Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuva/tv sarja joka pelästytti sinut lapsena?

Vierailija
03.10.2020 |

Minulla se oli elokuva nimeltä Gritters ollessani noin 10v.

Kommentit (1249)

Vierailija
841/1250 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-sarja V.

Vierailija
842/1250 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta muistaako kukaan 80-luvulla tullutta tsekkiläistä lääkäri-/sairaalasarjaa. Tämä siis vanhaan hyvään tsekkoslovakian aikaan. Sarjassa normaalit lekuri-hoitsukuviot.

M vm 73

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1250 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumien mörkö pelotti kun olin ihan pikkulapsi.

Myöhemmin vanhempia vaikutti enemmän pelottavan kun katselin lapsena Terminaattori elokuvia jne. Muistan kaverin jonka vanhemmat ei antaneet katsoa Gremlings elokuvaa. Ei nämä nyt ala-asteikäisenä enää pelottavia olleet.

Vierailija
844/1250 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gremlins oli kauhein asia ikinä lapsena, sain ihan paniikkikohtauksen kun kuulin edes hetken elokuvaa.

Vierailija
845/1250 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkyjä ja tärinöitä sarjan jakso missä valehtelevan pojan suuhun meni hämähäkki??Vieläkin mietin miksi helvetissä niin sairasta sarjaa näytettiin lastenohjelmana, olen yhä katkera :D

Vierailija
846/1250 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on osoitus siitä, että vahtikaa nyt mitä lapsenne katsoo telkasta!  

Pelkäsin lapsena Titi nallea. Tuskinpa olisi käynyt vanhemmilla mielessä että lapsi voi pelätä lapsille tarkoitettua iloista ohjelmaa.

Lapset voi säikähtää ihan mitä vaan, jopa niissä tutuissa ja tirvallisissa lapsille suunnatuissa jutuissa.

Tiedän henkilön joka pelkäsi aivan suunnattomasti teletappien aurinkoa.

Vierailija
847/1250 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelännyt, mutta itkin silmät päästäni H.C.Andersenin Kuusi-sadusta tehdylle piirretylle. Siinä pieni kuusi odottaa innokkaasti pääsyä joulukuuseksi. Joulun jälkeen kuusi poltettiin ja minä itkin kauhusta ja järkytyksestä, sinä jouluna oli vaikea koristella joulukuusta.

Vierailija
848/1250 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekaluokkalainen ja olisikohan ollut luokkaretki elokuviin niin mentiin katsomaan Disneyn Dinosaur elokuvaa.

Siinä kuoli dinosauruksia ja itseäni pelotti kaikkien päähahmojen puolesta. Ne tehosteetkin olivat siihen aikaan pelottavan vakuuttavia.

Nyky teknologia on paljon hienompaa, mutta silloin nämä tehosteet olivat uutta.

Vierailija
849/1250 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Blair Witch Project oli karmiva!

Vierailija
850/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanni leijuvine karttakeppeineen ja pilipali tunnusmusiikkeineen oli jotain ihan järkyttävää... Vieläkin tulee kylmäävät väreet, kun edes ajattelee koko ohjelmaa.

Vierailija
851/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eulaalia Kenkkunen

Vierailija
852/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Töpöhännässäkin oli muistaakseni jotain ahdistavia ja surullisia kohtauksia. Kirjaa ei ole sitten lapsuuden luettu tai katsottu elokuvaa. Joku päivä voisi vaikka Youtubesta, että onko enää sama kuin silloin. 

Vierailija
853/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuden pirut

Vierailija
854/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumien mörkö pelotti kun olin ihan pikkulapsi.

Myöhemmin vanhempia vaikutti enemmän pelottavan kun katselin lapsena Terminaattori elokuvia jne. Muistan kaverin jonka vanhemmat ei antaneet katsoa Gremlings elokuvaa. Ei nämä nyt ala-asteikäisenä enää pelottavia olleet.

Gremlins taitaa olla Suomessa K-13, joissain suoratoistopalveluissa K-16. Ei se ihan pienille sovi. Aika väkivaltainen kuitenkin.

Vierailija
855/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajahai

Vierailija
856/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Christine-tappaja auto aiheutti kivat traumat 11vuotiaana, naapurilla kun sattui olemaan iso punainen jenkkiauto ja olin varma että se tahtoo tappaa meidät.

Tää on vähän ohi aiheen, mutta jonkun (muistaakseni suomalaisen) sarjan jaksossa kersana näin kuinka joku kidnapattiin mustaan Chevrolet chevy -pakettiautoon. Pidin niitä aika pitkään vain rikollisten autoina.

Vierailija
857/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langolieerit. Järkyttävä kauhuolo tuli siitä. Isän kanssa 10-vuotiaana katsoin...

Vierailija
858/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit pelotti enemmän kuin Alien 🤣

Vierailija
859/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero iässä itseäni houkutti katsoa Twin peaks sarjaa. Muistan että siinä olisi ollut intiaani, joka hyppeli häiriintyneesti ruudulla. Se oli mielestäni kiehtovaa katsomista, mutta vanhempani käskivät mennä nukkumaan. Pitivät sitä liian pelottavana itselleni. Se sarja sai itselleni silloin levollisen olon. En itse ollenkaan pelännyt sitä sarjaa. Aina välillä salaa katselin sitä toisesta huoneesta.

Vierailija
860/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5 -vuotias kun pelästyin Spede Showssa Kammottavaa Röyhtäisijää joskus 70 luvulla. 🤣

Isän kainalossa tiirailin käsien lomasta showta ja pelkäsin että se ilmestyy uudelleen.