Jos olisit uusioperheen äiti ja laittaisit joulukortteja
...joihin laitat valokuvan, niin laittaisitko siihen
- kuvan vain omasta lapsestasi tästä uudesta liitosta vai
- kuvan perheen kaikista lapsista?
Oletetaan, että lähetät vain yhdenlaisia kortteja, etkä tee omia versioita esim. omille sukulaisille ja kavereillesi sekä miehen sukulaisille ja kavereille.
Kommentit (9)
Tekisin useammanlaisia kortteja. Teen niitä nytkin vaikka meillä on ihan ydinperhe.
Mutta jos et tee niin laita sitten kaikki lapset samaan kuvaan. Mutta minusta olisi kyllä omituista lähettää kaikille samanlainen kortti.
Kaikista. Ja vielä koirastakin. Ja lähettäisin kaikille jotka tähän piiriin kuuluvat. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi typeriin ihmissuhdevaltapeleihin ja vääntöihin.
Meiltä on lähtenyt kortteja vain nuoremman kuvalla, vaikka isompikin on mun. Jotenkin teinin kuvan lähettäminen on hassua, mut jos se ensi vuonna haluaa naamaansa lähettää, niin toki sitäkin voidaan :D
Miehen lapsista laittaisin ainoastaan...
Sillä kuvalla mikä olisi paras. Teinixiä ei kuviin saanut kirveelläkään
t. lähi-äitipuoli
Mä en laita joulukortteja joissa pällistelee meidän perhe.
Mutta jos olisin noin sekaisin, laittaisin totta kai koko perheestä kuvan ja perhe käsitteenä sisältää luonnollisesti kummankin vanhemman lapset.
JOS olisin, niin kaikista niistä jotka asuvat meillä, eli lähi-lapsista ei etä.
Kaikista lapsista tietenkin, niinkuin olen tehnyt. Ei meillä ole kuin meidän lapsia vaikkeivat äidit ja isät kaikille ole samat. Meille ne on meidän lapsia.