Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On todellakin mennyt hiljaiseksi nettikirppareilla

Vierailija
07.11.2013 |

Ei mene kaupaksi täysin ehjä ja lähes uudenveroinen talvihaalari muutamalla eurolla. Ovh 120e. Tuon olisin jo uskonut kelpaavan :D

Mutta ei.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kurjaa koeta uudestaan tai anna johonkin myyntiliikkeeseen provinkalla myytäväksi, jos haalari on hyväkuntoinen. Tämä taantuma aiheuttaa sen, että kirppareillakin on hiljaisempaa. Ihmisillä ei ole varaa ostaa. Meilläpäin kaupatkin ovat hiljentyneet, hyllyjä ei täytetä enää esim. isoissa marketeissa ja henkilökuntaa on vähemmän (=kassoja muutama). Eikö keskokin lupaile isoja irtisanomisia? Siis lama on nyt vähentänyt kaikkea kaupankäyntiä.

Vierailija
2/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita uudestaan. Nyt on ostajan markkinat. Kiva kun voi tehdä löytöjä, kun ei samaa tuotetta halua tuhat ostajaa. Hinta sinulla taisi olla kohdallaan, kaikilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ticket to heaven takin myytyä ihan kohtuu hintaan. Laitoin toki useampiin paikkoihin myyntiin fb:hen. Oletko fb-kirppiksiä kokeillut?

Vierailija
4/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu- ihmiset ei halua maksaa postikuluista- se on syy nro 1- itse kysyin postista paljon maksaa kahvikuppien postitus särkyvänä - vastasivat 17 e- alle 5 kg pak

- ei oo todellista- sillä hinnalla saa jo muumimukeja 2 kpl alesta 

Vierailija
5/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myynyt huuto.netissä vuodesta 2008. Parhaat kuukaudet myydä mitä tahansa on elo-syyskuu ja maalis-huhtikuu. Marraskuussa aloitetaan jouluostokset, joulukuussa on alet, samoin tammikuussa, helmikuussa maksellaan joulun tuhlaamisia, maaliskuussa on pakko alkaa ajatella kevätvaatteita ja kesää, viimeistään huhtikuussa, toukokuussa alkaa alen odotus, kesäkuussa on alet, heinäkuussa lomat, elokuussa valmistaudutaan syksyyn,ja talveen. Näin joka vuosi. Joten parhaat kuut on tosiaan ne elo-syys ja maalis-huhti.

Vierailija
6/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota haalaria olen jo myynyt aika monessa paikassa. En taida jaksaa enää. Mistä löytyisi "tarvitaan" palsta? Voisin tuon antaa jollekin tarvitsevalle :) Olisi niin kätevää poimia vain ilmoituksia, joissa joku tarvisee jotain ja lahjoittaa. Jos itse laitan lahjoitusilmoituksen, niin väärälle ihmiselle menee. Sen nyt tietää jokainen.

-ap-

Vierailija
7/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen haalari? Jos on pojille sopiva 110 > niin olisin kiinnostunut ostamaan.

Vierailija
8/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä haalari ja koko? Kunto? Vuosimalli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme