Kyllä miehet ovat kaksinaismoralistisia!
Poikakaverini sanoi suhteemme alkuvaiheessa, että hänen mielestään partnereiden lukumäärällä ei ole merkitystä. Minulla on partnereita vain kaksi, hänellä luoja ties kuinka paljon. Vain nykyisyys merkitsee. Hän vihjaili seksistä ekoilla treffeillämme, mutta en suostunut vasta kuin parin tapaamisen jälkeen.
Suhteemme on syventynyt pikkuhiljaa ja suunnittelemme yhteenmuuttamista ja häitä. Nyt hän kännipäissään sanoi, että hänelle merkitsi todella paljon se, "ettet ole huorannut ympäriinsä ja se, että et suostunut sänkyyn ekoilla treffeillä". Tämän takia hän sanoi voivansa luottaa minuun.
Aika moista kaksinaismoralistista, vai mitä ajattelette?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:17"]
Miehesi on aivan oikeassa kun ei arvosta lutkia. Järkevän miehen merkki.
Itse menen sillä periaatteella että käytettyyn huoranvittuun ei kosketa!
[/quote]
Terveisin angstinen 17-vuotias skini Nuorisosäätiön vuokrakasarmista.
[/quote]
tai sit joku toisenmaalainen missä naiset nyt on muutenkin kaikki ihan huoria miesten mielestä
Lyönpä vetoa, että aloitus on (taas) palstalle mellastavan miesaktivistin yritys levittää ideologiaansa. Mutta jos tilanne olisi todellinen, niin mun ongelma tuossa olisi se, että mies pitää ihan normaalina ilmaista tuollaisia asenteita. Ihan sama mitä sisimmässään tuntee, mutta normaalin ihmisen pitäisi tajuta, että ihan kaikkia impulssejaan ei kannata oksentaa muiden päälle. Epäilen, että miehellä, joka sanoo tuollaista ääneen, on yleisesti aika sovinistinen maailmankuva, mikä taas olisi mulle ehdoton turn-off.
miehen mielipide on pölö ja tollo, kuten moni jo sanoikin. Mutta sillä ei ole mitään sen suurempaa väliä, jos sinä kerran rakastat häntä. Kaikilla meillä on joistain asioista tyhmiä mielipiteitä...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:51"]
Kyllä naisetkin voivat olla kaksinaismoralisteja. Mitä mieltä itse olisit, jos mies paljastaakin olevansa neitsyt vielä 30 v. Tykkäisitkö vai pitäisitkö outona? Se vaan menee tää maailma niin, että miehillä voi olla useampia partnereita kuin naisilla. Se juontaa juurensa niin kauas historiaan, ettei sitä käsitystä heti muuteta.
[/quote]
Mä tykkäisin! Vein poikuuden 31-v mieheltä. Ei mitään outoa miehessä, hän on vain ujo.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:42"]
Mä olen aina ihmetellyt näitä miehiä joille on muka niin kauhea merkitys mennäänkö ekoilla treffeillä sänkyyn ja kuinka monen kanssa nainen nyt sitten on seksiä harrastanut.
Sit kuitenkin kun ollaan siinä parisuhteessa, niin valitetaan kun nainen pihtaa ja saa vaan kerran kuussa peiton alla. No mitä muuta odottaa jos valitsee tieten tahtoen vaimoksi naisen joka ei ole juurikaan seksiä halunnut harastaa ja ei ainakaan ensitreffeillä?
En siis tarkoita, että olisi jotenkin yksi yhteen, että jos nainen makaa ensitreffeillä niin sen kanssa on villimpi seksielämä avioliitossakin, mutta veikkaan, että suurempi otanta menee kuitenkin näin. Eli jos miehet haluaa sen viriilin naisen sinne aviovuoteeseen, niin miksi ne ei maksimoi niitä mahdollisuuksia siihen ja ota sellaista naista joka selvästi ON erittäin kiinnostunut siitä seksistä eikä malta pihdata?
Ihan vaan mietin...
[/quote]
Taidat tuntea miesten sielunelämää hyvin huonosti? Toisaalta se ei ole ihmekään, sillä naisille on usein varsin riskaabelia puhua näistä asioista rehellisesti. Yritänpä kuitenkin auttaa.
Avainsana on, että kumppanin pitää tuntua erityiseltä itselle, parhaimmassa tapauksessa siis muille täysin saavuttamattomalta. Sekä nykyisyydessä, tulevaisuudessa että menneisyydessäkin.
Tiedäthän, "naisen tulisi olla minulle seksinnälkäinen naaras mutta joka ikiselle muulle miehelle saavuttamaton madonna". Lähes jokaisessa ihmiskulttuurissa miesten ajattelu noudattaa jotakin variaatiota tästä peruskaavasta.
T. Mies.
[/quote]
Mutta kun naisen seksuaalisuus ei todellisuudessa ole tuollaista. Jos panettaa, niin pannaan. Jos ei, niin ei panna. Eli jos nainen ei halua seksiä ekoilla treffeillä, hän ei joko pidä seksistä tai treffikumppanistaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:51"]
Neitsykäinen vaimoksi on paras valinta. Silloin ei tarvitse murehtia onko nainen puhdas vai likainen.
[/quote]
mä nussin todella paljon, mutten ole koskaan likainen. On varaa ostaa saippuaa.
Eiköhän ne avioliitossa pihtaajat ole juuri näitä tavan tavaransajakajia olleet nuoruudessaan..
alla oleva lainattu takkirautablogin kommenteista
"Himokkuudesta täytyy heti tarkentaa, että kokemusteni mukaan naisen himokkuuden ja seksikumppanien lukumäärän välillä on negatiivinen korrelaatio. Koska naisilla on vaikea erottaa seksihalua halusta, jota hän kokee seksistä saamiinsa palkintoihin, uskon että jos seksi ei naista kiinnosta, hänen on helppo harrastaa sitä puhtaasti sosiaalisista ja taloudellisista syistä. Voimakasta seksuaalista halua kokevat naiset ovat usein suorastaan hämmästyttävän tarkkoja tavarastaan. Siksi luotettavin naisen seksuaalisuuden mittari on se, miten usein hän tyydyttää itseään."
"Itse asiassa voi olla, että himokas nainen on k-strateginen koska hän sitouttaa miehen tarjoamalla jatkuvaa seksiä. R-strategiselle riittää tulla raskaaksi kun alfauros poikkeaa laumaan."
http://www.blogger.com/comment.g?blogID=806432114443054696&postID=7964602815051667111
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:19"]
Lyönpä vetoa, että aloitus on (taas) palstalle mellastavan miesaktivistin yritys levittää ideologiaansa. Mutta jos tilanne olisi todellinen, niin mun ongelma tuossa olisi se, että mies pitää ihan normaalina ilmaista tuollaisia asenteita. Ihan sama mitä sisimmässään tuntee, mutta normaalin ihmisen pitäisi tajuta, että ihan kaikkia impulssejaan ei kannata oksentaa muiden päälle. Epäilen, että miehellä, joka sanoo tuollaista ääneen, on yleisesti aika sovinistinen maailmankuva, mikä taas olisi mulle ehdoton turn-off.
[/quote]
Pitäisi ymmärtää olla toteuttamatta kaikkia impulssejaan mutta tuntemattomien kanssa seksin harrastaminen on normaalia ja järkevää? :D Ja miksi tästä asiasta ei saa ajatella konservatiivisesto? Näyttäkää nyt se suvaitsevaisuutenne ja sietäkää toisenlaisetkin mielipiteet.
On toki olemassa miesryhmä jotka arvostavat näitä puhtaita neitsyitä. Sekin lienee jonkin sortin seksifantasia heillä. Sit on meitä tavallisia ihmisiä, joille ei seksikumppaneiden lukumäärä niin iso juttu ole. Mieluummin kuitenkin miehenä otan vähän kokeneemman, kuin neitsyen jos saa valita. ;) Tykkäävät kyrvästä ja osaavat homman.
Niin no, arvaa miksi otti siveellisen kumppanin? Että edes toinen on liitossa uskollinen.
Minkäs mä sille voin, että olen kuuma, seksinnälkäinen ja isotissinen blondi, jolla on aina riittänyt vientiä. ;) Ota sä vaan se harmaa hiirulainen vaimokses, jota ei ole kukaan halunnut. :D Tai kuka ei ole uskaltanut tehdä mitään. (Ja saa muuten aviomieskin sellaista kyytiä edestä ja takaa että ei ole valittamista. ) Suihinkin tykkään ottaa.
Mä olen aina sanonut (jos joku on kysynyt), että seksikumppaneita on ollut koko elämässä
3. Todellisuudessa niitä on ollu lähemmäs 15.
Miksi kertoisin totuuden?!? Jos jakaa ei kannata kertoo, vai miten se meni ;)
Ja ei, en koe olevani huora tms. Elämä on liian lyhyt yksin ruikuttamiseen ja asiasta stressaamiseen.
T. Nainen 25v
Mun miestä taas kiihottaa ajatus, että on saanut minut omakseen, jolla riittänyt vientiä aiemmin, ja riittäis yhäkin. :P Olen aina nauttinut seksistä paljon ja se on minulle kaikkea muuta, kuin konservatiivista. :D
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:13"]
Poikakaverini sanoi suhteemme alkuvaiheessa, että hänen mielestään partnereiden lukumäärällä ei ole merkitystä. Minulla on partnereita vain kaksi, hänellä luoja ties kuinka paljon. Vain nykyisyys merkitsee. Hän vihjaili seksistä ekoilla treffeillämme, mutta en suostunut vasta kuin parin tapaamisen jälkeen.
Suhteemme on syventynyt pikkuhiljaa ja suunnittelemme yhteenmuuttamista ja häitä. Nyt hän kännipäissään sanoi, että hänelle merkitsi todella paljon se, "ettet ole huorannut ympäriinsä ja se, että et suostunut sänkyyn ekoilla treffeillä". Tämän takia hän sanoi voivansa luottaa minuun.
Aika moista kaksinaismoralistista, vai mitä ajattelette?
[/quote]
Tuo taitaa olla se AINOA asia, jossa miehillä on havaittavissa selvää kaksinaismoralismia. Naisilla kaksoisstandardeja on paljon enemmän.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:02"]
Mä olen ollut nyt 10 vuotta mieheni kanssa, enkä ole koskaan hänelle kertonut seksikumppanieni lukumäärää. Enkä ole todellakaan häneltä kysellyt hänen kumppaneidensa määriä. Kumpikin tietää niitä olleen enemmän kuin yksi, entisistä seurustelusuhteista on tullut sen verran puhe. Mutta musta ei ole millään tasolla tervettä analysoida entistä seksielämäänsä kumppaninsa kanssa. Ollutta ja mennyttä. Edellyttäen, ettei sairasta mitään sukupuolitautia tai muuten ole perversioita tai taipumuksia, joista kumppanin olisi hyvä olla tietoinen
[/quote]
Tää olisi voinut olla mun näppäimistöltäni, vain yhdessä vietetyt vuodet heittävät muutamalla. Mekään ei ole koskaan käyty mitään tällaisia numerokeskusteluja.
Edellisen seurustelukumppanin kanssa käytiin, ja siitä opin aika paljon. Ihminen, joka tuollaisia kyselee on ihminen, jolle se on tärkeää. Todennäköisesti en ole onnellinen hänen kanssaan.
Ex oli sitten takautuvasti menneisyydestä mustasukkainen jopa ihmisistä, joita en ollut tavannut vuosiin, ja se oli sen lorun loppu.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:19"]
[/quote]
Pitäisi ymmärtää olla toteuttamatta kaikkia impulssejaan mutta tuntemattomien kanssa seksin harrastaminen on normaalia ja järkevää? :D Ja miksi tästä asiasta ei saa ajatella konservatiivisesto? Näyttäkää nyt se suvaitsevaisuutenne ja sietäkää toisenlaisetkin mielipiteet.
[/quote]
Missasit pointin. Saa toteuttaa impulssejaan (lain puitteissa) ihan niin paljon kuin haluaa ja olla mitä mieltä haluaa. Mutta minulle (ja monille muille naisille) nuo ap:n miehen esittämät mielipiteet vaan lopauttavat kiinnostuksen mieheen.
Mulle tuo on sama juttu kuin mies, joka sanoo esim. "en voi hyväksyä homoja, koska mua vaan inhottaa ne". Uskon, että monilla nykykeski-ikäisillä ja vanhemmilla ihmisillä on tunteenomaista vastustusta homoutta kohtaan, mutta tästäkin sukupolvesta ne älykkäät ja sivistyneet tajuavat, että a) omat välittömät tunnereaktiot eivät välttämättä kerro totuutta maailmasta ja b) on asioita, joita on epäkohteliasta ja sivistymätöntä sanoa ääneen.
Mulle se, että mies sanoo ääneen, että naisen monet seksikumppanit ällöttää tms. on merkki siitä, että ko. mies on muutenkin asenteiltaan ja tavoiltaan minulle sopimaton.
Kun täällä miesaktivistit nyt yrittävät kovasti kertoa, että miehet nyt vaan haluavat kokemattoman naisen, niin ymmärtäkää tekin, että monet naiset nyt vaan haluavat suvaitsevaisen ja tasa-arvoa kannattavan miehen. Ja kokemattomuuden vaatiminen tai ihannointi, saati jakorasiaksi kutsuminen, nyt vaan on merkki päinvastaisesta miehestä = turn-off.
Onneksi kaikki saavat edelleen itse valita, kenen kanssa pariutuvat, tai pariutuvatko ollenkaan.
59, kiitos loistavasta kommentistasi! Pitäisi olla peukun lisäksi mahdollisuus antaa aplodit!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:51"]
Kyllä naisetkin voivat olla kaksinaismoralisteja. Mitä mieltä itse olisit, jos mies paljastaakin olevansa neitsyt vielä 30 v. Tykkäisitkö vai pitäisitkö outona? Se vaan menee tää maailma niin, että miehillä voi olla useampia partnereita kuin naisilla. Se juontaa juurensa niin kauas historiaan, ettei sitä käsitystä heti muuteta.
[/quote]
Huutaisin jippiitä. Ei olisi sukupuolitauteja, ei olisi huorannut puolen maailman kanssa. Mun mielestä naisten tulee kokeilla useampaa miestä, jotta tietää vertailla ja ei tyydy onnettomaan jyystämiseen. Mut miehillä: mitä vähemmän partnereita, sen parempi. Sitä on sitten mukava kouluttaa kädestä pitäen. Nörtti kaikkein mieluiten.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:17"]
Miehesi on aivan oikeassa kun ei arvosta lutkia. Järkevän miehen merkki.
Itse menen sillä periaatteella että käytettyyn huoranvittuun ei kosketa!
[/quote]
Terveisin angstinen 17-vuotias skini Nuorisosäätiön vuokrakasarmista.