Reiman talvimallisto päivitetty nettisivuille!
Huomasin eilen illalla että reiman sivut oli päivitetty ihan uusiksi.
Päivitys on varmaan kesken kun perusreimat puuttuu vielä.
http://www.reima.fi/
Kommentit (6)
pienten Liro näyttää kivalta, tykkään väriyhdistelmästä joka tuossa mallikuvassa. Samoin tyttöjen keltainen Garda-takki näyttää mukavan reippaalta.
Pipoissakin oli musta kivoja :) Vihreä värinä hyvä koska tiedän että sen väriset asusteet tullaan tarvitsemaan. Sydänpipo on söpö, hiippa- ja pompulapipot kans kivoja...ei ehkä juuri noissa väreissä mitä nyt näkyvillä, mutta eiköhän värejä tuttuun tapaan paljon.
Valkoinen on kiva väri niin haalareissa kuin housuissakin, mutta.... vain kuvissa ;)
koska itse en löytänyt sivuilta vielä oikein mitään kivaa, vaikka Reiman esitteessä oli parikin juttua, joista tykkäsin.
minäkin tuosta Liro haalarista, samoin noista pienten Allia , Luiro ja Kano lakeista - tuo Kano oranssina voisi olla aika hieno!
Minun silmääni osui reiman kuvastosta useampikin kiva haalari.
Voi kun vois ostaa useamman....
Oikeastaan tarvetta ei ois yhdellekkään,mutta Rematec + haalarin ajattelin ostaa kunahn tulee kauppoihin. Lakit oli kyl aika hönttejä,mut onneksi niitä löytyy ennestään vino pino.
se pressipankin täysoranssi oli? Ei ainakaan osu nyt silmään, tai sitten ei ole vain kaikki haalarit tuolla vielä..
Mitä mieltä muut? Mua ei ainakaan sävähdyttänyt oikein mikään puku...ja pipotkin tosi tylsiä, yleensä reimalla ollut tosi kiva pipovalikoima.