Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehet ovat kaksinaismoralistisia!

Vierailija
18.12.2013 |

Poikakaverini sanoi suhteemme alkuvaiheessa, että hänen mielestään partnereiden lukumäärällä ei ole merkitystä. Minulla on partnereita vain kaksi, hänellä luoja ties kuinka paljon. Vain nykyisyys merkitsee. Hän vihjaili seksistä ekoilla treffeillämme, mutta en suostunut vasta kuin parin tapaamisen jälkeen. 

Suhteemme on syventynyt pikkuhiljaa ja suunnittelemme yhteenmuuttamista ja häitä. Nyt hän kännipäissään sanoi, että hänelle merkitsi todella paljon se, "ettet ole huorannut ympäriinsä ja se, että et suostunut sänkyyn ekoilla treffeillä". Tämän takia hän sanoi voivansa luottaa minuun. 

Aika moista kaksinaismoralistista, vai mitä ajattelette?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat erilaisia kuin naiset ja arvostavat kumppanissaan eri asioita. Vähäinen seksisuhteiden lukumäärä on ehdottoman arvostettava juttu naisessa, koska silloin ko. kumppani tuntuu erityisemmältä itselle. Näin se vain menee.

Kaikki rakastaminen perustuu arvostamiseen ja naista, joka on antanut sadan miehen päästä sisäänsä, on kyllä tosi vaikea arvostaa.

T. Mies.

Vierailija
22/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten mies, joka on uittanut elintään sadassa limaisessa reiässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:39"]

[/quote]

Kaikkien naisten tavoittelema alfauros.

Vierailija
24/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:58"]

Vieläkö joku nainen tässä maailmassa uskoo mitä mies sanoo kännipäissään? Todennäköisesti vain sanoi mitä sylki suuhun tuo jotta saisi seksiä.

[/quote]

Kännissähän sen totuuden nimenomaan kuulee. Ainoa hetki kun mies on estoton ja vapaa sukupuoliroolista on silloin kun hän on kunnon kännissä. 

Vierailija
25/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:39"]Entäs sitten mies, joka on uittanut elintään sadassa limaisessa reiässä?

[/quote]

huora

Vierailija
26/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt näitä miehiä joille on muka niin kauhea merkitys mennäänkö ekoilla treffeillä sänkyyn ja kuinka monen kanssa nainen nyt sitten on seksiä harrastanut. 

Sit kuitenkin kun ollaan siinä parisuhteessa, niin valitetaan kun nainen pihtaa ja saa vaan kerran kuussa peiton alla. No mitä muuta odottaa jos valitsee tieten tahtoen vaimoksi naisen joka ei ole juurikaan seksiä halunnut harastaa ja ei ainakaan ensitreffeillä?

En siis tarkoita, että olisi jotenkin yksi yhteen, että jos nainen makaa ensitreffeillä niin sen kanssa on villimpi seksielämä avioliitossakin, mutta veikkaan, että suurempi otanta menee kuitenkin näin. Eli jos miehet haluaa sen viriilin naisen sinne aviovuoteeseen, niin miksi ne ei maksimoi niitä mahdollisuuksia siihen ja ota sellaista naista joka selvästi ON erittäin kiinnostunut siitä seksistä eikä malta pihdata?

Ihan vaan mietin...

Vierailija
27/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:39"]

[/quote]

Minä pidän tällaista miestä lähinnä tautimagneettina. Ja sitä enemmän ihmettelen heidän suosiotaan naisten keskuudessa.

T. Mies.

Vierailija
28/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:42"]

Mä olen aina ihmetellyt näitä miehiä joille on muka niin kauhea merkitys mennäänkö ekoilla treffeillä sänkyyn ja kuinka monen kanssa nainen nyt sitten on seksiä harrastanut. 

Sit kuitenkin kun ollaan siinä parisuhteessa, niin valitetaan kun nainen pihtaa ja saa vaan kerran kuussa peiton alla. No mitä muuta odottaa jos valitsee tieten tahtoen vaimoksi naisen joka ei ole juurikaan seksiä halunnut harastaa ja ei ainakaan ensitreffeillä?

En siis tarkoita, että olisi jotenkin yksi yhteen, että jos nainen makaa ensitreffeillä niin sen kanssa on villimpi seksielämä avioliitossakin, mutta veikkaan, että suurempi otanta menee kuitenkin näin. Eli jos miehet haluaa sen viriilin naisen sinne aviovuoteeseen, niin miksi ne ei maksimoi niitä mahdollisuuksia siihen ja ota sellaista naista joka selvästi ON erittäin kiinnostunut siitä seksistä eikä malta pihdata?

Ihan vaan mietin...

[/quote]

Taidat tuntea miesten sielunelämää hyvin huonosti? Toisaalta se ei ole ihmekään, sillä naisille on usein varsin riskaabelia puhua näistä asioista rehellisesti. Yritänpä kuitenkin auttaa.

Avainsana on, että kumppanin pitää tuntua erityiseltä itselle, parhaimmassa tapauksessa siis muille täysin saavuttamattomalta. Sekä nykyisyydessä, tulevaisuudessa että menneisyydessäkin.

Tiedäthän, "naisen tulisi olla minulle seksinnälkäinen naaras mutta joka ikiselle muulle miehelle saavuttamaton madonna". Lähes jokaisessa ihmiskulttuurissa miesten ajattelu noudattaa jotakin variaatiota tästä peruskaavasta.

T. Mies.

Vierailija
29/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mietin...

[/quote]

No, minun tapauksessani kaksi miestä selittyy sillä, että neitsyyteni viejän kanssa olin ikuisuuden naimisissa ja eron jälkeen minulla ehti olla vain yksi mies, ennenkuin tapasin nykyisen. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä vain tavannut ketään kiinnostavaa. 

ap

Vierailija
30/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:47"]

Ihan vaan mietin...

[/quote]

Taidat tuntea miesten sielunelämää hyvin huonosti? Toisaalta se ei ole ihmekään, sillä naisille on usein varsin riskaabelia puhua näistä asioista rehellisesti. Yritänpä kuitenkin auttaa.

Avainsana on, että kumppanin pitää tuntua erityiseltä itselle, parhaimmassa tapauksessa siis muille täysin saavuttamattomalta. Sekä nykyisyydessä, tulevaisuudessa että menneisyydessäkin.

Tiedäthän, "naisen tulisi olla minulle seksinnälkäinen naaras mutta joka ikiselle muulle miehelle saavuttamaton madonna". Lähes jokaisessa ihmiskulttuurissa miesten ajattelu noudattaa jotakin variaatiota tästä peruskaavasta.

T. Mies.

[/quote]

Mies on oikeassa. Minusta miehet ajattelevat juuri noin. Seksinälkäistä madonnaa he hakevat koko elämänsä. 

Vierailija
31/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mietin...

[/quote]

T. Mies.

[/quote]

Ymmärrän, mutta tuo nyt tuntuu olevan oikeasti aika harvinaista kuitenkin. Se seksinnälkäinen naaras kun tuskin odottaa neitsyenä siihen asti, että pääsee avioon ja sitten vasta kokeilee seksiä. Kyllä se seksinnälkä on meillä naisilla ihan samanmoinen kuin miehilläkin ja sitä pitää välillä tyydyttää. Uskokaa tai älkää. Ja sitten ne naiset jotka voivat odotella sitä armasta aviomiestä eivät ehkä olekaan niin kovin seksinnälkäisiä ja se odottaminen on siksi mahdollistakin. Eli siitä tytöstä tuskin saa mitään seksinnälkäistä naarasta avioliitossakaan. Mutta toivossa on hyvä elää ;)

Vierailija
32/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsykäinen vaimoksi on paras valinta. Silloin ei tarvitse murehtia onko nainen puhdas vai likainen.

Vierailija
33/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismi ja tekopyhyys ovat tyypillisesti naisten ominaispiirteitä. Siksi onkin hienoa että tänne av-palstalle on löydetty kertomus yhdestä miehestäkin joka on syyllistynyt samaan. Tämä tarina luo toivoa siihen että jonain päivänä miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia.

Vierailija
34/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Kaikki rakastaminen perustuu arvostamiseen ja naista, joka on antanut sadan >>miehen päästä sisäänsä, on kyllä tosi vaikea arvostaa.

Tuota juuri kutsutaan kaksinaismoralismiksi. "Arvostaminen" ym. kommentissa ei viittaa naisen arvostamiseen ihmisenä vaan on eufemismi saille kuinka esineistä ajatellaan: "käytetty" on vähempiarvoisempi.

Itse miehestä on normaalia että hän on maannut vaikka tuhannen naisen kanssa myös prostituoitujen kanssa ja saannut vaikka mitkä tartunnat. Itseään hän ei silti tuomitse eikä pidä vähemmän arvoisena neitsytvaimoehdokkaalleen.

Mutta entäs jos sillä vaimokandidaatilla on samat arvot kuin miehellä ja tokaisee sitten äijälle päin naamaa että "sunlaises likainen huoripukki ei ole arvoiseni, sori vaan, sun vehjettä on käytellyt tuhat naista, yäk, ei kelpaa mulle sellainen second-hand tavara."

Vierailija
35/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:51"]

Ihan vaan mietin...

[/quote]

T. Mies.

[/quote]

Ymmärrän, mutta tuo nyt tuntuu olevan oikeasti aika harvinaista kuitenkin. Se seksinnälkäinen naaras kun tuskin odottaa neitsyenä siihen asti, että pääsee avioon ja sitten vasta kokeilee seksiä. Kyllä se seksinnälkä on meillä naisilla ihan samanmoinen kuin miehilläkin ja sitä pitää välillä tyydyttää. Uskokaa tai älkää. Ja sitten ne naiset jotka voivat odotella sitä armasta aviomiestä eivät ehkä olekaan niin kovin seksinnälkäisiä ja se odottaminen on siksi mahdollistakin. Eli siitä tytöstä tuskin saa mitään seksinnälkäistä naarasta avioliitossakaan. Mutta toivossa on hyvä elää ;)

Jos seksinnälkäinen naimaton nainen ei saa itse pidettyä himoaan kurissa, niin isän, veljien ja muiden sukulaismiesten on se tehtävä -vaikka sitten voimakeinoin.

[/quote]

Vierailija
36/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut nyt 10 vuotta mieheni kanssa, enkä ole koskaan hänelle kertonut seksikumppanieni lukumäärää. Enkä ole todellakaan häneltä kysellyt hänen kumppaneidensa määriä. Kumpikin tietää niitä olleen enemmän kuin yksi, entisistä seurustelusuhteista on tullut sen verran puhe. Mutta musta ei ole millään tasolla tervettä analysoida entistä seksielämäänsä kumppaninsa kanssa. Ollutta ja mennyttä. Edellyttäen, ettei sairasta mitään sukupuolitautia tai muuten ole perversioita tai taipumuksia, joista kumppanin olisi hyvä olla tietoinen

Vierailija
37/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:41"]

Kännissähän sen totuuden nimenomaan kuulee. Ainoa hetki kun mies on estoton ja vapaa sukupuoliroolista on silloin kun hän on kunnon kännissä. 

[/quote]

Kunnon kalkulaattori pysyy kyllä aina vähintäänkin oman itsentä puikoissa. Känni on loistava tekosyy sikailulle ja sopertelulle, varsinkin kun perisuomalainen kulttuuri sen erityisesti tuntuu sallivan.

Terv. mies

Vierailija
38/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet oikeasti arvostaa tuota vaikka eivät sitä ääneen sanoisi. Toisille miehille sanovat toki aina ääneenkin tuon, luulisi naisten sen jo tietävän.

t.mies

Vierailija
39/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen rehellisestä miehestä. Naiset tekee samaa. Kumppaniksi halutaan muka romanttinen runopoika mutta todellisuudessa päädytään pahan pojan sänkyyn.

Vierailija
40/60 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:13"]

Ole onnellinen rehellisestä miehestä. Naiset tekee samaa. Kumppaniksi halutaan muka romanttinen runopoika mutta todellisuudessa päädytään pahan pojan sänkyyn.

[/quote]

Kirjoitat kuin urheiluselostaja.