Kenen elokuva-/televisiohahmon kanssa voisit muodostaa parisuhteen?
Ei siis pelkkää seksisuhdetta. Lisäksi hahmon näyttelijän voisi mainita, jos samaa hahmoa on näytellyt moni... Ei tarvitse perustella, mut ois kiva.
Kommentit (217)
Vikings sarjan Ragnar Lothbrok (Lodbrok). Näyttelijänä Travis Fimmel.
Silmä lepää, suu kuolaa ja mielikuvitus laukkaa.. ;)
Marc Darcy täälläkin, Schindlerin listasta Schindler (Liam Neeson), Englantilainen potilas kreivi Laszlo de Almasy (Ralph Fiennes), Kummisetä I ja II Michael Corleone (Al Pacino), Beck-sarjan Beck (Peter Haber), Solsidanin Ludde....
Muumipappa Muumilaakson tarinoista. :3 Harmi, että en ole muumi...
Tuo Tanskalainen maajussi olis aika passeli kumppani mulle. Aina positiivisena touhuamassa ja opiskelemassa uusia taitoja. Hyvä isä, pitää huolta luonnosta ja eläimistä mutta ronski, kun sitä tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 18:54"]
Sherlock! Ja tietysti se Benedict Cumberbatch -versio. ;)
[/quote]
Tämä!!! (ps. oothan tämän viestin kirjoittaja jo huomannut, että yle esittää kolmannen tuotantokauden 19.1. alkaen?) :)
[/quote]
Enpä muista, koska olisin odottanut jatko-osia johonkin hvetin tv-ohjelmaan näin innokkaana. Mut toi Sherlock on vaan parasta, mitä pitkään aikaan on tullut Game of Thronesin lisäksi. Ja Sherlock on ihanan raivostuttava ja aivan varmasti sukupuolitautivapaa tapaus tämä neitsyt.
Ja Benedict, uuuuuuh. Munasarjat poksahtaa. Ruma mies ja niin karismaattinen.
Tohtori nro. 10 olisi munkin suosikki, eli David Tennant.
Sitten myös jo mainittu New girlin nick. Ihana!
Mcleodin tyttäristä mä taas ottaisin Peterin, vetoaa muhun käsittämättömällä tavalla vaikka tekivät sarjassa hänestä kusipään.
Mr. Darcyn ottaisin kirjan versiona, korkeintaan lost in austenin darcyna jos on pakko olla tvstä tuttu :)
Howlin / Haurun liikkuvasta linnasta. Elokuvaversio ja kirja käyvät molemmat.
Nämä alkuunsa, laitan lisää jos tulee mieleen.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 18:54"]
[/quote]
Tämä!!! (ps. oothan tämän viestin kirjoittaja jo huomannut, että yle esittää kolmannen tuotantokauden 19.1. alkaen?) :)
[/quote]
Huomattu on! Tosin mä yritän kaivaa jaksot netistä heti BBC:n esityksen jälkeen. Luulisi että jostain löytyy, ainakin 2 ekaa kautta on löytynyt. :) Toki täytyy myös Ylen esitykset katsoa. :D
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:30"]
Gilmoren tyttöjen Luke tai How I met your mother Marshall. Ehkä iän puolesta kuitenkin Marshall: älykäs, idealistinen, rakastava ja uskollinen aviomies sekä minun makuuni kuuma.
[/quote]
Sulla on hyvä miesmaku, näitä kahta itsekin ajattelin kun ketjua luin läpi :)
Luke on komea kuin mikä, hieman mörökölli mutta kiltti.. Ja Marshall vähän höpsö ja sydämellinen.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 02:27"]Uuden päivän Lauri Kallio. Samalla niin miehekäs, mutta suloinen. Semmoinen reilu ja ahkera kaveri.
[/quote]
Joo, Lauri on ihana. Ja Otso! Voisin ottaa jommankumman heistä ja sit mun paras ystävä (siis kuvitteellinen) voisi seurustella sen toisen kans! :))
Mut ihan ekana mulle tuli mieleen Jack Bauer. Tosin, tuskin hänen kanssaan kukaan voisi oikeasti seurustella.. Se on aina vaan sanomassa 'I promise' ja kuitenkaan ei pidä lupauksiaan.. :(
190 jatkaa, että Jack Porter siitä Kosto-sarjasta. Ja varsinkin, jos olisin Amanda :)
Miksi? No se on niin komea, luotettava, romanttinen ym
Don Draper Mad Menistä (ei mikään ihanneaviomies mutta panisin).
McNulty Langalla-sarjasta, siis näyttelijä Dominic West (sama homma)
Jesse Pinkman Breaking Badista - onhan se ihan pihalla mutta ihana.
192 jatkaa:
Fitz ratkaisee -sarjan Fitzin kanssa haluaisin elää ystävänä, ihana mies mutta en panisi.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 18:54"]
[/quote]
[/quote]
Enpä muista, koska olisin odottanut jatko-osia johonkin hvetin tv-ohjelmaan näin innokkaana. Mut toi Sherlock on vaan parasta, mitä pitkään aikaan on tullut Game of Thronesin lisäksi. Ja Sherlock on ihanan raivostuttava ja aivan varmasti sukupuolitautivapaa tapaus tämä neitsyt.
Ja Benedict, uuuuuuh. Munasarjat poksahtaa. Ruma mies ja niin karismaattinen.
[/quote]
Minä myös olen odottanut kolmoskautta pari vuotta! Kahden ekan kauden DVD:t puhki katsottu ja osaan ulkoa jokaisen repliikin. "I always hear 'punch me in the face' when you're speaking, but it's usually subtext." :D
Jep, Benedict, uuh <3
pako-sarjasta se isoveli, nimeä on muista.
Seitsemän sivua eikä ihanan miehekästä ja isällistä, ahkeraa ja tunnollista Charles Ingallsia ole vielä mainittu ! :O Siinä vasta mies!
Muut on olleet niin moderneja ja minä 21v tyttönen tulen täältä sitten Pieni talo preerialla -boksit kainalossa.. :'D
Alan Rickman Hans Gruberina (Die Hard). Voiko ihmisessä edes olla niin paljon charmia, ja niin seksikäs ääni! Siinä on mies jossa kaikki on paikallaan.
Carlos Bernard Tony Almeidan roolissa (24), puoleensavetävä ja niin romanttinen Michelleä kohtaan, kuitenkin ohjat tiukasti käsissään.
Frendien Chandler, hyvännäköinen ja hyväluonteinen ja rakastan sitä sarkastista huumoria.
Siegfried Kaikenkarvaisista ystävistä, en tiedä mikä siinä vetoaa, mutta jotenkin se olemus on hurmaava.
Oi että, täällä on niin mahtavia miehiä listattu, että pitää itsekin osallistua:
OC:n Seth (tietysti aikuisena): Aivan mahtava, sarkastinen, huumorintaju. Älykäs. Söpö.
Gilmoren tyttöjen Jess SEKÄ Logan: Vikkelä-älyisiä, söpöjä, komeita. Sanailuseura taattua.
Gossip Girlin Chuck Bass: Ehkä seksikkäin mies päällä maan. Pahis. Mutta kuitenkin ah, niin rakastunut Blairiin.