Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen elokuva-/televisiohahmon kanssa voisit muodostaa parisuhteen?

Vierailija
18.12.2013 |

Ei siis pelkkää seksisuhdetta. Lisäksi hahmon näyttelijän voisi mainita, jos samaa hahmoa on näytellyt moni... Ei tarvitse perustella, mut ois kiva.

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihana ketju pitkästä aikaa!!!

Mulle myös Daryl tai Rick The Walking Deadista. Tai sit Aragorn :)

Ja aivan yli kaiken haluaisin Person of Interestistä, suomeksi siis Kohde, Jim Caviezelin esittämän päähenkilön Johnin, vai mikä sen nimi nyt sitten olikaan.

Vierailija
182/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Mosby on ihan kivan oloinen tyyppi, tosin sillä taitaa olla niin paljon kriteereitä etten kelpaisi. McLeodin tyttäret -sarjasta mulle kelpaisi melkein kuka tahansa kaksilahkeinen (paitse se Peter).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:22"]

Ted Mosby on ihan kivan oloinen tyyppi, tosin sillä taitaa olla niin paljon kriteereitä etten kelpaisi. McLeodin tyttäret -sarjasta mulle kelpaisi melkein kuka tahansa kaksilahkeinen (paitse se Peter).

[/quote]

Nick on niistä miehistä ehdottomasti ihanin vaikka onkin vähän vätys eikä saa suhdettaan Tessiin vietyä eteenpäin.

Vierailija
184/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma rakas mies, mutta ekana tuli mieleeni Akuutin lääkäri Risto Laitila.... Hän on niin rauhallisen ja kunnollisen oloinen ja ammattikin herättää luottamusta. Puhetyyli ehkä liiankin monotoninen, mutta silti! :D

Äippä35v.

Vierailija
185/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

154 korjaa, en lukenut aloitusta tarpeeksi hyvin, joten luulin tarkoitettavan tv.stä tuttua/julkkista. Joku oli kirjoittanut Charles Ingals, se on munkin mieleen ulkomaisista tv-sarjojen miehistä. Ihan täydellinen mies ja perheenisä, ainut miinus siitä että on köyhä, mutta siihen aikaan köyhyys on ollut hyvin tavallista joka puolella.

Vierailija
186/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho-osaston Benton (se tummaihoinen mies). Vähän vakavahenkinen, mutta työn ulkopuolella rento. Todella hyvännäköinen. Mietin joskus, että miltä ne pusuhuulet tuntuis...hmmm...

Vierailija
187/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusun aika -sarjan perheen isukki, jota näytteli Jukka Puotila.

Vierailija
188/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 02:06"]

Ei siis pelkkää seksisuhdetta. Lisäksi hahmon näyttelijän voisi mainita, jos samaa hahmoa on näytellyt moni... Ei tarvitse perustella, mut ois kiva.

[/quote]

Dr. Whon kymmenennen inkarnaation kanssa. Näyttelijä oli David Tennant.

Vierailija
189/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tylsästi Big Bang Theoryn Leonard tai Raj. Morse olisi ehkä liian alkoholisoitunut makuuni, mutta kaveriksi mahtava. Mieheni on joskus miettinyt miten hauskaa olisi Sheldonin kaltainen kaveri kunhan siltä pääsisi tarvittaessa piiloon. Vähän vanhemmista herrasmiehistä tosiaan John Barnaby (John Nettlesin näyttelemänä) ja Hercule Poirot olisivat kiehtovia tyyppejä. Poirot'kin tosin ehkä ystävänä, en ole siisteysintoilija.

Tämä ketju kannattaisi lassukoiden lukea ja miettiä kuinka moni muka todella kuolaa hankalien, epäluotettavien ja vaarallisten pahisten perään. Näyttää että kiltit ja/tai älykkäät miehet kiinnostavat. 

Vierailija
190/217 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernaturalin Dean!

Komea, eikä sen kanssa tarvitsisi pelätä oikein mitään, kun se osaisi tappaa kaikki möröt. Pitäisi vain kestää sen painajaisia ja muita kaikkien helvetti jne. vierailujen takia, mutta kuitenkin. =D

Vierailija
191/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordan Catalo sarjasta My So Called Life. Tuollaisiin uneliaisiin, polkkatukkaisiin haahuileviin kitaristeihin minäkin aina teininä onnettomasti rakastuin. Hänen kanssaan voisin haahuilla teinivuodet on-off-suhteessa. Joisimme pussikaljaa parkkipaikoilla ja pussailisimme auton takapenkillä.

Cherrybomb elokuvan Luken(Robert Sheehan) kanssa voisin bilettää parikymppisenä opiskelijavuodet. Luke tulee vaikeista oloista, mutta huumekauppiaana tietysti tuntee paljon tyyppejä. Pääsisin mitä erilaisimpiin bileisiin ja tutustuisin mitä kummallisimpiin tyyppeihin. Ehkäpä voisin jopa pelastaa hänet? Ja ne lautasen kokoiset silmät, ja se ihana tukka!

Sitten on Pippin(Billy Boyd). Kirmaisimme ympäri kontua käsikädessä, tukat tuulessa hulmuten. Pippin höpöttäisi juttujansa, joskus hän voisi laulaa kauniin laulunsa Kuninkaan paluusta. Piippukessusta tulisi kyllä sanomista, oluen voisin toisinaan ottaa itsekin hyvän ruuan kanssa.

Ronald Weasley, Harry Potter -saagasta. Lapsena jäin aina urheilijaveljeni varjoon, joten me ymmärtäisimme toisiamme. Kotikolokin muistuttaa kovasti mummolaani, ja viihtyisin varsin hyvin Mollyn kutomassa villapaidassa. Mielestäni Ronin vitsit ovat hauskoja. Ja se Rupert Grintin virnistys :D Ronissa olisi potentiaalia ihan aviomieheksi ja lasten isäksi.

Mutta oikeasti olenkin yli 30-vuotias ja lapseton, joten ottaisinkin ehkä Sirius Mustan. (Tässä skenaariossa Sirius ei tietenkään ole kuollut.) Eläisimme Mustien sukukartanossa, siinäpä minulle sisustusprojektia. Välillä Sirius saisi painajaisia menneisyydestään Azkabanissa. Mutta minä olisin hänen vierellään, tukien ja ymmärtäen. Olisimme lapsettomia, mutta kummipoika Harry tietysti kävisi perheineen kylässä.

Vierailija
192/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 18:54"]

Sherlock! Ja tietysti se Benedict Cumberbatch -versio. ;)

[/quote]

Tämä!!! (ps. oothan tämän viestin kirjoittaja jo huomannut, että yle esittää kolmannen tuotantokauden 19.1. alkaen?) :)

[/quote]

Enpä muista, koska olisin odottanut jatko-osia johonkin hvetin tv-ohjelmaan näin innokkaana. Mut toi Sherlock on vaan parasta, mitä pitkään aikaan on tullut Game of Thronesin lisäksi. Ja Sherlock on ihanan raivostuttava ja aivan varmasti sukupuolitautivapaa tapaus tämä neitsyt.

Ja Benedict, uuuuuuh. Munasarjat poksahtaa. Ruma mies ja niin karismaattinen.

[/quote]

Minä myös olen odottanut kolmoskautta pari vuotta! Kahden ekan kauden DVD:t puhki katsottu ja osaan ulkoa jokaisen repliikin. "I always hear 'punch me in the face' when you're speaking, but it's usually subtext." :D 

Jep, Benedict, uuh <3

[/quote]

LOL, ja Watson jatkaa sitä kuristamista, vaikka toinen yrittää sanoa, et OK riittää. Tossa sarjassa on kyllä niin paljon hyviä reploja, et se kestää todella monta katsomiskertaa.

Oma suosikki: Hamish, my second name is Hamish. Arggg..

Benedict eli Sherlock on ehana, mutta haluaisin mainita, et kyl Watsonissakin on puolensa. Odotan innolla, et ovatko lisänneet kolmoskaudella Watsonin repliikkeihin legendaarisen No shit, Sherlock. Repeäisin.

Vierailija
193/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter Morgan. Komea, hyväkroppainen ja lahtaa kaikki pahikset. 

Vierailija
194/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 18:54"]

Sherlock! Ja tietysti se Benedict Cumberbatch -versio. ;)

[/quote]

Tämä!!! (ps. oothan tämän viestin kirjoittaja jo huomannut, että yle esittää kolmannen tuotantokauden 19.1. alkaen?) :)

Vierailija
195/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho-osaston lastenlääkäri Doug Ross (George Clooney) teki aikoinaan lähtemättömän vaikutuksen, olisin sulaa vahaa siitä katseesta. Samasta syystä Gunvald Larsson Beckistä, ah mitkä silmät.

Vierailija
196/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:37"]

Mulla nyt on vähän outo "ihastus", mut Retrolissu on hot. Se vartalo... :)

[/quote]

Eikä! Mä luulin olevani ainoa siihen ihastunut. Tai en tiedä onko ihastumista, mutta fanitan ihan täysillä. Mahtava hahmo, mun idoli! Diudiudarlings!

Vierailija
197/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleiden runoilijoiden seuran opettajan. Olisi varmaan juuri passeli puoliso meikäläiselle.

Vierailija
198/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:stä tuli vastikään The Holiday, ja sen Jude Law oli kyllä suloinen ilmestys, ja saisi kaksi tytärtäkin vielä kaupan päälle!

Vierailija
199/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chuck bass. Jos olisin itse blair.

Vierailija
200/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooli kyllä vaikuttaa tosi paljon. Esimerkiksi Alexander Skarsgårg (vai miten se nyt kirjoitetaan) on aivan kauhea siinä Vampyyrisarjassa, mutta ihan järjetön hottis siinä sotasarjassa The Next Generation. Se on jotenkin aivan yltiökiinnostava next generationissa, kun se on niin ilmeetön koko ajan, välillä jotain ilmetta tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi