Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen elokuva-/televisiohahmon kanssa voisit muodostaa parisuhteen?

Vierailija
18.12.2013 |

Ei siis pelkkää seksisuhdetta. Lisäksi hahmon näyttelijän voisi mainita, jos samaa hahmoa on näytellyt moni... Ei tarvitse perustella, mut ois kiva.

Kommentit (217)

Vierailija
121/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi,luin ketjun läpi ja joku oli kerennyt varamaan Jack Sprarrowin. Kyllä mulle kelpaisi myös Minä ja Morrison leffan Aki,sietämättömän seksikäs heroiinitrokari,jota näyttelee nuorena komea Samuli Edelmann.

Vierailija
122/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassie. Olisi keskivertonaista uskollisempi ja luultavasti myös parempi pano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendien Chandler. Hän olisi hyvää ja uskollista aviomiesainesta ja saisin nauraa katketakseni hänen jutuilleen. Varmasti olisi myös hyvä isä lapsilleen, vaikka vähän tohelo nolojen tilanteiden mies onkin. Tosin Monica ja Chandler on niin ihana pari, etten haluaisi mennä siihen väliin. :)

Vierailija
124/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridget Jonesin Mr Darcy. Ihan täydellinen ulkonäöllisesti ja leffassa luonteensakin perusteella. Hiukan hankaluuksia tosielämässä tuottaisivat kyllä hänen pitkät työpäivänsä ja ammatillinen kunnianhimonsa.

Vierailija
125/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden Jiri tai Sebastian. Oi vitsit, mitä komistuksia. Jiri tosin olisi turvallisempi parisuhteeseen, toisin kuin Sebastian, joka tulee vähän kyseenalaisesta mafiaperheestä.

Keskimaasta voisin minäkin hakea ukon, nimittäin Aragorn tai suloinen Legolas lähtisi oitis mukaan, eikä kyseisten herrojen mielipidettä edes kyseltäisi. ;)

Vierailija
126/217 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä eli Robin Hood-sarjasta Guy Gisbornea esittänyt Richard Armitage! Luoja, miten kaamea osa, mutta Armitage vetää osan täysillä, tihkuu seksiä ja miehen matala ääni, WAU! Youtubessa on onneksi runsaasti Armitagea ja Gisbornena saa sydämeni pomppimaan ylimääräistä....

Se toinen on Mikael Persbrandt  ja nimenomaan Beck-leffojen Gunvald Larssonina miehekäs sekoilija, komea!

Vierailija
127/217 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle Edward Culle kelpaisi

Tai Lostin Sawyer

Paras olisi kuitenkin Brian O'connor ;(

Vierailija
128/217 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:37"]

Mulla nyt on vähän outo "ihastus", mut Retrolissu on hot. Se vartalo... :)

[/quote]

Mullakin! Ihanan karismaattinen ja muuntautumiskykyinen hahmo, ja äänikin on ihana. Pukeutumisesta päätellen myös hyvin ennakkoluuloton mies... vai onko Retrolissu mies? :) Ihana joka tapauksessa!

Vierailija
129/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli maininnut jo Onslown. Mies paikallaan hänkin. Samasta sarjasta mä katselen mielelläni sitä komeaa miestä, jota Rose kutsuu nimityksellä "dishy

vicar"... Olen ei-uskovainen, mutta... :)

Vierailija
130/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:49"]

Toisaalta taas tähän tylsään keskiluokkaisuuteen kyllästyneenä voisi ottaa ihan kunnon rentunkin eli Gunvald Larssonin (Mikael Persbrandt). Fiksu, huumorintajuinen ja oikeudenmukainen renttu. Sekin on aina töissä, mutta sehän herrasiunaa suorastaan tihkuu seksiä, eli saisi poissaolonsa anteeksi helposti :)

[/quote]

No Gunvaldinhan mä unohdinkin. Ja tykkään myös jo mainitusta baarimikko Stevestä, symppis tapaus.

Ja vielä Kalle Blomqvist Stieg Larssonin trilogia-leffoista.

Vierailija
131/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Bloodin Eric Northman (Alexander Skarsgård)! Tajuttoman komea ja se osaa lentää!! :D

Vierailija
132/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:40"]

ja mä haluaisin 11. tohtorin eli Matt Smithin

[/quote]

Minä kanssa. Vähän liikaa sarjaa tuijotellut kun unetkin ovat pitkälti juoksemista erään hullun ihanuuden kanssa...

Joskus lapsena/teininä fanitin hulluna Blossom - Kullannuppu sarjasta sitä isää. Nyt aikuisena en miettisi sekuntiakaan vaan hyppäisin suoraan parisuhteeseen <3

Vierailija
133/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Bloodin ihmissusi Alcide Herveaux. Hellä, huolehtivainen ja helvetin seksikäs. Au au auuuuuuuuuu!

Vierailija
134/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stargate atlantiksesta Ronon Dex (jason momoa) ulkoiset syyt, mutta hänen tapansa olla perheenpää ja tehdä kaikkensa sen eteen, miten puolustaa omiaan, huumorintajuinen ja herkkä. Sopivasti badass ja hellä eli siis Mies!

Sons of anarchysta kelpuuttaisin Opien, samoilla kriteereillä, kuten edellä.

Nyt tuli mieleen myös Officen jenkkiversion Dwight (rainn wilson), kaikessa kammottavuudessaan hänestäkin löytyy kaikki edellä mainitut kriteerit. ;) ja on punajuurifarmari, nam!

Ronon ykkösenä, kun seikkailee muissa maailmoissa. :D

Vierailija
135/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden jutun Charlie Salinger (Matthew Fox). Olin ihastunut häneen jo kaksitoista vuotiaana ja haaveilin perheen perustamisesta tuon ihanan komean ja vastuullisen miehen kanssa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Viiden_juttu

Seitsämäs taivas Simon (David Gallagher). Niin syötävän söpö ja suuri sydäminen. http://fi.wikipedia.org/wiki/Seitsemäs_taivas_(perhedraamasarja)

Dawsons Creekin Pacey (Joshua Jackson). Luotettava, mutta kuitenkin sopivan räväkkä kumppani.

Muumipappa :)

Vierailija
136/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:05"]True Bloodin ihmissusi Alcide Herveaux. Hellä, huolehtivainen ja helvetin seksikäs. Au au auuuuuuuuuu!

[/quote]

se se oli! Alcide jäi mun listasta.. Kelasin tuossa tovin ja nyt sillä aikaa laitoit. Aivan mahtavan kuolettavan upea ja ihana. Sopis kölliä kainalossa. Mutta pidä sä Alcide, niin mä köllin Rononin kanssa. ;)

104

Vierailija
137/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkosen Jyrki <3

Vierailija
138/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni Jack Sparrow. Hän on merirosvopäällikkö, omistaa oman laivan ja on ihan Johnny Deppin näköinen. Hurja renttu kun on, sallisin hänen vähän flirttailla Karibian neitojen kanssa, mutta oikeasti hän olisi kuitenkin uskollinen minulle. Kiehtova, enigmaattinen persoona. Hassu ja vakava. Vähän hidas ja erittäin älykäs. Hellyyttävä jänishousu, joka uskaltaa hyökätä yksin merihirviötä vastaan. Epäluotettava ja uskollinen. Pilke silmäkulmassa. Hyvin seksikäs. Hän toisi minulle kultaa ja jalokiviä aarreluolasta. Ei tulisi aika pitkäksi.

Vierailija
139/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

How I Met Your Mother: Marhall Eriksen

New Girl: Nick

Modern Family: Phil Dunphy <3

Vierailija
140/217 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin Hood eli Jonas Armstrong siis ei voi olla parempaa, rohkeaampaa ja komeampaa miestä kuin Robin Hood! Ei olis elämä liian tylsää koskaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme