Mihin tulokymmenykseen sinä kuulut?
Kommentit (79)
Nyt vastaajat valikoituvat erikoisesti kun tähän vastaavat muutkin kuin ylimpään tulokymmenykseen kuuluvat. Yleensä av:llä on vain näitä kovatuloisia vastaamassa ja ilkkumassa meitä 2tonnia nettona tienaavia duunareita.
21, sorry minä 20 olen duunari =)
Mielenkiintoista, että jollain vaivaisella 40te pääsee luokkaan "suurituloisimmat"...
Mä en edes lähtis töihin tolla palkalla...
23, en minäkään, siinä on 40donaa ja yli tienaavat... siihen muutama kymppi päälle niin ihan ok , T: duunari
25, niin, NETTONA NETTONA T:duunari
Kahdeksanteen säännöllisen työajan tulojen perusteella. Ylityöt ovat kuitenkin jokakuisia ja pakollisia ja ne mukaanlukien olen yhdeksännessä tulokymmenyksessä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:56"]
Nyt vastaajat valikoituvat erikoisesti kun tähän vastaavat muutkin kuin ylimpään tulokymmenykseen kuuluvat. Yleensä av:llä on vain näitä kovatuloisia vastaamassa ja ilkkumassa meitä 2tonnia nettona tienaavia duunareita.
[/quote]
En usko, että vastaajajoukossa on suurtakaan eroa. Tässä vain näkyy Suomen kovan veroprogression tulos, kun puhutaan netto- eikä bruttotuloista. En ole itsekään nettotulojen perusteella ylimmässä tulokymmenyksessä, vaikka luulin olevani.
II, opiskelen ja käyn osa-aikatyössä :( yht. noin 50 tuntia viikossa
II, opiskelen ja käyn osa-aikatyössä :( yht. noin 50 tuntia viikossa
X kumpikin nettona kuulutaan.