Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adoptioon annettu lapsi lähetti joulukortin.

Vierailija
18.12.2013 |

Meillä siis ns avoin adoptio koska lapsi oli jo leikki-ikäinen kun meni adoptioon. Moneen vuoteen ei ole joulukorttia tullut mutta taas tuli. Lapsi täyttää kesällä 18v ja mietin johtuuko siitä että haluavat että hän muuttaisi tänne koska adoptioäidin sisko sai vauvan ja he hoitavat vauvaa paljon. No mulla uusi perhe enkä esim 5v lapsellemme ole puhunut koko asiasta mitään. En haluaisi muistella koko asiaa vaan unohtaa sen jop.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 09:24"]

Adoptio on ratkaisu tilanteessa mihin ei ole mitään parempaa ratkaisua - silloin biologinen vanhempi on todella heikoilla elämässään, jos ei pysty pitämään lapsestaan huolta. Ne eivät tosiaankaan ole mitään kauniita tarinoita mitä taustalta löytyy, vaan yleensä syynä on vaikeita psyko-sosiaalisia ongelmia. Usein näiden ihmisten ongelmat eivät ratkea ilman vahvaa tukea, ja siksipä monien elämäntarina on jatkossakin karu. 

[/quote]

No mulla ainakin on ollut elämä ihan hyvää jo 10v.

[/quote]

Ei ole. Kaksplussalle kirjoitat nimimerkillä "ammattivalittaja" eikä mikään ole koskaan hyvin. Lastasi käy sääliksi. Siis sitä pienempää. Anna hänetkin pois, niin voi saada jostain oikean äidin.

[/quote]

En tosiaankaan kirjoita sillä nimimerkillä ja nuoremmalla lapsella kaikki hyvin ja olen onnellinen nykyään.

[/quote]

Entäs ne viestit, missä suunnittelet itsemurhaa kun et kelpaa töihin? Vai etkö muka kirjoittanut niitäkään?

[/quote]

No en ole kirjoittanut sellaisia palstalla muitakin kuin minä.

Vierailija
82/86 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet valittanut ties kuinka monesti teidän asuntoasiastanne ja miehesi välinpitämättömyydestä. Siitä että tarvitsisit enemmän tilaa ja lapselle pitäisi saada oma huone.

Et ole terve. Et ole kunnossa. Olet epätasapainoinen ja hyvin usein hyvin onneton. Toivottavasti vanhempi lapsesi saa kivan kämpän jostain ja löytää ihania ihmisiä elämäänsä. Uskon että nuorempi lapsesi tulee vielä kärsimään kanssanne monin tavoin. 

Kaikista ihmisistä vain ei koskaan tule tasapainoisia viisaita aikuisia. Jotkut jäävät  hyvin epäkypsälle tasolle, eivätkä kykene koskaan käsittelemään asioita tasapainoisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella pahalta tuon 17-vuotiaan pojan puolesta, jos tilanne tosiaan on kuten ap selittää. Ensin oma äiti on antanut pois kun lapsi on jo verrattain iso, saattaa olla muistikuviakin biologisesta äidistä/vanhemmista ja tuosta ajasta kun siirtyi uuteen kotiin. Ja sitten adoptiovanhemmatkaan eivät kohtele kuin omaa lastaan vaan pitävät velvollisuutena, johon ei haluttaisi panostaa rahaa ja usutetaan pois kotoa heti kun se lain mukaan on mahdollista. Järkyttävää! Jos sukurasitteena on vielä mielenterveysongelmia ja mahdollisesti muitakin terveysongelmia, ei tuossa ole kovin hyvät lähtökohdat ihmisellä joka on aikuinen vain lain silmissä mutta henkisesti vielä tuore ja hauras.

Tuntuu kylmältä sekin, ettei ap ole valmis ottamaan nuorta vastaan kun tämä kurottaa kohti vaan syyttää häntä huonojen adoptiovanhempien sanomisista.

Vierailija
84/86 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 07:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 07:47"]

Taas sinä. Johan tästä on keskusteltu. Laita se ukkos kuriin ja tapaa lastas. Tuon ikäinen tuskin haluaa muuttaa sellaisten ihmisten nurkkiin jotka eivät ole halunneet edes nähdä. Tai siis äiti halus mutta äidin mies oli paskahousu.

[/quote]

ei ole miehestä kiinni minä en itse halua tavata, hänellä jo vanhemmat.

[/quote]

Vierailija
85/86 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitteepä vittuva täshä ketjussa tapahtuupi? Ó.Ò WTF!

Vierailija
86/86 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä jaksaa nostella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme