Elokuva/tv sarja joka pelästytti sinut lapsena?
Minulla se oli elokuva nimeltä Gritters ollessani noin 10v.
Kommentit (1220)
Body Snachers jossa avaruusoliot valtaa nukkuvien ihmisten kehot, pelkäsin että jonain aamuna äitinikin on ihan tunteeton ja robottimainen alien ja samoin opettaja sekä koulukaverit ja lopulta koko kaupunki jahtaa minua..
Alfred hitchcock esittää tv-sarjasta jakso jossa vanki keksii mielestään täydellisen pakosuunnitelman vankilasta.sopii asiasta vankilan ruumishuoneen työntekijän kanssa.pelottava ja ahdistava lapsena.vieläkin muistan ja tuntuu ahdistavalta.
Muumeissa oli pelottavia hahmoja. Alfred J. Kwak oli traumaattinen.
V (Elikkäs Vaaran merkit) jossa alienit tuli maapallolle tekemään ihmisistä säilykkeitä. Siinä oli sarja, jossa olin sohvalla koko ajan niin että sydän hakkasi tavallista kiivaammin, koska niin jännittävä tuo oli ikäiselleni. Olen ottanut talteen pienen lehtiuutisen jossa sanotaan "Ihmemies V:n tilalle." V:tä alettiin näyttää todella myöhään illalla ja Ihmemies tuli siihen klo 19.00 tilalle.
Manaaja, tappajahai ja pelottaako sarja varsinki se pelle jakso
Vierailija kirjoitti:
Joku sarja jossa oli triffidejä, se oli tajuttoman pelottava.
Triffidien kapina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E.T:n kauhistuttava avaruusolento. Näin aikuisiällä kyseinen hahmo näyttäytyy enemmänkin sympaattisena, mutta lapsen silmin tuollainen "erilaisuus" oli pelottavaa.
Joskus muistan tähdenlennon nähdessä ajatelleeni, että nyt se kummajainen on tulossa meidänkin talon läheisyyteen... :DMahtavaa, että joku muukin on pelännyt E.T:tä! :D Minua se kammotti ja ällötti erityisesti sairastuttuaan.
Kyllä, se sairastumiskohta karmi! Varsinkin kun se poika sanoo äidilleen jotenkin "I think we are sick. I think we are dying." Hrrr.
Vierailija kirjoitti:
Scary Movie 2
Minäkin pelkäsin tuota. Sitä alkua pelkäsin.
Manaajasta sitä pikkutyttöä olen pelännyt muutenkin lapsena.
Hopea ja safiiri. Sain siitä painajaisia.
Superman 3 ja kohtaus, jossa kone muuttaa naisen robotiksi. Kohtaus syöpyi kyllä pysyvästi mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Safiiri ja teräs
Tuotakin.
Mutta Yöjutun Nukke oli pahin.
Manaaja kun siinä on se demoni joka sähisee .
Näin ehkä 6- tai 7-vuotiaana telkkarista jonkun dokumentin täistä ja kirpuista. Iso osa siitä oli lähikuvaa noista öttiäisistä, kun ryömivät jonkun hiuksissa tai eläimen turkissa, ja kävivät ihmisten "kimppuun" näiden nukkuessa. Lisänä vielä karmivat musiikit. Kai se oli tarkoitettu humoristiseksi, mutta minua ällötti ja kauhistutti. Pelkäsin pitkään, että saan täitä ja niitä ryömii sängyssäni :D
Muistan että myös Alfred J. Kwak oli jotenkin ahdistava, en pystynyt pienenä katsomaan sitä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Safiiri ja Teräs. Pelotti ihan sikana 80-luvulla.
Se oli tosi jännä joskus kasarin alkuvuosina.
...upstairs and downstairs....muistan tämän ja karmiinselkäpiitä vieläkin. Vm71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Safiiri ja teräs
Tuotakin.
Mutta Yöjutun Nukke oli pahin.
Hyi, muistan tuon nuken.
Vaimoni on noita. Olin kuulemma kerta toisensa jälkeen käynyt sulkemassa telkkarin. Ajattelin, että äidistäni tulee noita, jos hän katsoo tuota.
Ja joku länkkäri, missä oli lehmälaumoja. Olin herännyt yöllä ja valittanut, että en tykkää, kun tuo lehmä on mun sängyssäni. Sen jälkeen en saanut enää katsoa kuukauden Westerniä.