Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohisalo: "Poliisin voimankäyttö arvioidaan"---Yle

Vierailija
04.10.2020 |

Voi hyvänen aika.
Saako kadulla istujat edes sakkoja?

Kommentit (1122)

Vierailija
61/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienten miesten väkivaltafantasiat ovat aina yhtä liikuttavia. On kuitenkin hyvä, että on tämän kaltaisia palstoja, joilla he voivat tuoda esille kuvitelmiaan maskuliinisista toimintamalleista, itsestään ja toiminnastaan erilaisissa tilanteissa. :D

Kylmä vesisuihku olisi ollut hyvin väkivallston vaihtoehto. 20 min ja porukka olisi häipynyt, koska kukaan hslua värjötellä edes vähän lämpimämpänä syyspäivänä kylmästi kastuneena.

Miksi tuota ei sovellettu?

Suomen poliisilla ei ole vesitykkejä eikä ohjesääntöä niiden käytöstä. Pelastuskalustoa siihen EI saa käyttää, edes puolustusvoimien sammutuskalustoa, ja mielestäni se on ihan perusteltuakin.

Mutta ehkä tuosta voisi tehdä kansalaisaloitteen? Hommattaisiin poliisille mellakantorjunta-ajoneuvot ja niihin vesitykit. 

Vierailija
62/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI kauheeta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta on tullut outo paapomisen maa.

Lapsille ei saa antaa rajoja, portit on auki kenen vain lampsia sisään tuille, eikä niitä saa pois millään,

kerjäläisiä viedään talveksi kotiin ja sallitaan taas keväällä tulla takaisin,

rikollisuuteen ei saa puuttua kovin käsin,

narkkareille kehitellään piikittämisenneuvontahuoneita.

En todellakaan pidä tästä suunnasta, ketä äänestän seuraavissa vaaleissa?

Et ketään. Tähän kehitykseen ei voi lammastelemalla (äänestämällä) vaikuttaa.

Vierailija
64/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en sattunut ajelemaan tuolla päin, olisi ollut kova kiusaus painaa kaasua.

Siis olisit ajanut ihmisten päältä?

Onnettomuuksia sattuu, etenkin jos istuu keskellä ajorataa.

Eikö äitisi antanut taaskaan kosketella märkien vaippojen hauduttamaa jälkoväliään?

Jos pitäisit ne fetissisi ihan vaan omana tietonasi. Kiitos siitä.

Vierailija
65/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin voimankäyttö tutkitaan aina kun tuon kaltaiseen tilanteeseen liittyy väkivaltaa. Ihan kuten länsimaisessa sivistysvaltiossa kuuluukin tehdä.

Kyllä, mutta se voidaan tehdä sisäisesti ihan ilman ministerin hekumointia twitterissä ja omiensa selkäänpuukotusta. Sen sijaan SISÄministeri voisi tuomita laittomat mielenosoitukset ja muistuttaa, että lain rikkomiseen puututaan jatkossakin ankarasti.

Miksei Maria itse jalkautunut kentälle ja mennyt neuvottelemaan omiaan pois miekkarista? Hänen kavereitaanhan ne oli..

Vierailija
66/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla mitään parempaa tekemistä olisi?

Vierailija
67/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en sattunut ajelemaan tuolla päin, olisi ollut kova kiusaus painaa kaasua.

Niin no sinä sanoit painavasi kaasua.

Toisinaan autolla ajaessa joutuu painamaan kaasua, ei se kaasupoljin ylhäällä minnekään kulje. Et taida paljoa autolla ajaa?

Taidat olla oikein automies? Taitava ja kokenut auton käsittelijä kovassakin vauhdissa. :D

Naisetko ei osaa autolla ajaa vai miksi taas tämä sukupuolioletus?

Vierailija
68/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo voisi hieman arvioida toimiaan sisäministerinä.

Voisi kantaa vaikka poliittisen vastuun alaistensa toimista ja ottaa lopputilin.

Vierailija
69/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullamassunuoria.

Pippurisuihketta ihmettelen, olisivat vain kantaneet pois.

Vierailija
70/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskutarallaa

Vierailija
71/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienten miesten väkivaltafantasiat ovat aina yhtä liikuttavia. On kuitenkin hyvä, että on tämän kaltaisia palstoja, joilla he voivat tuoda esille kuvitelmiaan maskuliinisista toimintamalleista, itsestään ja toiminnastaan erilaisissa tilanteissa. :D

Kylmä vesisuihku olisi ollut hyvin väkivallston vaihtoehto. 20 min ja porukka olisi häipynyt, koska kukaan hslua värjötellä edes vähän lämpimämpänä syyspäivänä kylmästi kastuneena.

Siitä olis tullut nuhaa ja kaikkea. Minun nuoruudessa virkamiehet neuvottelivat nokialaisen nuoriso-ohjaajan välityksellä. Asiat ratkesi nopeasti.

Vierailija
72/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka ovat vastanneet ovat eri. Minä olen se, joka sanoi, että OLIPA HYVÄ, ETTÄ SATTUNUT AJELEMAAN tuolla päin, koska olisi ollut KOVA KIUSAUS painaa kaasua. Lisäsin tähän vähän isoja kirjaimia, jottta viesti olisi selvempi.

Mitä osaa tekstistä et ymmärtänyt? Ai niin sori, teille pöyristynyt öyhöttäminen ja uhriutuminen on pääasia, kuten poliisienkin suhteen. Unohdin.

Persulilla on nyt kovat yliajotoiveilut tulilla...

Vierailija
73/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka ovat vastanneet ovat eri. Minä olen se, joka sanoi, että OLIPA HYVÄ, ETTÄ SATTUNUT AJELEMAAN tuolla päin, koska olisi ollut KOVA KIUSAUS painaa kaasua. Lisäsin tähän vähän isoja kirjaimia, jottta viesti olisi selvempi.

Mitä osaa tekstistä et ymmärtänyt? Ai niin sori, teille pöyristynyt öyhöttäminen ja uhriutuminen on pääasia, kuten poliisienkin suhteen. Unohdin.

Olet säälittävä pikku nilkki.

Vierailija
74/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä olis tullut nuhaa ja kaikkea. Minun nuoruudessa virkamiehet neuvottelivat nokialaisen nuoriso-ohjaajan välityksellä. Asiat ratkesi nopeasti.

Näin se vain on! Lapsiseksistäkään ei silloin pidetty turhaa meteliä.

Vierailija
75/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit ajaa noiden nuorten päälle?

Siksi, että häiritsevät narsistisella hekumoinnillaan kunnollisten ihmisten elämää ja aiheuttavat turhaa työtä kunnon poliiseille, jotka ovat yhteiskunnan turvana.

Ja tuoko on mielestäsi peruste ajaa ihmisten päälle autolla? Hanki itsellesi apua mahdollisimman pian.

Vierailija
76/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että häiritsevät narsistisella hekumoinnillaan kunnollisten ihmisten elämää ja aiheuttavat turhaa työtä kunnon poliiseille, jotka ovat yhteiskunnan turvana.

Ja tuoko on mielestäsi peruste ajaa ihmisten päälle autolla? Hanki itsellesi apua mahdollisimman pian.

Mkay, silakka.

Vierailija
77/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo tekee erinomaista työtä poliisin auktoriteetin rapauttamiseksi. Tällä menolla kohta jopa minä uskallan alkaa tekemään ihan mitä tahansa välittämättä poliisista, ei ne kuitenkaan saa/uskalla minulle mitään tehdä, Ohisalo tarkkailee silmä kovana. Tosin tämä taitaa päteä vain ilmastonmuutoksen puolesta tehtävään toimintaan. Sen puolesta voi Ohisalon puolesta tehdä mitä vaan ja mikään ei ole väärin.

Vierailija
78/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi toimi tilanteessa väärin ja päätöksen tehneet pitää saada vastuuseen. Vaikka mielenosoittajat tekivätkin tyhmästi kun päättivät istahtaa kadulle, niin se ei ole riittävä syy kaasun käyttöön. Kun mielenosoittajat eivät kehotuksista huolimatta suostuneet poistumaan, niin poliisin olisi pitänyt yksinkertaisesti nostaa heidät pois. Mielenosoittajia oli vähän ja poliisilla oli monta tuntia aikaa kutsua paikalle riittävästi kantoapua. Kaasun käyttö olisi perusteltua, jos joku rupeaisi riehumaan eikä nostaminen onnistu.

Vierailija
79/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tiedättekö mitä, menin ajotielle makoilemaan, ja auto ajoi ylitseni! Käsittämätöntä."

Vierailija
80/1122 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika tasapainottomalta ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi