Kohta LIVillä Sinkkulaiva ja Raimo! :D
Muistatteko sen myötähäpeää herättäneen Raimon Sinkkulaiva-ohjelmasta? Joka mm. oli omien sanojensa mukaan lähes absolutisti, mutta vetikin sitten perskannikat olalle. Jakso tulee Liviltä uusintana tänään klo 23.30, muistakaa katsoa!
Kommentit (42)
Raimo on minun sankari!
"Kun yhteen hiileen puhutaan..."
Mä en kestä :-DDD Vittu mikä JUNTTI!!!!
Jos Raimo olisi saanut 2 minuuttia enemmän aikaa, kaikki olisi toisin.
"Raimo alkaa etsiä terveydenhoitajan sijasta hyttiään" :D
"Jos uskaltaa ylittää sen askeleen, että minä olen minä."
Suomentakaa joku...
Raimolla tais olla melko suuret luulot itsestään ja menestyksestään naismarkkinoilla. Kaveri tais kuvitella löytävänsä itselleen tyttiksen noin vaan tempaisemalla.
Kivasti on tuotanto Raimoa kohdellut silkkihansikkain...ne oikeat mokat vilahtavat vasta viimeisessä best of-jaksossa jossa esim. paljastuu, että Raimo on stripannut napakympissä.
Rampen askellus ainakin on rempseä loppuillasta. Ihastunut jo yhteen naiseen palavasti mutta ei oo saanu kontaktia....mikseiköhän? Tyttö-parka pakoillut varmaan koko matkan Raimoa kaikin keinoin...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:47"]"Ulkonäöltään blondi, joka ei tajua mistään mitään."
-> sitten stalkataan tytsyä loppuilta.
[/quote]
Joo mut kato tuntee ihtensä viisaaksi :D
Ei..oo..todellista. Hänellä ilmeisesti lspsikin..olisi mielenkiintoista nähdä onko yhtä..öö..omalaatuinen persoona nainenkin.
"Bla blaaa..kotia..jes." - sanoi Raimo kun hytin löys
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:45"]
Raimo on näemmä puhelinmyyjä.
[/quote]Ei vaan telemarkkinoija :D
"Olisi lottovoitto löytää nainen, jolla ei ole lapsia" , sanoo tämä 3-vuotiaan tytön isä.
Kamalaa että tyttölapsen isä puhuu tuolla tavalla naisista.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:57"]"Olisi lottovoitto löytää nainen, jolla ei ole lapsia" , sanoo tämä 3-vuotiaan tytön isä.
[/quote]
Mutta Raimon lapsen kasvatukseen kumppanin pitää osallistua.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:57"]
"Olisi lottovoitto löytää nainen, jolla ei ole lapsia" , sanoo tämä 3-vuotiaan tytön isä.
[/quote]
ja haluaa että tämä lapseton nainen sitten ilman muuta osallistuu hänen lapsensa kasvatukseen...
Ajatella, että jossain on nainen, joka on antanut Raimolle. Liekö av:lla?
Olis kiva kuulla Raimon kuulumisia, jos Liv tekis sellaisen "mitä heille kuuluu tänään?"'-jakson?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:20"]Olis kiva kuulla Raimon kuulumisia, jos Liv tekis sellaisen "mitä heille kuuluu tänään?"'-jakson?
[/quote]
Tai joku av:läinen kuitenkin tuntee ja voi kertoo meille miten Raimolla menee ;)
Voi ei. Kaikki Raimon kommentit olivat niin kammottavia (pelottavia!), etten edes osaa sanoa mikä olisi pahin. Toivon kyllä eniten tervettä lapsuutta tyttärelle!
Tän ohjelman jälkeen katson omaa ukkoa aivan uudesta näkökulmasta. Ja aamulla otan heti suikit.
Kammottava tyyppi.