunnellessani, että oliko se "hikinen seuraajatyyppi" mahdollisesti juuuri Raimo? Siis se, ketä Selja yritti vältellä kaikin tavoin ja pelkäsi kohtaavansa vielä seuraavanakin päivänä?!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:19"]Pitäisköhän katsoa.. Huomenna olis tosin aikainen herätys ja makoilen jo sängyssä.
Typerä sarja, mutta jotenkin niin viihdyttävä :D Olen nähnyt pari jaksoa.
[/quote]
Katso ihmeessä! Raimo on aivan omaa luokkaansa.
"Ihannekumppani: luonteeltaan seksikäs niin kuin minäkin"
Ei herrajumala!
Miten tuo hytin löytäminen voi olla aina noille niin vaikeaa...
Tää sinkkulaiva on jotenkin niin pohjanoteeraus, että se on sen takia niin huikean hyvää katsottavaa! Tulispa jo uusia jaksoja, ihanaa kun tätä katsoessa ei tarvii ajatella mitään :D
Hyvältä tyypiltä vaikuttaa tää Raimo. Kertokaa kuitenkin miten joku voi olla luonteeltaan seksikäs?
Naiset on lapsia varten, miehet ryyppää.
Raimohan on luonteeltaan seksikäs. Naiset on lapsia varten. Miehet ryyppää ja naiset on lasten kaa. Ei hyvää päivää :D
Sovinisti sanan todellisessa merkityksessä...on nuo sen mielipiteet kyllä jotakin huvittavaa. Äijä punottaa ja on hikinen jo matkan ensimetreillä.
Voi herrranjumala. Menis sekin kottiinsa. Kuka tuommoselle on mennyt lapsen tekemään? :(
Blondi = tyhmä
"Mä oon aina ihastunu terveydenhoitajiin, lääkäreihin.."
"Ulkonäöltään blondi, joka ei tajua mistään mitään."
-> sitten stalkataan tytsyä loppuilta.
Raimo is back! Nyt Livillä, jos joku ei ole tähän unelmien poikamieheen vielä tutustunut!